Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
961/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis älkää käyttäkö junissa tai busseissa tai töissäkään mitään. Ihmiset saavat suihkulla pestyä hajut itsestään pois, alunperinhän hajuvesiä käytettiin peittämään epämiellyttäviä ihmishajuja jotka johtuivat liian harvasta peseytymisestä. Hajuvedet ovat jo tarpeettomia nykyään.

Totta. Siksihän entisaikaankin keksittiin mausteet ja suola saamaan lihat maistumaan hyviltä, koska ne eltaantuivat ja pilaantuivat kun ei ollut keksitty jääkaappeja tai muuta kylmäsäilytystä. Säästyttiin ainakin osasta ruokamyrkytyksiä. 

Vierailija
962/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennen on ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä tietenkin, mua 4 vuotta nuorempi,

itse olen mies, naisystävä näyttää hyvältä meikattuna että

meikittä ja huokuu luontaista eroottista vetovoimaa.

Vierailija
964/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Toisin kuin Suomi-nainen, laadukas daami käyttää vaikka Kolinaa. Oleellista on se pieni ero, ettei laadukas daami haise kakalle tai muillekaan naisen keskikehon eritteille. 

Myös intiimihygienia on kunnossa.

Vierailija
965/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman on ketjun aihe unohtunut, kun jokainen vain luettelee itse käyttämiään ihan perus-suhthalpis-tuoksuja. Iso osa näistä on juuri niitä vessanraikastin hajuja mitä ap tuskin tarkoitti...

Jokainen parfyyminharrastaja tietää, ettei hinta ja laatu aina mene yksiin, ja vaikka kympin julkkistuoksukin voi olla laadukas ja erityinen.

"Halpistuoksu" on käsitteenä vähän nousukasmainen ja kertoo, ettei sanaa käyttävä ehkä niinkään etsi persoonallista, omaa tuoksua, vaan haluaa pönkittää statustaan.

Vierailija
966/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halpartti hajuja vaan kalliita. Itsrllä anaisanais. Hmmm.

Vierailija
967/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, laadukas edullinen tuoksu? Ei ole varaa laittaa 60e hajuveteen.

onko varaa kaljaan tupakkaan sipseihin hamppareihin pitsaan karkkeihin

Vierailija
968/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten omat mieltymykset muuttuu noissa hajusteissa. Ostin pari vuotta sitten Tresos Midnight Rosea, muistan ihastuneeni siihen kovin silloin, ja laitoin sitä nyt ranteeseen ihan omaksi iloksi. Jestas mikä halpa lunttulöyhkä!

Vierailija
969/1559 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viva la juicy Glacé

Vierailija
970/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies84 kirjoitti:

Mun naisystävä tietenkin, mua 4 vuotta nuorempi,

itse olen mies, naisystävä näyttää hyvältä meikattuna että

meikittä ja huokuu luontaista eroottista vetovoimaa.

Mitä varten piti mainita, että 4 vuotta nuorempi? Siis naiset, jotka ovat juuri sinua 4 vuotta nuorempia, ovat eroottisia? Hah hah nyt vaan tuota kommenttia.

Vierailija
971/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään näistä, kiitos vaan vastauksesta 🙂

Vierailija
972/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään näistä, kiitos vaan vastauksesta 🙂

Edelleen kyselen edullisen hyvän tuoksun perään? Joku hyvä öljykin käy.

Vierailija
973/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja laadukas ei koskaan ole edullinen! Itse käytän tuoksua, jota 50ml pullo maksaa 200 euroa. En kerro mikä se on, sitä ei edes saa Suomesta. Laadukkaat ainesosat maksavat, ja ne tekevät ihanan tuoksun! Ja huom! Tienaan n. 1800€/kk.

Vierailija
974/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja laadukas ei koskaan ole edullinen! Itse käytän tuoksua, jota 50ml pullo maksaa 200 euroa. En kerro mikä se on, sitä ei edes saa Suomesta. Laadukkaat ainesosat maksavat, ja ne tekevät ihanan tuoksun! Ja huom! Tienaan n. 1800€/kk.

Bodyshopilla ainakin on joitain ihania tuoksuja, eivätkö ole kalliita. Ehkä 20-30e. Enkä nyt tarkoita mitään myskin tuoksua, joka omaan nenääni ainakin liian voimakas.

Vierailija
975/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman on ketjun aihe unohtunut, kun jokainen vain luettelee itse käyttämiään ihan perus-suhthalpis-tuoksuja. Iso osa näistä on juuri niitä vessanraikastin hajuja mitä ap tuskin tarkoitti...

Jokainen parfyyminharrastaja tietää, ettei hinta ja laatu aina mene yksiin, ja vaikka kympin julkkistuoksukin voi olla laadukas ja erityinen.

"Halpistuoksu" on käsitteenä vähän nousukasmainen ja kertoo, ettei sanaa käyttävä ehkä niinkään etsi persoonallista, omaa tuoksua, vaan haluaa pönkittää statustaan.

Halpistuoksu viittasi TUOKSUUN, ei hintaan. Ap kyseli laadukkaan tuoksun perään. Moni/suurin osa ketjussa mainituista haisee geneeriselle/halvalle, eli ei todellakaan persoonalliselle, hinnasta välittämättä.

Vierailija
976/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi rouva työpaikalla tuoksui aina ohimennen hyvältä ja kysyinkin, että mitä hän käyttää. Ajattelin, että sama hienostunut, kevyt tuoksu sopisi hyvin myös omalle äidilleni joululahjaksi (oli joku Ralph Laurenin tuoksu). Innoissani ostin joululahjaksi pullon EdP:tä, mutta voi hyvänen aika...  eihän se tuoksunut lainkaan samalta omalla äidilläni, oli kuin mikäkin tusinatuoksu marketista. Kirpparilla myytiin muutamalla eurolla pois. Mitä tästä opin; hajuvesi pitää aina testata kantajallaan.

Vierailija
977/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versace bright crystal on ihan paras!

https://goo.gl/images/8c4wAZ

Vierailija
978/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paheena ostella tuoksuja sokkona ja testaamatta, siinä on Fragrantica hyväksi avuksi. Metsästän edullisia helmiä (sanotaan, alle 30€) joita ei tule monella vastaan ja 80-90-luvun tuoksut miellyttävät monesti, vaikka olen itse kolmissakymmenissä. En mielelläni nykyään paljasta kysyjille, mitä tuoksua minulla on. Entinen työkaveri kerran "omi" käyttämäni tuoksun, kysyi ihastellen mikä se on ja kas, oli kohta hankkinut samaa ja alkoi myös käyttää töissä. Ehkä olen pikkumainen ja lapsellinen, mutta ärsytti. No, eipä se mikään ikisuosikkini tai "signatureni" ollut.

Minä en voi luottaa Fragranticaan. Kuvauksia on ihan hauska lukea, mutta suurta osaa luen kuitenkin aika ihmeissäni, jos tiedän tuoksun. Melkein voisikin sanoa, että ne vähemmistökommentit voivat osua oman nenäni kanssa yksiin. 

No joo, varauksellahan niihin täytyy suhtautua. Se, miten kestoa ja sillage:a (mikä lie suomeksi? Siis se, miten laajalla/voimakkaasti tuoksu ympärilläsi on aistittavissa) arvioidaan, kertoo jotain.

Thierry Muglerin Angelissa se sillage mahtaa olla miljoona potenssiin miljoona.

Sillage = tuoksupilvi

Vierailija
979/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdasta , pehmeää ruusun tuoksua etsin, osaatteko autaa?

Eriväriset ruusut muuten tuoksuvat ihan erilaisilta. 

Kirjoita tähän "rose", ja hae vaihtoehdot, ja tästä klikkaat haluamaasi ruusua ja kelaa sivua alaspäin, niin tulee suosituksia:  https://www.fragrantica.com/notes/

Vierailija
980/1559 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää juntimpaa olla kuin nainen joka käyttää vielä nykyaikana hajuvettä! Ainakin jos on alle 70.

Kyllä, vielä juntinpaakin löytyy, kun katsot peiliin.