Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
101/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn Weekend, ihana!

Vierailija
102/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierre Cardinin Rose Cardin, joka lopetettiin kai jo ajat sitten. Oli mielituoksuni. Myös Givenchyn parfyymit miellyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlain: Shalimar Souffle

Dior: Escale a Portofino

Oriflame: Love Potion

Vierailija
104/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scent kirjoitti:

Escada.

Se on merkki, eikä mikään tuoksu. Escadalla on valtava määrä erilaisia tuoksuja, tunnetuimpia Suomessa ehkä ne kesäiset kausituoksut kuten esim. Tai Sunset.

Vierailija
105/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Ricci, L´air du temps on ollut vuosia lempihajuveteni, muistaakseni ensimmäisen pullon ostin lentokoneesta ja sen jälkeen siihen on aina palattu jos jotain muuta on välillä kokeillut.

Vierailija
106/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei market tai main stream tuoksuja ( lentokenttä tai Stokka). Niche -tuoksuja käyttävät ne, jotka osaavat ja tietävät.

Vierailija
107/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat Niche-tuoksut?

Vierailija
108/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqua di Parma Colonia.

Vierailija
109/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin oppia käyttämään hajuvesiä. Olen melko hajuherkkä (ei kuitenkaan mitään migreenejä tai sellaista) ja tuntuu, että suurin osa kalliimmistakin hajuvesistä haisee ihan hirveälle, sellaiselle voimakkaalle kemikaalien yhdistelmälle ja en tunnista mitään tuoksuja sieltä seasta. Siksi ainoat hajuvedet joita olen ostanut, ovat olleet niitä superhedelmäisiä simppeleitä tuoksuja, mitä saa The Body Shopista. Vanilja ja satsuma ovat esimerkiksi olleet kivoja, mutta koen tuoksuvani niissä teinimäiseltä ja se häiritsee, vaikka olenkin vasta 25-vuotias.

Chanelin klassista vitosta mulla oli joskus pullo, mutta se oli aivan järkyttävän hajuista, todella voimakasta ja hirveää. Tahtoisin naisellisen ja marjaisen hedelmäisen tuoksun, josta löytyy tunnistettavia elementtejä. Myskit ja laventelit ovat kokemukseni perusteella iso nou nou. Osaisko joku suositella? 

Kuulostaa minun nenältä. Kokeile yves rocherin tuoksuja. Comme un evidence on oma lemppari, mutta löytyy myös noita yksinkertaisia tuoksuja. Saa suomessa nykyisin vaan postimyynnistä tai huuto netistä tms. Usein isoja aleja.

Vierailija
110/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei market tai main stream tuoksuja ( lentokenttä tai Stokka). Niche -tuoksuja käyttävät ne, jotka osaavat ja tietävät.

Lentokoneesta saa ihan laadukkaita merkkituoksuja, ei voi verrata market-tuotteisiin.  Myös lentokenttäkaupoista saa merkkituotteita edullisemmin. Joskus ostan matkoiltakin mm. Pariisista tai Roomasta.

Vierailija
111/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOSS ma vie

Kenzo amour

Vierailija
112/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat Niche-tuoksut?

Kaupallisia tuoksuja, jotka maksavat kolminkertaisesti.

Vierailija
113/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa hyvä ''aloittelijatason'' niche-tuoksua? (eli helppoa, ei esim. nahkaa kiitos) Noita kun ei pääse  haistelemaan, niin olen aivan täysin netin varassa...

Vierailija
114/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pradan Infusion d’Iris. Tätä olen käyttänyt vuosikaupalla; on mieto ja hienostunut.

Vierailija
115/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hieroko sitä hajuvettä vaan antakaa rauhassa kuivua, hieroessa hajuveden molekyylit rikkoutuvat/muuttavat muotoaan ja tuoksu hitusen muuttuu.

Vierailija
116/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvoin hajusteita joten en viitsi ostaa kallista enkä erilaisia. Nyt on menossa Lush - Kerbside Violet.

Tykkäsin aikoinaan Body Shopin Spirit of Moonflowerista, harmi että se lopetettiin.

Vierailija
117/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armani Diamonds - raikas tuoksu. Mutta olen lopettanut hajuvesien ja hiuslakkojen tms. käytön, meillä on hajusteeton työpaikka. Ja hyvä niin, ei niitä enää kaipaa. Hajuvedet on Old school, naturalismi on tätä päivää

Vierailija
118/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Lauren Ralph,on raikas kevyt tuoksu

Vierailija
119/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tillu kirjoitti:

Älä käytä mitään. Pese itsesi ja vaatteesi tuoksuttomilla aineilla. Puhtaus ja sun oma tuoksusi riittää. Mieti myös kanssaihmisiä, joilla on allergiaa tai yliherkkyyttä. Monesti hajuvesiä käyttävillä haisee siinä lisäksi dödö, hiuslakka, pesuaine. Liika on liikaa. Ps. Hiki ja rasvasen tukan hajukin on ihan inhimillistä. 

Sanoo vasemmistolaishippi.

Näillähän jännästi tuo tuoksuongelma puuttuu kokonaan itämaisten tsuitsukkeiden ja hajuöljyjen kohdalla, vaikka ytyä tyypillisesti löytyy ihan käyttäjistäkin niin, että pomppaa metrien päähän. Vasta poltetun tupakin raikas tuoksu on heille usein myös huomaamaton.

Teinin pistävä hormonihiki ei muuten inhimillisyydestään huolimatta ole sekään mikään miellyttävä tuoksu, vaikka peseytyminen kannattaa likaisena hajusta riippumatta eikä liity parfyymin käyttöön.

Vierailija
120/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin Eau Tendre on yksi parhaimpia tuoksuja, mitä olen käyttänyt! Sitä myös muut kehuneet. Toinen, hieman edullisemmasta hintaluokasta oleva suosikkini on Lanvinin Modern Princess, joka nimestään huolimatta on mieto, mutta raikas ja kepeä tuoksu.