Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein riitelette niin että volyymi nousee ja ehkä tavaraa lentelee/ovia paiskotaan kiinni

Vierailija
23.10.2017 |

Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme koskaan, olemme sivistyneitä ja osaamme keskustella.

Vierailija
22/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Huutamalla olen riidellyt viimeksi 15-vuotiaana äitini kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan riidellyt kenenkään kumppanini kanssa niin, että olis huudettu tai tavarat lentäneet. 3 eri suhdetta, 1,5, 3 ja 6v pituisia on suhteet olleet.

Jos toinen menettäisi täysin malttinsa en varmaan pystyisi ikinä enää näkemään häntä samassa valossa. Tietenkään en myöskään ikimaailmassa loukkaisi rakasta ihmistä tahallaan, joten jos toinen riehuisi niin se olisi ns. aiheetonta.

Vierailija
24/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, 27 vuotta. Toisaalta ei me käydä yhdessä paskalla eikä piereskellä katsellessamme televisiota. Olisiko pitkän liiton salaisuus toisen kunnioittaminen?

Vierailija
25/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt saa olla että alkaa heittelemään tavaroita ikuisiälläkin :D

Vierailija
26/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita ei olla heitelty tai ovia paukuteltu. Ääntä ollaan korotettu muutaman kerran. Yhdessä ollaan oltu 21 v.

Vierailija
27/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

35 vuotta.

Vierailija
28/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, miehen kanssa saadaan asiat tarjottua keskustelemalla. Molemmat korotetaan kyllä ääntä lapsille vähän väliä.

Vierailija
29/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.11v

Vierailija
30/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 18 vuotta. Yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, kun toinen on korottanut ääntään...

Vierailija
31/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v sitten viimeksi. Minulla oli silloin pillerit jotka ei sopinut yhtään. Hetki pillereiden vaihdon jälkeen, loppui myös hulluus. Riidelty ollaan sen jälkeen 2x. Ja nekin ihan pieniä sanaharkkoja. Mitään ei tulisi enää mieleen paiskoa tai heitellä. Olin aivan umpi hullu tuolloin. Kannattaa tsekata hormoonitasot.

Vierailija
32/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran olen hajottanut lautasen, kun mies soitti jotain kauheaa kansanmusiikkia eikä suostunut laittamaan sitä pois päältä, vaikka varoitin että hermot menee. Sitten ne hermot meni. En muista muita kertoja. 18 vuotta ollaan oltu naimisissa.

Vierailija
33/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole riidellyt noin kenenkään kanssa. Mieheni kanssa olen nyt ollut yhdessä 10 vuotta. Jos riidellään, niin se on sellaista, että ensin minä näytän surulliselta, sitten mies tulee kysymään, mikä on, kerron ja ehkä vähän itken, sitten keskustellaan ihan normaaliin sävyyn. Jos taas vain tulee jotain erimielisyyttä jostain asiasta, niin sitten sanotaan siitä ennen kuin suututaan. On vaikea kuvitella, mitä oikeastaan edes pitäisi tapahtua, että kokisin tarvetta huutamiselle tai tavaroiden heittelylle, en pysty kuvittelemaan itseäni niin vihaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä