Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
27.10.2017 |

Millaisia ovat tuntemanne miehet, jotka ovat 25-35 vuotiaita ja ovat naisetta, vaikka haluaisivat naisen?

Ja tässä ei nyt siis haeta niitä, jotka säätävät niin monen naisen kanssa jatkuvasti, että suhteista ei tule pysyviä. Enemmänkin kyseessä olisi ne miehet, joista naiset eivät kiinnostu.

Kommentit (417)

Vierailija
21/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti vähemmän viehättävä ja sosiaalisesti kömpelö. Tällainen on iskenyt silmänsä minuun, joka olen ulkoisesti viehättävä, reipas, aktiivinen ja sosiaalinen aikuinen nainen. Jää ilman minuakin, anteeksi kauheasti etten vain lämpene kun miehen habitus on kuin aralla 6-vuotiaalla. Haluan vertaiseni.

Jos löytäisi kaltaisensa niin ehkä saisi naisen ja ehkä joskus löytääkin, vaikka jostain postimerkkienkeräilykerhosta. Jos hänelle kelpaa samanlainen.

Vierailija
22/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.

Näin ainakin minun kohdallani.

Kyllä tuollaiselle miehelle on paljonkin kysyntää.

Voisi olla, mutta noita miehiä ei näy missään. Eivät suunnitelleet yläasteella muun porukan mukana pussikaljoittelua joka perjantai. Eivät polttaneet kumia ostarilla viikonloppuisin jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei mietitä niitä ääripäitä eli epäsiistejä pummeja, niin aika monella miehellä on oikeasti rima todella korkealla! Vaaditaan naiselta liikaa, vaikka itsellä ei juurikaan ole tällaiseen missitasoiseen naiseen mahkuja. Yksikin tavisjamppa kertoi kuinka ei enää halunnut tavata todella upeaa naista, koska tällä oli liian löysä perse!? Ja tämä jätkä ei itse edes kuntoile.

Vierailija
24/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies jää yleensä naisetta. Tavallinen mies ei pysty tarjoamaan 190 senttimetriä pituutta, spontaania jännittävyyttä, salaperäistä seksikkyyttä, "akateemisuutta" ja treenattua vartaloa jossa lihakset näkyy yhtä hyvin kuin kreikkalaisissa patsaissa mutta sillä erotuksella että (löysänkin) kalun pitää olla suurempi kuin näissä patsaissa on esitetty. 

Ai niinhän se onkin, annas kun mietin; minäkään en tunne yhtään kuvauksestasi poikkeavaa miestä joka olisi päässyt parisuhteeseen!!!

Vierailija
25/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liiallinen alkoholin nauttiminen aikuisella iällä ja huono käytös karkoittavat naiset.

Vierailija
26/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä syntyy 108 sataa (100) naista kohden.

Kuulostaa utopialta. Lähde?

Vierailija
27/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minunlaiseni normaali suomalainen mies joka ei pahemmin ryypiskele eikä polttele vaan käy töissä ja kuntoilee, jaksaa ja pärjää katsellessaan tätä elämän menoa.

Pakko on tähän nyt vastata. 

Niin töissä minulle on ollut aina kysyntää.. se on totta.

Naapureille olen aina tekemässä juttuja kun kädentaidoille on kysyntää.. allekirjoitan. sekä muutamat tutut. 

naiset.. ei oo näkyny

Helevetin moisen (vuosien) yrittämisen jälkeen on treffisaldo koko elämäni aikana  edelleen ne kaksi kertaa ja molemmat katosi kuin tuhkatuuleen.. joten sulla on siis kaunis ajatus vailla todellisuuden tajua.

Mutta joku vika on siis miehessä pakko olla kun naapureiden yh naisetkaan ei edes tervehdi. 

Vierailija
28/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti, mammanpoika, ilkeä, naistenvihaaja, tosi lyhyt, lihava sohvallamakaaja, epäluotettava, yleisivistymätön, tanssitaidoton, tyhmä, tylsä.

Tässä jotain.

Vierailija
29/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielenkiintoista että naiset ei millään ikinä milloinkaan usko ikinä mihinkään markkina-arvoteoriaan mutta pystyvät heti kuin apteekin hyllyltä kertomaan minkälaisella miehellä ei ole kysyntää (ts. markkina-arvoa). 

Vierailija
30/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla on väärä käsitys omasta tasostaan.

Vierailija
31/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapureille olen aina tekemässä juttuja kun kädentaidoille on kysyntää.. allekirjoitan. sekä muutamat tutut. 

naiset.. ei oo näkyny

Helevetin moisen (vuosien) yrittämisen jälkeen on treffisaldo koko elämäni aikana  edelleen ne kaksi kertaa ja molemmat katosi kuin tuhkatuuleen.. joten sulla on siis kaunis ajatus vailla todellisuuden tajua.

Mutta joku vika on siis miehessä pakko olla kun naapureiden yh naisetkaan ei edes tervehdi. 

Ensimmäinen vihje, halveksit "yh naisia".

Vierailija
32/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa haluaa tinderin/työpaikan/... söpöimmän naisen, vaikka oma ulkonäkö ei riitä. Muutaman alkoholistin ja persoonallisuushäiriöisen sinkkumiehen tiedän myös.

Tämä juuri! Tavismiehelle ei kelpaa tavisnainen. On oltava pylly kunnossa, tissit tarpeeksi terhakat, vyötäröllä ei saa olla läskiä, hiukset pitää olla pitkät ja paksut, ihossa ei saa olla virheitä... Ja kyllä olen kuullut kuinka nämä tavismiehet arvostelevat naisten ulkoisia ominaisuuksia todella ärhäkkään sävyyn. Samalla selailevat Instagramin todella kauniita ja viimeisen päälle laitettuja naisia, sellaiset kelpaa.

Vierailija
33/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies jää yleensä naisetta. Tavallinen mies ei pysty tarjoamaan 190 senttimetriä pituutta, spontaania jännittävyyttä, salaperäistä seksikkyyttä, "akateemisuutta" ja treenattua vartaloa jossa lihakset näkyy yhtä hyvin kuin kreikkalaisissa patsaissa mutta sillä erotuksella että (löysänkin) kalun pitää olla suurempi kuin näissä patsaissa on esitetty. 

Ai niinhän se onkin, annas kun mietin; minäkään en tunne yhtään kuvauksestasi poikkeavaa miestä joka olisi päässyt parisuhteeseen!!!

Mutta eihän tässä puhuttu absoluuttisesta jonkinlaisesta miestyypistä jolla on absoluuttisesti 0% todennäköisyys saada naisystävä. Monella alkoholistilla, mt-ongelmaisella, narkkarilla, sovinistilla tms. on naisystävä. 

Vierailija
34/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joilla on väärä käsitys omasta tasostaan.

Eihän niitä tasoja pitänyt olla edes.. mistäs se tähän nyt taas tupsahti?

Vierailija
35/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa haluaa tinderin/työpaikan/... söpöimmän naisen, vaikka oma ulkonäkö ei riitä. Muutaman alkoholistin ja persoonallisuushäiriöisen sinkkumiehen tiedän myös.

Tämä juuri! Tavismiehelle ei kelpaa tavisnainen. On oltava pylly kunnossa, tissit tarpeeksi terhakat, vyötäröllä ei saa olla läskiä, hiukset pitää olla pitkät ja paksut, ihossa ei saa olla virheitä... Ja kyllä olen kuullut kuinka nämä tavismiehet arvostelevat naisten ulkoisia ominaisuuksia todella ärhäkkään sävyyn. Samalla selailevat Instagramin todella kauniita ja viimeisen päälle laitettuja naisia, sellaiset kelpaa.

Taitaa olla kyllä toisinpäin tuo tilanne. Tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies koska ei ole tarpeeksi jännäri, pitkä, tumma, statusta, akateemisuutta, jonkinlaista "kemiaa" tai "taikaa".

Tämän todistaa esim. nettideitit. Naiset saavat satoja yhteydenottoja viikossa ja miehet eivät yhtään (joskus tulee sivuston omilta boteilta aloituksia).

Vierailija
36/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivät.

Vierailija
37/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset.. ei oo näkyny

Ensimmäinen vihje, halveksit "yh naisia".

Ai halveksin vai? No ihanko sanamuodosta tuon päättelit?  No väärin ainakin meni toi vihje sillä jos viittaat juuri tuohon kun mainitsin juuri yksinhuoltajat niin kyse ei ollut siitä että heidän ihmisarvo olisi jotenkin matala niin väärin.. mainitsin siksi että taloyhtiössämme ei asu muunlaisia sinkkuja kuin yh äitejä. joskus asui sinkku vailla lapsia mutta muutti pois kun löysi ukon.

Vierailija
38/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi luetella millaiset miehet saavat naisen.

Vierailija
39/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin minä. Keskimääräistä lyhyempi ja lievästi ylipainoinen puntinnostoa harrastava lukion aineenopettaja. Alkoholiakin kuluu kuulemma liian vähän eikä tilanne ole yhtään parempi muiden päihteiden osalta. Sosiaaliset kyvyt ok niin kuin tässä ammatissa pitää ollakin. Toisena isona miinuksena analyyttinen luonne ja taitamattomuus monissa käytännön jutuissa

Vierailija
40/417 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni epäilen syyn johtuvan siitä, että en tee alotteita naisille ja kaikki kohtaamiset elämässäni naisten kanssa on töissä asiakas-asiakaspalvelija tilanteessa.

En ole tarpeeksi komea / kiinnostava tms. että nainen tekisi aloitteen tai osoittaisi kiinnostustaan riittävästi että minä uskaltaisin lähteä tekemään aloitteen tuossa asiakaspalvelijan roolissa.

Ihan hyvä puoliso minusta tulisi jollekkin naiselle joka minut huolisi, mutta taitaa olla minun kohtalona yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi