Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Dioria, ei massatuoksuja kuitenkaan.
Tommy girl. Raikas, puhtaan tuoksuinen. Hajusteyliherkkä ystäväni sanoo, ettei tämä tuoksu pistä nenään. Inhoan tummia ja vahvan mausteisia tuoksuja.
Mitähän mahtaa käyttää Alexander Stubb? Tyylikäs kaveri meinaan.
Pirkan ja nivean tuotteet ovat hyviä.
Giorgio Armani , parfyymi nimi code. Huumaavan hyvä
Haluaisin hajuveden joka tuoksuu tuoreelta vastaleikatulta ruoholta. Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Lushin Grass on juuri tätä. GAP:lla oli ennen vastaava, mutta se on lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Angel tuoksuu suklaakakulee ja aiheuttaa syvää kuvotusta raskaana oleville
Hmm. Mua tuli vastaan viime viikolla nainen, joka tuoksui ihan suklaalle. Teki mieli juosta perään ja kysyä mikä se tuoksu oli.
Käykää Stokkalla kokeilemassa Sisleyn Izia-tuoksua! Sen alkutuoksu on aika tavallinen, mutta sitten se syvenee aikalailla täydelliseksi. Yllätyin tuosta iloisesti, koska en ollut aiemmin tutustunut sarjan tuoksuihin. Nyt on mietinnässä, että hankkisinko sen uudeksi "omaksi tuoksuksi".
Olen 50-vuotias ja käytän nuorekasta Chanel Chance vihreä, ihanan raikas ja tyylikäs tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
L'Artisan Navegar
Annick Goutal Mandragore
Issey Miyake The Scent
Hermes Un Jardin Sur Le Toit
Halpoja hajuja ei saa käyttää vaan kalliita tuoksuja.
En oo allerginen joten käytän tuoksuja välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tommy girl. Raikas, puhtaan tuoksuinen. Hajusteyliherkkä ystäväni sanoo, ettei tämä tuoksu pistä nenään. Inhoan tummia ja vahvan mausteisia tuoksuja.
Aivan hirveä haju. Ei sovi millään muotoa aikuiselle ihmiselle.
Hermes - Galop. Sekoitus nahan ja ruusun tuoksua. Mieto mutta erottuva tuoksu.
Guccia ja Armaneita vuorottelen. Si loppui just. Välillä tulee ostettua joku Bossin tuoksukin, tai VictorRolffeja