Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidetäänkö teistä uusissa yhteisöissä yleensä?

Vierailija
25.10.2017 |

Pitäminen tarkoittaa, että teihin suhtaudutaan ystävällisesti/tuttavallisesti, ja teille esim. saatetaan joskus tulla juttelemaan, jos tilanne sallii.

Se että ei pidetä tarkoittaa että teihin suhtaudutaan etäisesti eli pidetään hajurakoa ja teille ei tulla juttelemaan, vaikka tilanne sallisi.

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis jepulis

Vierailija
2/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä kuinka hyvin sovin porukkaan ja kuinka aktiivisesti itse yritän tulla osaksi porukkaa. Ei minuun yleensä huonosti suhtauduta, mutta toisaalta en ole myöskään se, jonka kanssa kaikki haluavat olla ehdottomasti kavereita. Sanoisin, että olen aika neutraali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeputtis jee

Vierailija
4/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sopivaa vastausta itselleni. Sosiaalisuus vaihtelee tilanteen mukaan. Reipas en ole siinä merkityksessä missä sitä yleensä tarkoitetaan. En kättele ihmisiä tavatessani elleivät he itse tarjoa käyttään, enkä juhliin tullessani jaksa moikata kaikkia ja tehdä tulostani numeroa, vaan jos joku ottaa katsekontaktia, niin nyökkään ja menen juttelemaan tuntemilleni ihmisille.

Tämä ei johdu siitä, että olisin arka, vaa en näe tuota vain järkevänä toimintana. Toisaalta jutellessa saatan tehdä itsestäni isompaakin numeroa, eikä sillä välttämättä ole mitään väliä, vaikka joukossa on minulle tuntemattomia ihmisiä. 

Vierailija
5/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän lähtökohtana jo sitä, että minusta pidetään. Se, tullaanko minulle juttelemaan, on täysin eri asia kuin pitäminen.

Vierailija
6/6 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo "pitäminen " riippuu myös omasta käyttäytymisestä uudessa yhteisössä.