00000Vein töihin itse leipomani kakun piristääkseni muita, porukan ylipainoinen veti melonin nenään, nyt minä sain huomautuksen
Mikä tässä nyt meni väärin? Kakku oli tasapuolisesti tietenkin tarkoitettu kaikille. Kysyin samalla mielipidettä kakusta, koska reseptiä todennäköisesti käytetään jatkossa pysyvästi. Minua kiellettiin vasta jälkeen päin "kiusaamasta työkaveriani"
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pisteytit itse oman provosi heti aluksi, oikein meni.
?? Meni tuohon: Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin-kohtaan vahingossa.
Oikeita vastauksia?
Onpa kummallista. Kyllä meillä ainakin itse leivotut syömiset kelpaa.
Meillä on kielletty erilaiset tarjoamiset sen jälkeen,kun yksi leipuri yritti pähkinäjauheella tappaa työkaverinsa. Ei muka tiennyt. Sen jälkeen on ehdoton ei kaikelle tuollaiselle, kahvihuoneessa saa syödä omia eväitä lounasaikaan, muuten ei syödä.
Sä taas kakkujes kanssa! Onks sulla joku kakkusyndrooma?
Mä tekisin sellaista kakkua johon uppottaisin mahdollisimman paljon kaloreita kaikin mahdollisin vippaskonstein ja veisin sitä säännöllisesti tarjolle niin että jopa työpaikan laiheliineille tulisi pakostikin salakavalat tuhat ekstrakaloria per pala.
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin sellaista kakkua johon uppottaisin mahdollisimman paljon kaloreita kaikin mahdollisin vippaskonstein ja veisin sitä säännöllisesti tarjolle niin että jopa työpaikan laiheliineille tulisi pakostikin salakavalat tuhat ekstrakaloria per pala.
Ne laiheliinit osaavat kyllä sopeuttaa kalorinsa kulutusta vastaavaksi. Ei sistä kakkua joka päivä kuitenkaan syödä. Tai ainakin tulisi kalliiksi edes tyrkyttää niitä päivittäin kenellekään. Voisi ruveta tytkyttäjän oma persus turpoamaan.
Pisteytit itse oman provosi heti aluksi, oikein meni.