Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1061/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariana granden Cloud on hyvä, erilainen vaniljainen mutta myös kukkia sekä ydintuoksuna puuta. Ovela tuoksu, ei sellainen yli makea oksennus kuten monilla julkkiksilla.

Vierailija
1062/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, laadukas edullinen tuoksu? Ei ole varaa laittaa 60e hajuveteen.

Hyvä ja laadukas ei koskaan ole edullinen! Itse käytän tuoksua, jota 50ml pullo maksaa 200 euroa. En kerro mikä se on, sitä ei edes saa Suomesta. Laadukkaat ainesosat maksavat, ja ne tekevät ihanan tuoksun! Ja huom! Tienaan n. 1800€/kk.

Tiedoksesi, että lähinnä brändi, design ja markkinointi niissä ökytuoksuissa maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci Bamboo 

Vierailija
1064/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.

käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.

vastaaja

Portofinoa ei vain kestä kuin hetken, tuoksu laimenee ja on ensinuuhkausten jälkeen jokseenkin mitäänsanomaton

joo sama kokemus, en ole oikein löytänyt raikasta tuoksua joka kestää eikä aiheuta pahaa oloa/päänsärkyä

vastaaja

Vierailija
1065/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.

käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.

vastaaja

Portofinoa ei vain kestä kuin hetken, tuoksu laimenee ja on ensinuuhkausten jälkeen jokseenkin mitäänsanomaton

joo sama kokemus, en ole oikein löytänyt raikasta tuoksua joka kestää eikä aiheuta pahaa oloa/päänsärkyä

vastaaja

Kevyet tuoksunuotit eivät vaan kestä, fysikaalinen fakta. Vesimäisyys ja citrukset haihtuvat ensimmäisenä.

Vaihtoehtona on ostaa matkapulloja, roll on-tuoksuja tai tyhjiä sprayreita jotka kulkee taskussa mukana.

Vierailija
1066/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar de la Rentan Bella Blanca on tuoksunani tänään.

Vierailija
1067/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksufani kirjoitti:

Tällä hetkellä viimeisiä pisaroita suihkuttelen: Hermesin Un Jardin Sur Le Nil ja Bossin The Scent for her. Seuraavan kerran ostan lentokentältä Bossin Ma Vie -tuoksun <3

Ostin The Scent for Her Private Accordin Hulluilta Päiviltä, ja olen saanut päähäni, että se on syksy- ja talvituoksu. Pullo on vielä pahvikotelossaan kaapissa, ja käyn tuoksua välillä nuuhkimassa, niin älyttömän hyvältä se suklainen mandariinigourmand nenään tuoksuu, ja odotan syksyä, jotta saan sitä käyttää. :D

Minusta on jostain syystä nyt alkuvuoden aikana tullut tuoksujen keräilijä, ja olen katsellut varmaan yli sata YouTube-videota eri keräilijöiden kokoelmista. Maaliskuussa ostin neljä tuoksua (kiitos 3+1 ja Hullut Päivät!) ja huhtikuussa on tullut ostettua kolme... Helatorstaina mennään taas kerran Gracelle, josta lähtee mukaan vähintään yksi tuoksu, jos ei useampia. Mieskään ei moiti, koska hänellä on oma keräilykohteensa eli single malt -viskit. :D

Vierailija
1068/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ois sellainen puuterilta tuoksuva hajuvesi? Vai onko se ihan mummotuoksu..

Narciso Rodriguezin Poudrée? https://www.kicks.fi/narciso-rodriguez/tuoksut/naiset/hajuvedet/narciso…

Vierailija
1069/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään melko miedoista ja raikkaista tuoksuista. Vaikka tuoksuja harrastan ja niitä on varmaan useampi kymmenen pulloa, niin ihmisten ilmoilla haluan tuoksua suht huomaamattomalta. Voimakkaammat tuoksut testailen ja nautiskelen kotona omissa oloissani :D

Päiväkäytössä tällä hetkellä suosikkejani ovat:

Dolce&Gabbana L'Impératrice 3 joka on kevyt kukkaishedelmäinen tuoksu.

D&G:ltä myös Light Blue ollut kovassa käytössä.

Vercace Versense on mukava raikas, hieman sitruunainen kevyt tuoksu.

Clean Ultimate beach night on sellainen ”vedin just puhtaat vaatteet päälle” tuoksu.

Just ostin myös kesäksi itselleni Calvin Kleinin Summer 2019 tuoksun, joka käy niin miehelle kuin naiselle. Tässä on selkeät Ck One vibat, mutta mielestäni kyllä enemmän naisellinen kuin miehekäs. One on mun iholla liian maskuliininen, tää on just hyvä. Raikas kesätuulen tuoksu.

Iltatuoksuilla saatan sitten vähän revitellä, tosin annostus on melko minimaalisella kädellä.

Ihanin iltatuoksu on tällä hetkellä YSL:n Mon Paris. On melko makea, mutta ihana patsulin maanläheinen vivahde tekee tästä jotenkin tosi valloittavan.

Diorin Poison Girl onkin sitten tujua kamaa, mutta ilmaan suihkautettuna ja läpi käveltynä on kyllä uskomattoman ihana mausteinen vaniljatuoksu.

Meillä on melko samanlainen maku. :) Itsellänikin on nuo molemmat D&G:n tuoksut (Light Bluesta on uudempi, eau intense -versio), Versense on hankinnassa, mutta ostin viimemmäksi Armanin Acqua di Gioian, joka on vähän samantapainen ja jonka löysin puoleen hintaan. Cleanillä on mielestäni monta hyvää, ja Mon Paris -pullossani on enää henkäys jäljellä. Poison Girl menee sitten niihin "tujutuoksuihin", joista en pidä enkä itselleni hanki. Niille, joille ne sopivat, asia on ok.

Vierailija
1070/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau de parfum kirjoitti:

Humpsuttelen hajuvesiä 5 eri tuoksua ylleni aina, kun lähden ostarille. Miksikö? Siksi että minulla on siihen oikeus, ja rakastan kylpeä hajuvesissä. Jos joku tukehtuu, ei ole ongelmani.

0/5

Vierailija
1071/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Occitanen Citrus verbena

Vierailija
1072/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käyttää nykyään hajuvesiä. Puhdas iho ja hajusteettomilla pesuaineilla pestyt puhtaat vaatteet ovat se paras tuoksu. 

Jos kotona tykkää käyttää, niin siitä vain. Mutta julkisiin tiloihin ei tulla kosmeettisten lemujen kanssa. 

En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta inhottaa kuitenkin. Eipä enää juuri tapaakaan tätä ilmiötä. 

Suomessa on niin kauan syötetty tätä hajusteettomuuspropagandaa, että hajuttomasta on tullut new black.

Missään muualla mailmassa ei näin ole. En osaa oikean sanoa, onko se mielestäni hyvä vaiko huono asia. Itselläni on useita hajuvesiä, mutta nykyään ei uskalla laittaa niitä kun voi saada vihaisia katseita niskaan.

Ap:lle sanoisin tämän vuoksi että valitse mietoja tuoksuja, ei ainakaan itämaisia. Hedelmäiset ja kevyen kukkaiset harvemmin ärsyttävät ihmisiä. Ruusun tuoksut ovat aika hyvin siedettyjä esim Escadan Especially

Ärsyttävimmät tuoksut Diorin Poison ja Ardenin Red Door. Näistä saan minäkin päänsäryn.

Flowerbombia kannattaa laittaa säästeliäästi, etenkin jos ostaa EDP:n.

Minä ainakin olen päättänyt, että niin kauan kuin on olemassa yksikin tupakoiva ihminen, niin yhtä kauan minä käytän tuoksuja. Jos saan vihaisia katseita ja haukkuja, katson yhtä vihaisesti takaisin ja haukun haukkujia. Suomalaista sisua tässä tytsissä kyllä riittää. Suosittelen sinulle samaa.

En voi kuin toivoa, että "tuoksuyliherkät" ovat yhtä herkkiä tupakan suhteen. Siinä se oikea syöpävaara - ihan tutkitusti - piilee. Tuoksut tuoksuvat, mutta tupakka löyhkää.

Vierailija
1073/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuwa!!

Lahjaksi pitäisi hankkia 55v naisystävälle hyvä laadukas hajuvesi, hinnallla ei mitään väliä.

Hän on hyvin naisellinen, tykkää laittautua kukkamekkoihin vähän pin-up tyyliin, hirveästi ei meikkiä käytä, eikä hän luonnonkauniina naisena juuri meikkiä tarvitsekaan.

Mielelessäni on ollut Chanell 5, mitä mieltä palstalaiset?

Chanel 5 haisee härskiintyneelle 80v. mummolle ja se tuoksu on muutenkin pilattu siitä mitä se oli, osta mieluummin Lancôme La vie est belle joka on todella naisellinen ja flirttaileva.

Nämä ovat makuasioita ja mielikuvakysymyksiä, vitosta pidetään syystä klassikkona ja sitä käyttävät nuoretkin naiset. Mutta ehkä turhan kliseinen valinta, joo. La vie est belle:ä monet pitävät turhan makeana, että ei sekään mikään riskitön valinta ole. Niinkuin ei tietysti mikään muukaan. Tiedätkö, mitä tuoksuja naisystäväsi nyt käyttää tai mistä hän pitää, se voisi antaa osviittaa?

No, minä olen 53-vuotias, ja minulle La Vie Est Belle samoin kuin Viktor&Rolfin Flowerbomb ovat ehdottomasti liian makeita ja vahvoja. En haluaisi Chanelin vitostakaan, L'eau-versiota en ole kokeillut, etten siitäkään tiedä. Jos tuoksuja haluaa ostaa lahjaksi tutulle, olen samaa mieltä kuin lainaamani, eli kannattaa katsoa, minkälaisia tuoksuja saajalla on jo kokoelmassaan ja niiden pohjalta sitten valita lahja. Jos ei ole edes Sokosta ja sen myyjiä lähimailla, kannattaa syöttää lahjan saajan tuoksuja Googleen ja katsoa, mitä muita vastaavia nettikaupoissa on saatavilla.

Vierailija
1074/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'eau de la biarru /Chanel

Vastustamaton tuoksu kertoi joku hississä.

Vierailija
1075/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin häämatkalla vuonna 1999 L`eau Kenzoa ja siksi se on jäänyt lempituoksukseni. Tyylikäs, hienostunut tuoksu, ihana.

Vierailija
1076/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ku ehdotti tyhjiä, täytettäviä spray pulloja. Mistä näitä saa ja mikä on paras? En haluaisi tilata netistä vaan ostaa jostain oikeasta kaupasta.

Vierailija
1077/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen Acqua di Parman Rosa, Magnolia ja Iris Nobilen välillä.  Eniten kehuja muilta on kyllä tullut silloin, kun huuhtiksena on Softlanin Outdoor Fresh...

Vierailija
1078/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ois sellainen puuterilta tuoksuva hajuvesi? Vai onko se ihan mummotuoksu..

Mitään mummotuoksuja ole olemassakaan! Ei tuoksuissa ole ikärajaa. Jos pidät jostain ja tunnet että se on persoonaasi ja tyyliisi sopiva, niin käytä sitä ja tee siitä omasi. Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää, tuoksullaankaan.

Vierailija
1079/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clean fresh linens 😍

1080/1559 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hajuvettä suihkun jälkeen puhtaalle iholle. Eli aamuin illoin. En lisää välillä tuoksua. Käytän arkisin Maison Margiela "Beach walk" ia ja viikonloppuisin Maison Margiela "Lacy Sunday Morning". Replica sarjaa molemmat ja tuoksut olleet vähän yli vuoden suosikkejani. Upeus kuvaa molempia tuoksuja. Ikä 35v nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän