Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira puri niin että näkyy "lihat" n 1cm *0,5cm alueelta, täytyykö mennä lääkäriin?

Vierailija
26.10.2017 |

Verenvuoto lakkasi, olen huuhdellut ja painanut kylmäpatterilla ja pakastevihannespussilla, lisäksi desinfioinut.

Jos täytyy, missä tampereella pääsee lääkäriin muualla kuin Acutessa (sinne en mene, viimeksi jonotin 9 tuntia)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit härnäämään koiraa?

En oo ap mutta itse sain pureman omaa tyhmyyttäni kun menin tappelevien koirien väliin hätääntyneenä. 4h istuin päivystyksessä, jonka jälkeen lääkäri sanoi vaan että huuhtele vedellä ja tuu takas vasta jos näyttää tulehtuvan.

Turhaa ylireagointia olettaa kaikkien heti kuolevan harvinaiseen tulehdukseen...

Vierailija
22/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäykkis on kunnossa jäisin itse seurailemaan. Jos tulee tulehduksen merkkejä lähtisin pikaisesti näyttämään lekuriin. Koiran puremasta voi saada erittäin vaarallisia infektioita, mutta harvinaista se on. Paljon puhtaampi koiran suu on kuin vaikkapa ihmisen. Desinfioi hyvin ja jos näyttää tulehtuvan mene heti lääkäriin. Yleensä paranee kyllä itsestään.

Anteeksi vaan mutta eipä ole. Se on aivan pötypuhetta että koiran suun sisältämät bakteerit olisi vaarattomia ihmiselle. Mieti nyt vähän. Koirat nuolee omaa paskaansakin niin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäykkis on kunnossa jäisin itse seurailemaan. Jos tulee tulehduksen merkkejä lähtisin pikaisesti näyttämään lekuriin. Koiran puremasta voi saada erittäin vaarallisia infektioita, mutta harvinaista se on. Paljon puhtaampi koiran suu on kuin vaikkapa ihmisen. Desinfioi hyvin ja jos näyttää tulehtuvan mene heti lääkäriin. Yleensä paranee kyllä itsestään.

Mihin toi koiran suu on puhtaampi kuin ihmisen perustuu?

Vierailija
24/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siellä koiran suussa on toki vähemmän niitä bakteereita kuin ihmisen suussa mutta ne koiran suun bakteerit ovat ihmislihaan esim. puremisen kautta siirtyessään kyllä todennäköisemmin vaarallisempia. Että voitaisko jo unohtaa tuo "koiran suu on paljon puhtaampi kuin ihmisen suu" - jankutus kun ei ole mitään merkitystä vertailla tuollaista asiaa. Jotkut idiootit sitten vaan jättää ne puremat huomiotta kun "daa, ihmisen suukin on likaisempi kuin koiran suu !!1!"

Vierailija
25/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täydy. Mene lenkille ja tee lumityöt. Olet lorvaillut sen "haavan" takia ihan tarpeeksi. Sano koiralle että "TERVE!"

Mancesterissa sanotaan MORO.

Sinkkumies

Vierailija
26/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäykkäkouristus on tässä nyt se avainsana. Ei kuulosta muuten siltä että tarvis lähteä, mutta jos et oo melko vasta saanut rokotusta se pitäis saada nyt kuntoon.

Vierailija
27/27 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ala tulla kunnon muonaa, niin puren.

Wuff! Räyf!