Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeimmat ja oudoimmat Huuto.net/Tori/Facekirppis ostajat

Vierailija
27.10.2017 |

Tapaus 1: Myin facekirppiksellä vaatteen ja lähetin sen kirjeenä koska mahtui hyvin niinkin. Kuluu muutama päivä niin ostaja kyselee että oletko lähettänyt sen jo? Vastasin että olen kyllä, outoa jos ei ole vielä saapunut sun postilaatikkoon. Siihen sitten ostaja toteaa että: "okei en oo käynyt postilaatikolla vielä tänään". Ihmettelin itsekseni että mitä vit..., tyyppi kyselee ostamansa kamppeen perään vaikkei ole jaksanut edes käydä postilaatikolla? Tuon jälkeen ei kuulunut enää mitään, joten tuli todennäköisesti perille ja hän oli tyytyväinen.

Tapaus 2: Kaupat Huuto.netissä. Odottelen maksua muutaman päivän kunnes saan negapalautteen siitä etten ole lähettänyt tuotetta. Ja palaute meni suunnilleen näin: "Myyjä ei lähettänyt tuotetta, onneksi en maksanut". Lähetin sitten sähköpostia jossa sanoin että yleensä maksu ensin ja sitten tuote postiin. Jonkun lyhyen valituksen jälkeen ostaja suostui maksamaan ja laitoin postia tulemaan. Palaute vaihtui positiiviseksi. Kaiken lisäksi mulla oli tuon tapauksen aikaan n. 350 palautetta joista kaikki positiivisia, joten melko erikoista ostajalta olettaa että olen huijaamassa häneltä jotain noin vitosta. Vakioviestissäkin lukee että maksu tilille ja tuote postiin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko myynnissä vielä??"

-"Hei, on se myynnissä vielä"

Ja ostaja katoaa. Teen paljon kauppaa ja ainakin 8/10 tapausta aina näin. Paras ostaja on sellainen joka laittaa suoraan viestiä että ostan tämän, laita maksutiedot. Sellaisesta näkee heti että tyyppi on tosissaan, eikä mikään epämääräinen kyselijä.

Joo, sama juttu niiden kanssa, jotka kyselee mittoja. Kokemuksieni mukaan 99% mittojen kyselijöistä ei tuotetta osta, eivätkä edes vaivaudu sitä sanomaan. Ketuttaa jo aina valmiiksu ruveta mittailemaan, kun tietää, ettei siitä mitään kauppoja kuitenkaan synny. Minäkin tykkään eniten niistä ostajista, jotka ilmoittavat suoraan ostavansa.

No miksi niitä mittoja ei jukoliste voi valmiiksi laittaa? Ostatpa hyllyn, vaatteen tai pelin niin kyllä mitat tarvitsee tietääkseen onko tuote sopiva. Jos et mitata jaksa niin pidä romusi itselläsi.

Myynnissä oleva mekko kiinnostaa, mutta haluaa tietää onko kainalo-kainalo mitta riittävä/liian iso. Kysymällä selviää, jos saakelin vetelä myyjä viitsii mitata.

Vierailija
62/62 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin Facen  kirppiksellä  yöpöytää,  parisuhdetilanteeni ei näy  Facessa mutta olen siis avoliitossa.  Mieheni maalasi terassia kun pihaan ajoi auto josta oli mieshenkilö tuijottanut miestäni ja alkanut kiireesti peruuttaa, sitten sain  oudon pettyneen ja vihaisen oloisen viestin "olet naimisissa?!"  En tiedä mitä se tyyppi halusi, mutta tuskin yöpöytää :O Onneksi mieheni oli kotona!  Enää en anna kellekään kotiosoitettani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän