Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
41/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki YSL, Diorin ja Chanelin hajuliemet ovat muistoja ajalta, jolloin ei peseydytty vaan lätkäistiin hajua päälle. Pahoilta haisevat. Käyttäkää sama raha meikkieihin tai kelloihin tai muihin ylellisyystuotteisiin. Haiseminen nyt vain on vastenmielistä. Onneksi en ole allerginen ja kestän sitä. Työpaikan kustantamasta teatteriesityksestä kolme hoitajaa lähti kotiin väliajalla,kun joku Chanel haisi niin turkasesti. Oksennukseen ja eritteisiin tottuneet naiset lähtivät nostelemaan. Ihmiset eivät yhtään itse haista mitään siitä lemusta sitten vissiin? Itse kestän, mutta kyllä haisee, uskokaa nyt!

Vierailija
42/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nirppanokkia - kuten aina hajuvesikeskusteluissa!

Tämänhetkinen suosikkini on Muglerin Alien. Ihana! Pidän myös Slava Zaitsevista, Shiseidon Forever Bloomista, Lolita Lempickasta, Rochasin Eau Fraichesta...tuoksufriikki juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Tämä on kyllä kamalista kanalin tuoksu, jonka tunnistaa jo metrien etäisyydeltä. Paljon halvemmalla pääset suihkauttamalla Raid-kärpäsmyrkkyä ihollesi, sillä se tuoksuu aivan samalta.

Turha väittää, että jonkun iho tekisi tästä tuoksusta vastenmielisen, sillä ihan jokaikisellä Angelia käyttävällä on ympärillään kärpäsmyrkyn tuoksu.

Sä et tunnista Angelia niillä, joiden iholla se ei muutu kärpäsmyrkyksi. Mulla Angel tuoksuu auringonpaisteelta ja hunajalta. En ole käyttänyt sitä 20 vuoteen, koska se on mulla niin sokerinen, mistä henkilökohtaisesti tykkään yhtä vähän kuin kärpäsmyrkystä. Todella monet hajuvedet muuttuvat mulla hempeiksi ja söpöiksi, esim. Pradan Amber tuoksuu oikein hammassärky-makealta.

Ja turha tulla huutelemaan, miten hajuaistissani on vikaa. Koska tiedän ettei ole.

Vierailija
44/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luksusta". Toisin sanoen pelkkää mielikuvien orjuutta. Ei siinä mitään jos kotona elää haavemaailmassa "utuisen kukkaisena", mutta ei tarvitse hajuillaan muita ihmisiä kiusata.

Vierailija
45/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Biogiatti ja "Laura" <3

Vierailija
46/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Tämä on kyllä kamalista kanalin tuoksu, jonka tunnistaa jo metrien etäisyydeltä. Paljon halvemmalla pääset suihkauttamalla Raid-kärpäsmyrkkyä ihollesi, sillä se tuoksuu aivan samalta.

Turha väittää, että jonkun iho tekisi tästä tuoksusta vastenmielisen, sillä ihan jokaikisellä Angelia käyttävällä on ympärillään kärpäsmyrkyn tuoksu.

Sä et tunnista Angelia niillä, joiden iholla se ei muutu kärpäsmyrkyksi. Mulla Angel tuoksuu auringonpaisteelta ja hunajalta. En ole käyttänyt sitä 20 vuoteen, koska se on mulla niin sokerinen, mistä henkilökohtaisesti tykkään yhtä vähän kuin kärpäsmyrkystä. Todella monet hajuvedet muuttuvat mulla hempeiksi ja söpöiksi, esim. Pradan Amber tuoksuu oikein hammassärky-makealta.

Ja turha tulla huutelemaan, miten hajuaistissani on vikaa. Koska tiedän ettei ole.

Ongelma hajuvesien käytössä on se, että kuvitellaan muiden jakavan samanlaisen tuoksuelämyksen kuin itse. Kaikkien mielestä kakka haisee pahalta, mutta keinotekoisissa hajusteissa mielipiteet vaihtelevat. Ja enemmän kuin mielipiteet: myös tahdosta riippuvat fyysiset reaktiot. Hajuasioista ei voi kiistellä, eikä sille voi mitään, mikä herättää päänsäryn tai yökkäysrefleksin.

Vierailija
47/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tahdosta riippumattomat

Lol.

Vierailija
48/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Nämä kaikki YSL, Diorin ja Chanelin hajuliemet ovat muistoja ajalta, jolloin ei peseydytty vaan lätkäistiin hajua päälle. Pahoilta haisevat. Käyttäkää sama raha meikkieihin tai kelloihin tai muihin ylellisyystuotteisiin. Haiseminen nyt vain on vastenmielistä. Onneksi en ole allerginen ja kestän sitä. Työpaikan kustantamasta teatteriesityksestä kolme hoitajaa lähti kotiin väliajalla,kun joku Chanel haisi niin turkasesti. Oksennukseen ja eritteisiin tottuneet naiset lähtivät nostelemaan. Ihmiset eivät yhtään itse haista mitään siitä lemusta sitten vissiin? Itse kestän, mutta kyllä haisee, uskokaa nyt!

*uskokaa nyt!* (polkee maata)

Vaikea uskoa, koska ihmiset ei ostaisi hajuvesiä jos eivät pitäisi niistä. Liika on liikaa tässäkin asiassa, itseäkin kuvottaa jos siinä hajuvedessä on uitu. Sitten on eri asia jos ei pidä mistään tuoksuista, voi tulla yllätyksenä mutta kuulut vähemmistöön.

Vierailija
49/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kirjaimellisesti, käytännöllisesti ja filosofisesti nirppanokka, kun joku haisee parfyymille. Dödö ja hajusteet usein ovat miedompia, mutta kun konkreettisesti saa tuulettaa sitä parfyymin lemua pois työhuoneessa, siihen kyllästyy. Pankaa irtoripset tai ottakaa tatuointi mieluummin.

Mitä se kertoo että AINA KUN KESKUSTELLAAN HAJUVESISTÄ, ON NIRPPANOKKIA. Ei tule mitään mieleen? Haju!

Tämä ei ole verrannollinen älyyn. Fiksut ja älykkäät ihmisetkin haisevat. Heihin vetoan: uskokaa nyt, että se lemu on kamala ja te ette vain sitä itse haista. Kukaan ei hauku jonkun irtoripsiä. Ne eivät haise!

Fiksu pomonikin hieman liikaa haisee. Kestetään. En sano mitään.

Vierailija
50/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään Valentinon Donna hajuvettä? Onko hyvä, mille haisee? Haluaisin ostaa, mutta en löytänyt tätä mistään kaupasta.

Vierailija
51/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thierry Muglerin Angel.

Ongelma hajuvesien käytössä on se, että kuvitellaan muiden jakavan samanlaisen tuoksuelämyksen kuin itse. Kaikkien mielestä kakka haisee pahalta, mutta keinotekoisissa hajusteissa mielipiteet vaihtelevat. Ja enemmän kuin mielipiteet: myös tahdosta riippuvat fyysiset reaktiot. Hajuasioista ei voi kiistellä, eikä sille voi mitään, mikä herättää päänsäryn tai yökkäysrefleksin.

Ei tietenkään kukaan voi päättää toisen puolesta, mikä tuoksuu hyvältä ja mikä ei. Mutta Angel on esimerkki hajuvedestä, jota ei eri ihmisillä tunnista samaksi.

Itse en nykyisin käytä hajuvesiä juuri lainkaan, joten en saa ketään yökkäämäänkään. Nämä ovat ihan vain vuosien takaisia havaintoja.

Vierailija
52/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Pure Poison. Eikä oo mikään kympin puteli vaan noin 60-70 egee 50 ml:n pullo

Vierailija
53/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään Valentinon Donna hajuvettä? Onko hyvä, mille haisee? Haluaisin ostaa, mutta en löytänyt tätä mistään kaupasta.

Miksi ihmeessä haluat ostaa jos et edes ole haistella voinut?

Ei toinen ihminen voi kertoa oikein mille tuoksuu sinulla.

Vierailija
54/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus nyt vaan on, että kaikki hajuvedet haisevat kuvottavan pahalta. Miten ne voi jonkun nenään haista hyvältä, täytyy olla hajuaistissa jotain vikaa. Viimeksi junassa matkustaessa oli oikeasti oksentaminen lähellä, kun sekä edessä oleva nuori nainen, että käytävän toisella puolella oleva vanhempi nainen löyhkäsivät aivan hirveälle. Toisen hajun tunnistin chanel vitoseksi, toinen oli ällöttävä sekoitus kaikkea mahdollista; hiustököttejä, ihorasvoja, hajuvettä, pyykinpesu- tai huuhteluainetta. Piti ottaa loppumatkasta varalta oksennuspussi esille, haju oli niin kammottava. 

Ongelmahan on juuri tuo, että on monia tuoksuja sekaisin. Usein vielä liikaa. 

Minä tykkään tietyistä hajuvesistä, mutta en voi sietää hajusteita, joita on pyykinpesuaineissa ja huuhteluaineissa.

Vierailija
55/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käyttää nykyään hajuvesiä. Puhdas iho ja hajusteettomilla pesuaineilla pestyt puhtaat vaatteet ovat se paras tuoksu. 

Jos kotona tykkää käyttää, niin siitä vain. Mutta julkisiin tiloihin ei tulla kosmeettisten lemujen kanssa. 

En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta inhottaa kuitenkin. Eipä enää juuri tapaakaan tätä ilmiötä. 

Oletko koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella?

Vierailija
56/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Kyllä olen kirjaimellisesti, käytännöllisesti ja filosofisesti nirppanokka, kun joku haisee parfyymille. Dödö ja hajusteet usein ovat miedompia, mutta kun konkreettisesti saa tuulettaa sitä parfyymin lemua pois työhuoneessa, siihen kyllästyy. Pankaa irtoripset tai ottakaa tatuointi mieluummin.

Mitä se kertoo että AINA KUN KESKUSTELLAAN HAJUVESISTÄ, ON NIRPPANOKKIA. Ei tule mitään mieleen? Haju!

Tämä ei ole verrannollinen älyyn. Fiksut ja älykkäät ihmisetkin haisevat. Heihin vetoan: uskokaa nyt, että se lemu on kamala ja te ette vain sitä itse haista. Kukaan ei hauku jonkun irtoripsiä. Ne eivät haise!

Fiksu pomonikin hieman liikaa haisee. Kestetään. En sano mitään.

Lopeta jo. Ei kaikki hajuvesiä käyttävät lemua.

Vierailija
57/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cacharel Lou Lou ja Laura Biagiotti.

Vierailija
58/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Madmoiselle kaikki saippuasta lähtein samaa. Ei ole kukaan valittanutkaan. Ei pahan hintainen edes.

Vierailija
59/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjettihajusteista Donna Karanin Be Delicious on ihan Ok. Enimmäkseen Hermeksen ja Diorin tuoksuja ostanut paremmalla puoliskolle lahjaksi. Vaniljapommeja en voi sietää. Tuoksu on hyvä, jos sen erottaa halausetäisyydeltä, mutta ei kauempaa.

Vierailija
60/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancome Tresor Midnight Rose

Ruusua, vadelmaa, jasmiinia, myskiä, vaniljaa jne.

Tumma talvinen tuoksu.

Aivan ihana!

Lancomella on paljon ihania tuoksuja moneen makuun. Käytän itse heiltä tuoksua, jonka nimi on ”La vie est belle”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan