Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

Vierailija
25.10.2017 |

Eikö ole vanhanaikaista koska nykyään on pizzaonline?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka tilaa pizzan puhelimella? Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että aloittaja ei ole ihan viisas, jos kuvittelee kaikkien pizzerioiden olevan mukana pizzaonline-palvelussa.

Vierailija
2/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän haluaa pizzaa ja päättää tilata sen puhelimella. Oletko kenties juuri ensimmäisen kerran tilannut pizzan onlinella ja nyt haluat karistaa menneisyytesi halveksimalla entistä itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa puhelimella tilaavat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. He ovat jopa wt-yksinhuoltajia ja kilttejä miehiä alemmalla tasolla.

Vierailija
4/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lähin pizzeria ole pizzaonlinessa.

Vierailija
5/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan usein pitsaa puhelimella. Siirry ap nykyaikaan, pizzaonline toimii myös puhelimella.

Vierailija
6/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole vanhanaikaista koska nykyään on pizzaonline?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka tilaa pizzan puhelimella? Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

??

En ajattele mitään, tai korkeintaan että hän ei ilmeisesti kärsi puhelinkammosta. Itsekin pidän puhelimella tilaamista kätevämpänä, mutta ahdistaa puhua puhelimessa, joten tilaan netin kautta.

Vierailija
7/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, ettei ihminen halua odotella sitä pitsan valmistumista paikan päällä vaan tilaa sen puhelimitse valmiiksi. 

Vierailija
8/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön hyvin harvoin pizzaa niin erona tuollaisessa ihmisessä minuun on se, että kyseessä henkilö, joka syö pizzaa ja se, että ei lähde minnekään paikkaan sitä syömään. Toki itse asun paikassa, jossa lähin pizzapaikka on jo toisella puolella katua. Ymmärrän kuitenkin et ihmiset ja tilanteet on erilaisia.

Vierailija
9/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzaa puhelimella tilaavat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. He ovat jopa wt-yksinhuoltajia ja kilttejä miehiä alemmalla tasolla.

No jaa. Täällä yksi yh jonka ei tarvitse sanoa kuin " Moi täällä xxx"

Sen jälkeen iloinen työntekijä luettelee pizzat jotka haluan ja höpisee kuulumisia ja tuo ne oikeaan paikkaan nopeasti kysymättä osoitetta tai puhelinnumeroa.

Helppoa.

Vierailija
10/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä samoja! Ei kukaan jaksa enää näitä päivästä toiseen.

Vierailija
11/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato kun ei pelkää sosiaalista kanssakäymistä niin voi kätevästi soittaa vaan, ei kestä kauaa.

Vierailija
12/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät varmasti jutella ja flirttailla pitseria setien kanssa.

Vierailija
13/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillä on nälkä, ja puhelinlaskut tod.näk. maksettu, että puhelimella voi soittaa.

Vierailija
14/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas kysymys samaa tasoa, kuin mitä ajattelet ihmisestä, joka pyyhkii perseensä vessapaperilla... Hohhoijaa. No, kummassakaan tapauksessa en ajattele kyseisestä ihmisestä mitään erityistä. Normaali ihminen, mitä siitä sen enempää päätään vaivaamaan.

Vierailija
15/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin pizzeria on noin 100 metrin päässä. Soitan sinne ja tilaan pizzan jonka käyn itse hakemassa, he antavat aika-arvion siitä koska pizza on valmis. Soitan, koska en jaksa odottaa paikan päällä. Enkä todellakaan maksa millekään pizzaonlinelle siitä, että he tuovat pizzan minulle.

Vierailija
16/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen oikeesti oikeita!

Vierailija
17/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en ole tilannut pizzaa niin pitkään aikaan, että tilaaminen on näemmä ehtinyt sillä välin siirtyä nettiin. Ehkä on siis taas aika!

Vierailija
18/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella minäkin netin kautta tilaan.

Vierailija
19/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olisi saanut pitsan tehtyä paljon halvemmalla itse. 

Vierailija
20/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen tilannut pizzan valkosipulilla, mutta en koskaan puhelimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme