Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1041/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja aivan ihana Escadan Cherry in the Air, onkohan tulossa taas Stockalle kesäksi?

Vierailija
1042/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ehkä eniten Burberryn, Marc Jacobsin ja Blvgranin tuoksuista. Tosin en niistäkään kaikista mutta suurimmasta osasta 😊 Tykkään siis myös tuoksutella aina uutuuksia jos hyllyjen ohi satun menemään (lue, kierrän sitä kautta) 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maison Margiela Replica BEACH WALK.

Aivan ihanan raikas, tyylikäs ja hienostunut tuoksu. Olen käyttänyt tätä muutaman kuukauden ja olen saanut siitä varmaan 30 kehua kaikilta jo!

Vierailija
1044/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

korj.   kaikenkaikkiaan jo!

Vierailija
1045/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Bossin tuoksu Deep Red? Joku punainen pullo kuitenkin mulla oli kerran ja oli hyvä tuoksu.

Vierailija
1046/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään modernisoiduista klassikoista silloin kun säilytetään vanha tyyli, mutta päivitetään freesimmäksi. Toimii upeasti ainakin näissä:

Chanel No.5 L'Eau

Esprit d'Oscar (de la renta)

Habanita L'Esprit

Eau de Shalimar

Vierailija
1047/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanit on kyllä ihania, varsinkin Si. Kenzoja ja Lauraa tuli käytettyä nuorempana.

Vierailija
1048/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ois sellainen puuterilta tuoksuva hajuvesi? Vai onko se ihan mummotuoksu..

Vierailija
1049/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.stockmann.com/product/poeme-edp-tuoksu/1172237203?gclid=EAI…

Moni on sanonut, ettei Poemea ole.

Tuossahan sitä löytyy ainakin Stockmannilta. Usein tuoksujen ainesosia muutetaan ajan saatossa, joten kannattaa varautua myös pettymyksiin.

Eka Poeme oli paras. Kukkien tasainen harmonia, ja kalliin tuoksuinen.

Toka oli sellaista "itätyttötyylistä" halpaa hajupommia.

Kolmas eli tuo nykyinen on synteettinen ja laimea.

Vierailija
1050/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.

käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.

vastaaja

Vierailija
1051/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maison Margiela Replica BEACH WALK.

Aivan ihanan raikas, tyylikäs ja hienostunut tuoksu. Olen käyttänyt tätä muutaman kuukauden ja olen saanut siitä varmaan 30 kehua kaikilta jo!

Mua tökkii tässä se halvan aurinkoöljyn, kookosta lähinnä, haju.

Vierailija
1052/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon hajuvesiä ja vaikea valita mitä jättäisi tästä listasta pois.

Toosi pitkäaikainen suosikki on ollut: Lancome hypnose

Victor&Rolf bonbon

Lancome La Vie Est Belle

Yves Saint laurent Black opium

Prada Candy

Tooooosi tyyyyyhmää veeeeenyttää voooookaaleja. Kamalia lemuja kaikki muut paitsi BonBon!

Veikkaanpa tuon olleen ihan puhdas näppäilyvirhe. Voisit joka tapauksessa opetella hieman käytöstapoja ennen kuin esität uusia nokkelia kommentteja.

Vierailija
1053/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nuo "näistä tuoksuista tulee aina kehuja", "tästä hajuvedestä aina kysytään mitä se on" ja sitten luullaan, että tuoksutaan niin niinihanalta.  Miehethän tekevät tuota vain saadakseen pillua - kehuvat tuoksuasi vaikka tuoksuisit sitten rankkitynnyriltä... 

Jos nainen kehuu naisen tuoksua niin se on eri juttu!

Vierailija
1054/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kehuja tuoksustani niin miehiltä kuin naisilta.

Edullisempi Diesel Loverdose

Yves Saint Laurentin hajuvedet Paris ja Mon Paris ovat todella hyviä.

Olen nuori nainen

Vierailija
1055/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.

käytän siis Diorin portofinoa ja forever and ever tuoksua, ihania molemmat, käy hyvin ihon kemiani kanssa yhteen.

vastaaja

Portofinoa ei vain kestä kuin hetken, tuoksu laimenee ja on ensinuuhkausten jälkeen jokseenkin mitäänsanomaton

Vierailija
1056/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hajuvettä on kehuneet sellaisetkin miehet, joiden kanssa ei ole aikomustakaan mihinkään seksiin viittaavaaan.

Aika rajoittunut ajoitus ja miesten aliarviontia, että miehet muka vain aina ja joka asiassa ja tilanteessa vain vonkaavat pillua. Joka puheenaiheen tavoitteena on p.

On olemassa myös fiksuja ja kohteliaita miehiä, voi olla, että jotkut elävät sellaisissa ympyröissä missä ainoa ajatusmaailam on saada.

Surullista, jää paljon ihania ihmissuhteita paitsi.

Vierailija
1057/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpoja hajuja ei saa käyttää vaan kalliita tuoksuja.

Voi voi, kun se kallis hinta ei takaa mitään ja toisaalta edullinen tuoksu voi olla laadukas. Yksikin tuoksusnobi ihasteli tuoksuani (oli tottunut, että käytössäni on myös hintavampia tuoksuja ja oletti tämänkin sellaiseksi) ja pokkana ilmoitin, että kyseessä on yksi "halpistuoksu", jota olen rakastanut teinistä asti. Jäi vähän suu auki siinä sitten:D

Vierailija
1058/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss Ma Vie on suosikki.

Vierailija
1059/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sokos.fi/fi/sokos/biotherm-eau-fusion-edt-vartalotuoksu-100… muistaakseni tuoksuu ruoholle ja koivunlehdille. 

Vierailija
1060/1559 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau de caccaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän