Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko mä vainoharhanen vai raskaana???

08.04.2006 |

-Vajaan viikon verran oon ollu niin väsynny että nukahtelen pari kertaa päivässä päikkäreille. Kokoajan nukuttaa.

-Hirveä ruokahalu ja syön jopa lihaa (normaalisti vain kasviksia ja kalaa)

ja karkkia, erityisesti suklaata, vaikken koskaan syö makeaa normaalisti

-Kokoajan kauhea pissihätä, monta kertaa yössäkin

-Kahtena iltana palellut, eilen illalla kokeilin ja lämpö oli 37 vaikka normaali on 36,4-36,5

-Kahtena aamuna heti herättyä huono olo, sellainen lievästi etova olo, vähän kuin närästäisi ja aamukahvi ei mene alas vaikka normaalisti en pääse ylös ilman aamukahvia.

Mielenkiinnolla odotan kommentteja... :-)

Testin voin tehdä vasta ensi viikolla: Vikat kk oli 19.3. touhuttiin 1.4 ja kierto 26vrk...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime menkat alko 15.3. mulla on epäsäännölliset kuukautiset. Poistatin kierukan viiden vuoden jälkeen 3.4.Mies tuli kotiin pitkältä komennukselta 5.4 ja touhuttiin silloin... Ajattelin silloin että ei ole mahdollista tulla enää raskaaksi silloin..mutta... heti sen jälkeen parin päivän sisällä alkoi hormoonitasapaino heittelemään. Lämpö nousi 37,2:teen, alavatsaa nipistelee kummaltakin puolelta, nälkä, jano, vilu ja mikä pahinta... sain lauantaina hillittömän raivo/itkupuuskan mikä ei ole tosiaankaan normaalia... Kuvittelenko vaan?

Vierailija
22/24 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 16/26 ja vatsaa hiukan nipistelee, palelee, aina on nälkä ja lämpö on koholla. Flunssaa ei ole, joten lämmönnousu ei voi siitä johtua. Rintoja kihelmöi hassusti, kuten juuri ennen kuukautisia. Ja nivusissa molemmin puolin pieniä vihlomisia, mitä on ilmaantunut lähes aina ennen menkkoja. Mutta testiä saati plussaa en uskalla edes vielä ajatella sen kummemmin, testin aika on vasta joskus kaukana edessä, kp 36 aikasintaan, jos ei oireet vahvistu ennen sitä. Edellinen testi samoilla oireilla nega kp 36/26. Pieni toivon kipinä on taas ilmassa, mutta 3,5 vuotta tuloksetonta lapsesta haaveilua ja yritystä on vieny suurimman postiiivisuuden mennessään. Taitaa taas keho toiveissaan tehdä kepposia mulle, kuten ennenkin.

Toivotan plussaonnea piinaileville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli eilen lähes oireeton päivä, mutta tänään taas aamusta alkaen on ollut tosi " öllötysolo" . Lämpö on koholla 36,5 normaalisti mulla 35,6 ja rinnatkin jotenkin oudot, ei voi sanoa arat mutta kuitenkin.Vatsaa turvottaa ja olo on sellainen että menkat alkaa hetkellä millä hyvällä..

Töissäkin laukkasin vähän väliä veskissä tsekkaamassa että nyt on jo varmaan läpi asti tullut!!Tänään on kp 32 ja tuo viimekiertohan oli 35 pvää ( eka kunnon kierto 5-n vuoden jälkeen kun poistatin hormonikierukan 5.2.06) Mietin että teenkö testin ennen pääsiäisreissua vai odotanko pyhien yli...voihan olla ettei sitä sitten enään tarvii testatakkaan ?? Tyttöjä odottaessani tein apteekin testin näillämain kiertoa ja negaa näytti vaikka ois luullut hormonierityksen olevan kaksosraskaudessa tuplamääräistä. ?? Join just iltapäiväkahvit ja siitä hetkellisesti piristyneenä lähden pesemään pyykit ..Palaillaan !!

Vierailija
24/24 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kummitusraskaudet on kyl pahimpia...

Mullakin on ollut selkä kipeenä 4päivää, lämpö on ollut 37 paikkeilla, kaikki ärsyttää, mahaa nipistelee ja tänään alko tiputtelemaan jotain rusehtavaa. Merkeistä päätellen vois vaikka vannoa että on tärpänny, mut toisaalta voi olla joku tulehduskin?

Tiedä nyt sitten.. Kamalaa tämä odottelu!