Mies syö liikaa!
Olen ollut lähes vuoden yhdessä miehen kanssa. Ei asuta yhdessä. Kun nähdään, ostetaan yhdessä ruokaa ja kokkaillaan jomman kumman kotona. Illalla menee usein mässäilyksi. Mies syö kuin hevonen ja niin nopeasti, että en ehdi edes kahta palaa suklaalevystä syömään, kun herra on syönyt koko levyn. Ja sitten avataan jo seuraava... sen jälkeen avataan sipsit. 200g katoaa parempiin suihin sillä aikaa kun käyn vessassa. Mies ei ole edes lihava, vaan laiha ja pitkä. Saa mässäillä, mutta kohtuus kaikessa. Olen yrittänyt sanoa asiasta nätisti...
Kommentit (30)
Isäni on tuollainen hotkija. Jos vaikka ostaa tertullisen banaaneja ja jättää pöydälle kypsymään pariksi päivää niin isäni saattaa syödä esimerkiksi 5 banaania kerralla. Hän on kuitenkin normaalipainoinen, tekee ruumiillista työtä ja harrastaa liikuntaa. Itselläni en jaksaisi tuollaista puolisoa vaikka hyvä isä onkin ollut. Lasten banaanit piilotettava mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanku mun mies! Ymmärrän jos sua ärsyttää siinä mielessä, että itselläkin tekisi mieli herkutella (hitaasti ja nautiskellen esim leffaa katsoessa), mutta sitten kaikki huomio meneekin siihen että itsekin koittaa vaan ehtiä saada edes jotain ennenkuin kaikki herkut on syöty. Joskus sanoin miehelle, kun oli syönyt yli puolet suklaalevystä ennen kuin itse sain palaakaan, että kääk eikö mulle jää ollenkaan. Nolosteli vähän että sori, ja laitettiin mulle erikseen parit rivit mihin mies ei sitten koskenut. Olen miettinyt, että onko tuo itsekkyyttä vai sitä, että on kasvanut kaksin äitinsä kanssa - eipä ole tarvinut herkkuja jakaa kenenkään kanssa.
Nimenomaan tuokin ärsyttää, että kaikki huomio menee siihen ahmimiseen. Eikä kauheasti tee seksiäkään mieli, kun toinen istuu tunnin vessassa mässäilyn jälkeen joka ikinen kerta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jaksaisi moista porsasta. Kun oman puolisoni kanssa ostamme herkkuja, ei kumpikaan ahmi yksin kaikkea. Kertoo piittaamattomuudesta sinua kohtaan jos mies vain pyrkii syömään kaiken mahdollisimman nopeasti.
Lehmälle omat herkut. Kertoo myös että mies pitää todella paljon herkuista. Jos puolisoni pitäisi ylensäkään mistään noin paljon, niin olisin melko tyytyväinen.
Mieheni pieraisi 800 g kakan housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asiassa sinua niin häiritsee? En sano, että tuo olisi hyväksi tai terveellistä vaikka ei lihoisikaan. Mietin vain, että häiritseekö tämä sinua siksi, että olet hänen terveydestään huolissaan vai jostakin muusta syystä?
En ole aloittaja, mutta olisi ankeaa jos toisen kanssa ei voisi jakaa mitään herkkuja, kun kaikki katoaa kolmessa sekunnissa. Lisäksi en pystyisi katsomaan tuollaista hysteeristä mässyttämistä, tulisi huono olo.
Salapiilot!
Se on aika kallis harrastus tuo ylensyönti. Ja Suomessa jostain syystä siihen oikein kannustetaan, erityisesti jos syöjä on mies. Anna sen syödä, sanotaan vain.
Samat ihmiset valittavat sitten ruoan hinnan noususta.
Edes isokokoinen mies ei tarvitse tuollaista kalorimäärää. Kyse on puhtaasti huvikseen syömisestä. Ehkä - jos kerran olette nuoria - voisit jutella asiasta ihan avoimesti ja kiihkottomasti tuon miehen kanssa, ja hän saattaisi tajuta jotakin.
Olen määrännyt meillä, että suklaalevystä saa ottaa yhden palan joka toinen päivä ja silti puoliso syö paloja jopa peräkkäisinä päivinä. Vessassa se hyppää yhtenään, vaikka olen monta kertaa sanonut, että neljä kertaa päivässä pitää riittää normaalille ihmiselle. Mikään ei tunnu menevän perille ja ihan omaksi hyväkseen nämä säännöt olen laatinut. Alan olla ihan loppu tähän suhteeseen.
Jos sinulla on oikeus ratsastaa miehellä niin silloin miehelläkin on oikeus syödä kuin hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pieraisi 800 g kakan housuun.
Aika hyvä suoritus, käske sen tulla meille käymään niin katsotaan saataisiinko siitä seuraava lupaus kansainvälisiin kisoihin.
T: Suomen kansallinen paskanpieremisjoukkue
Jos syöt muuta ruokaa sen verran, että saat tarvittavat, vitamiinit, hyvät rasvahapot, proteiinit jne. niin on lihaskasvun kannalta aika yhdentekevää mistä ne ylimääräiset kalorit saat. Toki voi alka höpöttämään jotain GI:stä, jaksamisesta ja muusta vastaavasta, mutta se menee jo ohi aiheen.