Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
81/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Tää on kyllä yks v'tun ydinpommi. Suoraan saatanasta koko käry. Ei missään nimessä mikään laadukas hajuvesi. Vain henkilö jolla ei ole hajuaistia käyttää tätä.

Vierailija
82/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen laadukasta pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Nämä kaikki YSL, Diorin ja Chanelin hajuliemet ovat muistoja ajalta, jolloin ei peseydytty vaan lätkäistiin hajua päälle. Pahoilta haisevat. Käyttäkää sama raha meikkieihin tai kelloihin tai muihin ylellisyystuotteisiin. Haiseminen nyt vain on vastenmielistä. Onneksi en ole allerginen ja kestän sitä. Työpaikan kustantamasta teatteriesityksestä kolme hoitajaa lähti kotiin väliajalla,kun joku Chanel haisi niin turkasesti. Oksennukseen ja eritteisiin tottuneet naiset lähtivät nostelemaan. Ihmiset eivät yhtään itse haista mitään siitä lemusta sitten vissiin? Itse kestän, mutta kyllä haisee, uskokaa nyt!

No todellinen syy tietysti oli, että oli ihan liian raskashenkinen esitys heille. Ei jaksanut hoitsu moista kulttuuripläjäystä. Hyvä syyttää hajuvettä.

Vierailija
84/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry Brit Rhythm eau de toilette for Women.

Vierailija
85/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehdoton ei on ns. markettihajuvedet ja erilaiset julkkishajuvedet, tuoksuvat poikkeuksetta halvoilta tai 14-vuotiaille tarkoitetuilta. Iso ero on myöskin siinä onko kyseessä edT vai edP, näistä viimeisin on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto. Sopiva määrä on suihkaus/pisara ranteisiin ja siitä hierotaan ranteita yhteen ja lopuksi vielä korvien taakse.

Itsellä käytössäni tällä hetkellä Dior ja YSL, riippuen onko kyseessä minkälainen meno.

Ja ne Escadan kesätuoksut, joista jokainen on samanlainen teiniällötystuoksu erilaisessa pakkauksessa. Escadalla on kyllä muuten hyviä tuoksuja.

Vierailija
86/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se Poison on nimensä mukaisesti järkyttävää, päänsärkyä (muille) aiheuttavaa myrkkyä.

Naurattaa, kun nuorena olin ihastunut Cacharelin tuoksuihin (EdT) 

Chloé

https://img.fragrancex.com/images/products/parent/medium/90w.jpg

Lou Lou

https://img.perfume.com/images/products/sku/small/895w.jpg

ja

Anaïs Anaïs

http://www.bestshopping.es/WebRoot/StoreES/Shops/63731684/5053/2E20/809…

Toissa kesänä Tuurin-reissulla haistelin joitakin noista ja minusta ne tuoksuivat ihmeen tunkkaisille. En ole yli kymmeneen vuoteen käyttänyt  hajuvesiä, koska töissä niitä ei saa käyttää. "EdT Auringonpaisteessa lämmennyt kissan turkki" on ehkä paras tuoksu.

Vierailija
87/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Chanelin eri tuoksuja vuosia. Chanelin Allure ja Chance ovat ikisuosikkejani. Kammoan Opiumin tapaisia tuoksuja, mutta makunsa kullakin

Vierailija
88/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Versace Bright Crystal EdT tuoksu on parasta mitä tiedän vaikka itsellä ei olekaan tuoksuja syystä, että olen herkästi migreenin saava.

Tämä tuoksu ei aiheuta minulle inhotusta vaan on keveän raikas vaikkakin voimakas tuoksu.

Pistävä ja keinotekoinen, todella epämiellyttävä.

Vierailija
89/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskihintainen:Tommy Hilfiger, Tommy girl ja Dolce&G. Nro 3

Vierailija
90/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci Guilty. Minusta tosi hyvä.

Vierailija
91/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco mademoiselle. Hinta-laatusuhde hyvä.

Vierailija
92/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coco mademoiselle. Hinta-laatusuhde hyvä.

Tämä! 

Vierailija
93/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Lushin hajuvesiä ja ne ilmeisesti sopivat iholleni erityisen hyvin. Saan nimittäin AINA kehuja kun käytän niitä. Omistan nämä kolme: Karma (mausteinen appelsiini-patsulituoksu), Lust (kukkainen, seksikäs jasmiinituoksu) tai Dirty (minttuinen ja raikas kesätuoksu).

Vierailija
94/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin oppia käyttämään hajuvesiä. Olen melko hajuherkkä (ei kuitenkaan mitään migreenejä tai sellaista) ja tuntuu, että suurin osa kalliimmistakin hajuvesistä haisee ihan hirveälle, sellaiselle voimakkaalle kemikaalien yhdistelmälle ja en tunnista mitään tuoksuja sieltä seasta. Siksi ainoat hajuvedet joita olen ostanut, ovat olleet niitä superhedelmäisiä simppeleitä tuoksuja, mitä saa The Body Shopista. Vanilja ja satsuma ovat esimerkiksi olleet kivoja, mutta koen tuoksuvani niissä teinimäiseltä ja se häiritsee, vaikka olenkin vasta 25-vuotias.

Chanelin klassista vitosta mulla oli joskus pullo, mutta se oli aivan järkyttävän hajuista, todella voimakasta ja hirveää. Tahtoisin naisellisen ja marjaisen hedelmäisen tuoksun, josta löytyy tunnistettavia elementtejä. Myskit ja laventelit ovat kokemukseni perusteella iso nou nou. Osaisko joku suositella? 

Vierailija
95/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hajuveden kuulu haista niin voimakkaasti, että vieressä istuvakin sen koko ajan haistaa? Muistan kamalan taksimatkan, kun ystävä oli vähän suhautellut hajuvettä päälleen, nenääni kirveli ja taksikuskikin avasi ikkunan... Hajuvettähän kuuluisi sipaista ranteisiin (ei hieroa vastakkain!), niskaan ja dekolteelle. Haju on tarkoitettu läheisille, ei koko maailmalle.

Oma suosikkini tällä hetkellä on Guerlainin Samsara, joka omalla iholla tuoksuu yllättävältä, samettiselta ja pehmeältä.

Vierailija
96/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ombre Rose on suosikkini, puuterinen ruusu. Harmi ettei sitä saa monestakaan paikasta.

Vierailija
97/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escada.

Vierailija
98/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen La Vie Est La Belle on oma luottotuoksu.

Sitten löytyy Givenhyn Ange ou Demon Le Secret. Erikoinen ja vahva tuoksu, ei tavanomainen valinta minulta, mutta kehuja on tullut tästäkin.

Giorgio Armanin Si on käytössä myös.

Arkena käytän töissä yleensä vaihdellen Christina Aguileran markettituoksuja, en raaski aina noita kalliimpia käyttää. Muuten en markettituoksuista pidä, mutta näissä on hyviä ja olen saanut työkavereilta ja asiakkailta vuosien varrella kehuja, miten hyvältä tuoksun.

En käytä hajustettuja pyykinpesuaineita tai huuhteluaineita, inhoan niiden hajua. Haluan tuoksua vaan hajuvedeltä.

Seuraavana ostoslistalla Chloen Love Story tai Diorin Miss Dior Blooming Bouquet. Näitä olen aina tilaisuuden tullen kokeillut ja tuoksutellut pitkin päivää. Tuoksu muuttuu iholla, se mikä tikussa tuoksuu hyvältä, ei välttämättä toimi omalla iholla tai myöhemmin tuoksu ei olekaan omasta mielestä hyvä. Siksi kokeilen aina monta kertaa, jos olen jostain tuoksusta kiinnostunut, ennen kuin ostan sen.

Olin juuri Ranskassa ja siellä hyväntuoksuisia naisia meni kaupungilla jatkuvasti ohi. Omasta mielestä tilanteeseen (arki, juhla jne) ja kantajalleen sopiva tuoksu viimeistelee tyylin.

Vierailija
99/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tillu kirjoitti:

Älä käytä mitään. Pese itsesi ja vaatteesi tuoksuttomilla aineilla. Puhtaus ja sun oma tuoksusi riittää. Mieti myös kanssaihmisiä, joilla on allergiaa tai yliherkkyyttä. Monesti hajuvesiä käyttävillä haisee siinä lisäksi dödö, hiuslakka, pesuaine. Liika on liikaa. Ps. Hiki ja rasvasen tukan hajukin on ihan inhimillistä. 

Sanoo vasemmistolaishippi.

Niin siis- Tillu hyvä, et taida käydä bisnestapaamisissa tai juhlissa joissa on todella formaali pukukoodi ja olemus oltava? Kai se sellaiseen sopulien perusduunariarkeen käy mutta riippuu ihan miten aktiivinen toimija olet tässä yhteiskunnassa. Kohteliaisuutta on toki laittaa vain minimimäärä hajusteita. Ja allergia- ja astmalääkkeethän on keksitty.

Ei siihen formaaliin olemukseen mitenkään välttämättä kuulu se, että pitäisi löyhkätä metrien päähän. Minusta on kyllä pahoinpitelyyn verrattavaa toimintaa hajustaa itsensä niin, että toisten pitää käyttää lääkkeitä selvitäkseen illasta minun seurassani.

Vierailija
100/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clean  Rain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi