Ruokaboksi - aiotteko kokeilla? Mikä erottaa muista?
Kommentit (178)
Itse myös mokasin koska en tajunnut kokeiluboksin "joka ei sido mihinkään" olevan automaattinen kestotilaus. Harmitti oma tyhmyys ja näin ollen edullisella kokeiluboksille tuli hintaa 100€. Tein kuluttaja asiamiehelle ilmoituksen harhaanjohtavasta markkinoinnista. Nyt en ole enää asiakas luojan kiitos! Ei ole ehkä paras keino saada tyytyväisiä asiakkaita 😳
Minulle soitettiin kun tilasin kokeiluboksin ja kerrottiin, että kokeiluboksia edeltävällä viikolla saan tunnukset ruokaboksin sivuille. Sivuilla minun tulee käydä muuttamassa, mikäli haluan, jatkossa tulevat tilaukset jotka oletuksella automaattisesti 10 viikon ajan siellä päällä. Sain tunnukset ja kävin poistamassa automaattilaukset samalla kun lisäsin maksukorttitiedot. Helposti ja selkeästi löytyi sivuilta tuo "hallitse tilauksiasi"-kohta.
Mutta tosiaan sähköpostiin tulleessa infokirjeessä ei selkeästi mainittu tuota kymmenen viikon automaattisuutta. Eli ilman puhelua olisin saattanut itsekin "mennä lankaan".
Kokeiluboksia tarjoavat 10e alennuksella, mutta itse olin nähnyt 20e alennuksia ja kun mainitsin tästä puhelimessa, niin sanoi että tarvitsee tuon koodin js kaivoin sitten puhelun aikana netin auki ja etsin koodin. Eli tämä kannattaa myös hyödyntää, esim. koodilla YY1M saa tuon 20e alennuksen.
Nämä ruokaboxin tyypit voisi viedä varmaan markkinaoikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio, koska mulla menee viikossa vähemmän kauppaan ja osaan kokata itse ihan ilman reseptejä. Toi on uusavuttomille ja laiskoille.
Miten joku pystyy näkemään kaiken näin positiivisesti 😂 Ei saatana.
Asiaahan ei voi nähdä niin että kun ei käy kaupassa, jää aikaa jollekin tärkeämmille jutuille. Tai että voi joskus kokeilla jotain uutta.
Itse ainakin teen liian usein samoja ruokia.
Osaan tehdä ruokaa, en ole uusavuton enkä myöskään laiska. Päinvastoin, käytän aikaani mieluimmin muuhun kun prismassa juoksuun🤷🏼♀️
Kerropa uteliaalle mitä se todella paljon tärkeämpi tekeminen on? Eikö kannattaisi tilata valmista ruokaa ravintolasta niin voisit tehdä VIELÄ ENEMMÄN tosi tärkeetä juttua kun ei tarttis vääntää sapuskaa?
Ärsyttää niin se puhelinhäirintä etten siitä syystä tilaa.
En ja olen sinkku, joten en laita ruokaa päivittäin. Tilaan ruokaa kaupasta usein niin, että menen k-ruokasivuille, haeskelen hyvältä vaikuttavia reseptejä ja klikkaan alta tuotteet suoraan ostoskoriin. Ei tule silloin syötyä aina samoja ruokia vaan kokeiltua uutta. Toisaalta moni kokeiluista jää pysyvästi ruokalistalle.
Suosittelen ainakin kokeilemaan. Meille ruokaboxi on tullut nyt pari kuukautta. Aikasemmin kävin itse kaupassa ja tein ruuan. Eräänä päivänä totesin tyttärelle: nyt nostetaan sinun markkinarvoa ja iskin ruokaboxin ohjeet kouraan. Nykyään tenava tekee ruuan 4 krt viikossa. Verkosta osatan kerran kahdessa viikossa muuta ruokaa. Enään ei tarvitse uusavuttomien seassa pyöriä Prismassa vaan sen ajan voi käyttää fiksummin. Toisaalta, jotkut nauttii tomaattien puristelusta ja valkaamisesta että heille tämä ei sovi.
Olen kokeillut ja tykkäsin kyllä itse sen helppoudesta ja tuoreet raaka-aineet. Vähän vaihtelua omiin perusruokiin. Sen verran on kuitenki korkea hinta, että enemmän "arjen luksusta" kuin joka viikkoista. Muistaa vaan klikkailla omilta sivuilta tilaus tauolle.
Eikä oo maksettu mainos. 😄 Mutta kokeilukoodin voin silti jakaa: 5Y9S koodilla saa 20€ alennusta ekasta boksista.
Vierailija kirjoitti:
En aio, koska mulla menee viikossa vähemmän kauppaan ja osaan kokata itse ihan ilman reseptejä. Toi on uusavuttomille ja laiskoille.
En sanoisi, että uusavoton, mutta sen verran laiska, että olaan muutaman kerran boksi tilattu. Lapset kokkaa noiden reseptien mukaan ja tulee enemmän vaihtelua, kuin se oma vakio lista. Jotenkin itse kovin mielikuvitukseton ruokavaihteohtojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös mokasin koska en tajunnut kokeiluboksin "joka ei sido mihinkään" olevan automaattinen kestotilaus. Harmitti oma tyhmyys ja näin ollen edullisella kokeiluboksille tuli hintaa 100€. Tein kuluttaja asiamiehelle ilmoituksen harhaanjohtavasta markkinoinnista. Nyt en ole enää asiakas luojan kiitos! Ei ole ehkä paras keino saada tyytyväisiä asiakkaita 😳
Ja taas tätä. "Olen uusavuton idiootti, mutta ei se minun syy ole".
En oikein ole oppinut ymmärtämään tätä Pimiön konseptia. Eikö tässä opeteta aivottomuuteen ja saamattomuuteen kun juureksetkin pitää toimittaa ohjeen kanssa kotiovelle? No, maksaa ken tälläistä palvelua tarvitsee.
Hätäisesti monen viikon aggressiivisen puhelinmyynnin jälkeen lupasin puhelimessa, että voisin kokeilla palvelua. Sähköpostiin luvattiin laittaa tiedot, joiden avulla palvelun peruutus onnistuisi milloin vain.
Nyt olen yrittänyt purkaa sopimusta, mutta kuulemma se ei olekaan mahdollista.
En halua missään nimessä luovuttaa pankkikorttitietojani tälle firmalle. Muita maksuvaihtoehtoja ei heillä ole tarjota.
Osaisiko täällä joku neuvoa minne minun kannattaisi olla yhteydessä? Kuluttaja-asiamieheen vai jonnekin muualle, minne? Tunnen itseni huijatuksi. Mikään, mitä nämä RuokaBoksin puhelinmyyjät ovat sanoneet, ei ole pitänyt paikkaansa. En luota yritykseen lainkaan.
isä kirjoitti:
Suosittelen ainakin kokeilemaan. Meille ruokaboxi on tullut nyt pari kuukautta. Aikasemmin kävin itse kaupassa ja tein ruuan. Eräänä päivänä totesin tyttärelle: nyt nostetaan sinun markkinarvoa ja iskin ruokaboxin ohjeet kouraan. Nykyään tenava tekee ruuan 4 krt viikossa. Verkosta osatan kerran kahdessa viikossa muuta ruokaa. Enään ei tarvitse uusavuttomien seassa pyöriä Prismassa vaan sen ajan voi käyttää fiksummin. Toisaalta, jotkut nauttii tomaattien puristelusta ja valkaamisesta että heille tämä ei sovi.
Kuvottava isä "nostetaan sinun markkina-arvoa".
Haluat siis kasvattaa tyttärestäsi hellan ääressä notkuvan alistuneen naisen? Hyvä on opettaa lapsi tekemään ruokaa, mutta heitä hiiteen tuo markkina-arvo. Parempi tosin olisi, että hän oppisi tekemään ruokaa alusta alkaen, lähetä vaan kauppaan puristelemaan niitä tomaatteja, eikä valmiiksi pureskellun uusavuttomien paketin ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Hätäisesti monen viikon aggressiivisen puhelinmyynnin jälkeen lupasin puhelimessa, että voisin kokeilla palvelua. Sähköpostiin luvattiin laittaa tiedot, joiden avulla palvelun peruutus onnistuisi milloin vain.
En halua missään nimessä luovuttaa pankkikorttitietojani tälle firmalle. Muita maksuvaihtoehtoja ei heillä ole tarjota.
Osaisiko täällä joku neuvoa minne minun kannattaisi olla yhteydessä? Kuluttaja-asiamieheen vai jonnekin muualle, minne? Tunnen itseni huijatuksi. Mikään, mitä nämä RuokaBoksin puhelinmyyjät ovat sanoneet, ei ole pitänyt paikkaansa. En luota yritykseen lainkaan.
Tuollaiset firmat kyllä todella sahaavat omaa oksaansa. Luulisi, että jos on tarpeeksi hyvä tuote niin ei tarvitsisi huijata ja painostaa asiakkaita tilaamaan.
Mitä suomalaisille on tapahtunut? Joku uusavuttomuus tai tyhmyys vallannut koko maan?
Sitten kaiken lisäksi ko. yritys on saanut tukea viime keväänä 100t. Tältäkin palstalta löytyy erillinen keskustelu aiheesta. Vaikka samaan aikaan hehkuttivat kuinka myynti lähti koronan ansiosta kasvuun... Ai niin, kysehän oli kehitysrahasta, ei suoraan koronatuesta. Kyllä viime keväänä menivät nämä tukiasiat niin pöyristyttävän huonosti että vieläkin raivostuttaa. Myöntämisperusteet olivat täysin pielessä, mutta kyllä se mielestäni hakijoistakin kertoo paljon. Ko. yrityksen lisäksi mainittakoon mm. Huono Äiti ja useat bloggaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin sivuja ja on kyllä todella epäselvästi sanottu tilauksen ehdot. Oletko yrittänyt soittaa sinne?
"Mikäli haluat peruuttaa toimitukset lopullisesti, onnistuu se ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelu palvelee teitä ma klo 15-20 ja ti-pe klo 10-14 numerossa: 09 425 77899."
On todella iso vääryys jos kokeilu ei olekkaan kokeilu vaan pakollinen sitoutuminen. Rikolliselta kuulostaa. Oletko saanut tilausehdot sähköpostitse?
Soitettiin sieltä ja annettiin alennuksella (-10€) paketti. Kerrottiin sieltä kuin helppo myös perua, ei sitoumuksia. Ruokaboksi ei koskaan saapunut, oli kustu sieltä päästä. Sähköpostiin ei tullut mitään vaikka edeltävänä viikkona piti tulla tieto. Tekstiviesti kyllä saapui, että tilaus tulee maanantaina.
Asiakaspalvelun sai työllä ja vaivalla kiinni, päätettiin ettei tarvita ja peruttiin. Sopimusta kun ei voi irtisanoa muualla kuin puhelimetse, tosi kätevää joo..
Ja hinta on kyllä korkea ja kehittämistä paljon heillä. Kaikki pitäisi tehdä helpommaksi mm. Tilauksen perumisen. Siitäkin tuli sähklposti mistä piti vielä todentaa erillisen linkin kautta että peruu tilauksen varmasti.
Ei jatkoon.
En, koska en halua maksaa perusresepteistä tai kannattaa Vappu Pimiää.
Facebookin mainos "Tilaa Kokeiluboksi, ei sido mihinkään" ja kappas viikottainen tilaus lähti juoksemaan, eikä saa muka peruttua. Uskomattoman harhaanjohtavaa mainontaa!!! Miten kehtaavat edes mainostaa tuollaisella boksin nimellä, jos automaattinen viikkotilaus lähtee juoksemaan perästä. Ei jatkoon, jäi todella huono maku koko yrityksestä ja tilaus perutaan heti kun vaan siinä onnistutaan!