Pariutuminen 30+v miesopiskelijana
Nuoremmille, usein samassa opiskeluvaiheessa oleville naisille ongelmana tuntuu olevan ikäni ja omanikäisille tai vanhemmille taas opiskelijastatukseni. Onko huono asia, jos tämän ikäinen mies on perustutkinto-opiskelija eikä jo työelämässä? Ketä tässä kannattaisi lähestyä vai pitäisikö suosiolla odottaa valmistumiseen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuseri on aina luuseri.
Kolmikymppinen on opiskelijoiden mielestä limainen setämies. Kolmikymppinen opiskelija on samanikäisten mielestä elämässä jälkeen jäänyt häviäjä.
Eli miten kannattaisi toimia?
No, ei ainakaan pakottaa mitään. Jos joku kiinnostuu niin sitten etenet. Muuten keskityt siihen opiskeluun.
Muut samanikäiset opiskelijat? Vai haittaako heitäkin jostakin syystä. Entäpä ikäisesi, duunarihommaa tekevää naiset.
Vierailija kirjoitti:
Muut samanikäiset opiskelijat? Vai haittaako heitäkin jostakin syystä. Entäpä ikäisesi, duunarihommaa tekevää naiset.
En ole kauheasti samanikäisiä naisopiskelijoita nähnyt tai ainakaan he eivät käy aktiivisesti tapahtumissa. Näillä samanikäisille "duunareille" juurikin tuo mun opiskelijastatus on ollut ongelmallinen
Olen nelikymppinen aikuisopiskelija, yliopistot ja ammattikorkeat ovat täynnä 25-vuotiaita opiskelijanaisia eikä ikäero välillänne ole kovin suuri. Mitä opiskelet? Opiskelijamies on hyvä saalis kun tulevaisuudessa tienaa mahdollisesti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijamies on hyvä saalis kun tulevaisuudessa tienaa mahdollisesti hyvin.
Moni ei vaan osaa nähdä näin, muutenhan nörteillä olisi ne tytöt jo lukiossa ja yläasteella... ;)
Niinkö? Minä tiesin kerran yhden, yli 30-vuotiaan ns. ikiopiskelijamiehen, joka jostain kumman syystä veti useinkin nuorempia opiskelijanaisia puoleensa. Kukaan ei keksinyt, että missä se syy voi olla. :D
Kai osa miehistä vaan on sellaisia ns. luonnostaan karismaattisia naistenmiehiä ja tietynläisiä jännämiehiä.
Olethan ollut kuitenkin välillä työelämässä? Jos et, niin se voi olla se varsinainen ongelma.
Luulisi, että monia nuorempia naisia ei haittaa eikä edes jo työelämässä olevia. Naisena luulisin, että olisi vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että monia nuorempia naisia ei haittaa eikä edes jo työelämässä olevia. Naisena luulisin, että olisi vaikeampaa.
Taitaa olla hyvin samanlainen tilanne kuin nuo 30+ naiset jotka eivät löydä millään miestä. Taso on ihan riittävän korkea, mutta se ei vaan riitä kun ikää on jo "liikaa" ja joutuukin yhtäkkiä kilpailemaan 5-10 vuotta nuorempiaan vastaan eikä vain omaa ikäluokkaansa. Jos ei laske rimaansa, voi kauniskin kolmenkympin pahemmalla puolella oleva nainen jäädä yksin tai hyvinkin koulutettu yli kolmekymppinen vastavalmistunut ilman työtä. Niin typerältä kuin se tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Muut samanikäiset opiskelijat? Vai haittaako heitäkin jostakin syystä.
Ne on kaikki perheellisiä... :(
Akateemisesti koulutettu mies kelpaa aina ellei ole aivan valuvikainen. Ota parikymppinen opiskelijaneito, siitä riittää iloa pidempään. Hiukan itsevarmuutta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisesti koulutettu mies kelpaa aina ellei ole aivan valuvikainen. Ota parikymppinen opiskelijaneito, siitä riittää iloa pidempään. Hiukan itsevarmuutta peliin.
Monesti näillä vanhemman miehen ottavilla on vaan "daddy issues" tms. taustalla, eli mieheltä pitää saada turvaa, mikä edellyttää parempaa asemaa. Toinen opiskelija tuskin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan akateemisesti koulutettu vaan vielä opiskelija. Itsevarmuuttakaan ei puutu enkä voi ottaa ketään, joka ei mua halua. Mulle iällä ei ole niin väliä, tärkeämpää on miten ajatukset kohtaavat
En kyllä ymmärrä, miten opiskelijastatus olisi kenellekään ongelma. Itse olen 37-vuotiaana opiskelijana treffaillut useampaakin yli 30-vuotiasta opiskelijaa. Eikä kenellekään ei-opiskelevalle miehellekään ole opiskeluni ollut mikään ongelma. Minulla on tosin aiempia koulutuksiakin pari ja käyn töissä. Onko sinulla sitten työ- tai opiskeluhistoriassasi sitten jotain kyseenalaista, joka pelästyttää naiset?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, miten opiskelijastatus olisi kenellekään ongelma. Itse olen 37-vuotiaana opiskelijana treffaillut useampaakin yli 30-vuotiasta opiskelijaa. Eikä kenellekään ei-opiskelevalle miehellekään ole opiskeluni ollut mikään ongelma. Minulla on tosin aiempia koulutuksiakin pari ja käyn töissä. Onko sinulla sitten työ- tai opiskeluhistoriassasi sitten jotain kyseenalaista, joka pelästyttää naiset?
Ehkä opiskelijastatus on 30+v miehelle suurempi haitta kuin samanikäiselle naiselle? En oikeasti osaa sanoa
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä opiskelijastatus on 30+v miehelle suurempi haitta kuin samanikäiselle naiselle? En oikeasti osaa sanoa
Tietysti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauheasti samanikäisiä naisopiskelijoita nähnyt tai ainakaan he eivät käy aktiivisesti tapahtumissa. Näillä samanikäisille "duunareille" juurikin tuo mun opiskelijastatus on ollut ongelmallinen
Minulle ei olisi ongelma, joten meitäkin on.
t. duunarinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei olisi ongelma, joten meitäkin on.
t. duunarinainen
Senhän pitäisi riittää että löytää sen yhden oikean. :)
Ei pariutuminen taida koskaan olla helppoa tavismiehelle ;)
Paras neuvo on yrittää vaan mahdollisimman paljon eri naisia. Joku niistä aina tärppää.
Tsemppiä puolison etsimiseen!