Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Pidän ehkä eniten Burberryn, Marc Jacobsin ja Blvgranin tuoksuista. Tosin en niistäkään kaikista mutta suurimmasta osasta 😊 Tykkään siis myös tuoksutella aina uutuuksia jos hyllyjen ohi satun menemään (lue, kierrän sitä kautta) 😄
Maison Margiela Replica BEACH WALK.
Aivan ihanan raikas, tyylikäs ja hienostunut tuoksu. Olen käyttänyt tätä muutaman kuukauden ja olen saanut siitä varmaan 30 kehua kaikilta jo!
Oliko se Bossin tuoksu Deep Red? Joku punainen pullo kuitenkin mulla oli kerran ja oli hyvä tuoksu.
Tykkään modernisoiduista klassikoista silloin kun säilytetään vanha tyyli, mutta päivitetään freesimmäksi. Toimii upeasti ainakin näissä:
Chanel No.5 L'Eau
Esprit d'Oscar (de la renta)
Habanita L'Esprit
Eau de Shalimar
Armanit on kyllä ihania, varsinkin Si. Kenzoja ja Lauraa tuli käytettyä nuorempana.
Mikä ois sellainen puuterilta tuoksuva hajuvesi? Vai onko se ihan mummotuoksu..
Vierailija kirjoitti:
https://www.stockmann.com/product/poeme-edp-tuoksu/1172237203?gclid=EAI…
Moni on sanonut, ettei Poemea ole.
Tuossahan sitä löytyy ainakin Stockmannilta. Usein tuoksujen ainesosia muutetaan ajan saatossa, joten kannattaa varautua myös pettymyksiin.
Eka Poeme oli paras. Kukkien tasainen harmonia, ja kalliin tuoksuinen.
Toka oli sellaista "itätyttötyylistä" halpaa hajupommia.
Kolmas eli tuo nykyinen on synteettinen ja laimea.
Vierailija kirjoitti:
Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.
käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.
vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Maison Margiela Replica BEACH WALK.
Aivan ihanan raikas, tyylikäs ja hienostunut tuoksu. Olen käyttänyt tätä muutaman kuukauden ja olen saanut siitä varmaan 30 kehua kaikilta jo!
Mua tökkii tässä se halvan aurinkoöljyn, kookosta lähinnä, haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon hajuvesiä ja vaikea valita mitä jättäisi tästä listasta pois.
Toosi pitkäaikainen suosikki on ollut: Lancome hypnose
Victor&Rolf bonbon
Lancome La Vie Est Belle
Yves Saint laurent Black opium
Prada Candy
Tooooosi tyyyyyhmää veeeeenyttää voooookaaleja. Kamalia lemuja kaikki muut paitsi BonBon!
Veikkaanpa tuon olleen ihan puhdas näppäilyvirhe. Voisit joka tapauksessa opetella hieman käytöstapoja ennen kuin esität uusia nokkelia kommentteja.
Hauskoja nuo "näistä tuoksuista tulee aina kehuja", "tästä hajuvedestä aina kysytään mitä se on" ja sitten luullaan, että tuoksutaan niin niinihanalta. Miehethän tekevät tuota vain saadakseen pillua - kehuvat tuoksuasi vaikka tuoksuisit sitten rankkitynnyriltä...
Jos nainen kehuu naisen tuoksua niin se on eri juttu!
Itse saan kehuja tuoksustani niin miehiltä kuin naisilta.
Edullisempi Diesel Loverdose
Yves Saint Laurentin hajuvedet Paris ja Mon Paris ovat todella hyviä.
Olen nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.
käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.
vastaaja
Portofinoa ei vain kestä kuin hetken, tuoksu laimenee ja on ensinuuhkausten jälkeen jokseenkin mitäänsanomaton
Mun hajuvettä on kehuneet sellaisetkin miehet, joiden kanssa ei ole aikomustakaan mihinkään seksiin viittaavaaan.
Aika rajoittunut ajoitus ja miesten aliarviontia, että miehet muka vain aina ja joka asiassa ja tilanteessa vain vonkaavat pillua. Joka puheenaiheen tavoitteena on p.
On olemassa myös fiksuja ja kohteliaita miehiä, voi olla, että jotkut elävät sellaisissa ympyröissä missä ainoa ajatusmaailam on saada.
Surullista, jää paljon ihania ihmissuhteita paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Halpoja hajuja ei saa käyttää vaan kalliita tuoksuja.
Voi voi, kun se kallis hinta ei takaa mitään ja toisaalta edullinen tuoksu voi olla laadukas. Yksikin tuoksusnobi ihasteli tuoksuani (oli tottunut, että käytössäni on myös hintavampia tuoksuja ja oletti tämänkin sellaiseksi) ja pokkana ilmoitin, että kyseessä on yksi "halpistuoksu", jota olen rakastanut teinistä asti. Jäi vähän suu auki siinä sitten:D
https://www.sokos.fi/fi/sokos/biotherm-eau-fusion-edt-vartalotuoksu-100… muistaakseni tuoksuu ruoholle ja koivunlehdille.
Ai niin ja aivan ihana Escadan Cherry in the Air, onkohan tulossa taas Stockalle kesäksi?