Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutuminen 30+v miesopiskelijana

Vierailija
26.10.2017 |

Nuoremmille, usein samassa opiskeluvaiheessa oleville naisille ongelmana tuntuu olevan ikäni ja omanikäisille tai vanhemmille taas opiskelijastatukseni. Onko huono asia, jos tämän ikäinen mies on perustutkinto-opiskelija eikä jo työelämässä? Ketä tässä kannattaisi lähestyä vai pitäisikö suosiolla odottaa valmistumiseen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset pariutuu ylöspäin, pariudu sinä alaspäin.

Vierailija
22/26 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena huomannut ian saman, että ikäisilleni työssäoleville miehille opiskeluni ovat ongelma. 40 v. yliopistossa.

Vierailija
24/26 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen opiskelijanainen ja parisuhteessa samanikäisen miehen kanssa, joka käy työssä. Muistelen kaiholla aikaa, kun hänkin opiskeli, jolloin hänen tulonsa eivät syöneet minulta tukia. Nyt tällä hetkellä oma rahatilanteeni on yhdessä töissä käyvän kanssa asuvana todella huono, kun meillä on kuitenkin omat rahat molemmilla.

Tältä pohjalta, jos olisin sinkku ja etsisin uutta parisuhdetta, niin mieluummin toinen opiskelija, niin toisen työtulot eivät söisi saamieni tukien määrää.

Vierailija
25/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se on yhtä vaikeaa

Vierailija
26/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mua ainakaan, saan kohtauksia muiden ihmisten lähestyessä. Tosin en juuri kotoa poistu, joten älä pelkää että muhun törmäisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi