Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö Vero Modalla huonosti vai mistä johtuu tämmöinen myyjien käytös...?

Vierailija
24.10.2017 |

Kävin pari päivää sitten Vero Modalla (ei tule usein käytyä, en lähes koskaan löydä sieltä mitään ja vaatteet ovat mielestäni liian kalliita jos nyt vertaa esim H&M:n hintoihin). Heti kun astuin liikkeeseen myyjä hyökkäsi tiskin takaa: "Moikka! Etitkö jotain erityistä?" Minä: "En, ihan kattelen vaan." Valitsin pari takkia sovitukseen ja matkalla sovituskopeille myyjä huikkasi "Se on tosi halpa takki!" Minä: "Juu." (Oli siis kytännyt mitä valitsen sovitukseen). Olin sovituskopissa varmaan alle minuutin kun sama myyjä huikkaa oven takaa "Onko koot sopivat vai tarviiko tuoda toista kokoa?" Minä: "Ei tarvi, kaikki hyvin." Sovittelin takit ja päädyin ostamaan toisen. Tulin ulos sovituskopista ja palautin toisen takin jolloin SE SAMA VITUN MYYJÄ hyökkää taas selkäni takaa "Eiks ollu sopivia?" Minä: "Tän toisen mä otan, toinen ei istunut." Myyjä: "Meil on täällä samantapanen jos sä haluisit sitä vielä koittaa?" Minä: "Ei kiitos." Kassalla myyjä pakkaa takkini kassiin ja kysyy haluaisinko takin kanssa vielä huivia. Minä: "En mä kiitti, en käytä huiveja ton tyyppisten takkien kanssa." Myyjä: "Juu no jos tarvit niin meiltä löytyy kyllä myös huiveja jotka sopivat tähän takkiin"!

Siis HUH HUH. Mulla on vielä sosiaalisten tilanteiden pelko joten tollaiset myyjät koen todella ahdistaviksi. Haluaisin vain shoppailla ja katsella rauhassa ilman tuollaista kyttäämistä ja kyselyjä. En tule asioimaan Vero Modassa enää. Muilla samanlaisia kokemuksia? Vilan olen laittanut boikottiin samoista syistä jo vuosia sitten.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta käsittääkseni näissä Bestsellerin liikkeissä (eli just Vero Moda ja Only) on myyjillä tosi kova paine tehdä lisämyyntiä, heillä se kuuluu konseptiin. Olen kuullut useammasta tapauksesta, joissa myyjä on saanut kenkää, kun ei ole tehnyt tarpeeksi tulosta. :/ Tuollainen aggressiivinen tyrkyttäminen voi olla merkki ihan vaan siitä, että kyseisellä myyjällä on hätä saada tulostavoite täyteen. Ei käy mitenkään kateeksi, näin itsekin aspa-alalla työskentelevänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla