Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein riitelette niin että volyymi nousee ja ehkä tavaraa lentelee/ovia paiskotaan kiinni

Vierailija
23.10.2017 |

Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Neljä vuotta.

Vierailija
2/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin - käyköhän miehesi riitelemässä jossain muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

20 vuotta

Vierailija
4/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa tai kahdessa nousee volyymi. Tai 1-2x/kk. Tavaroita ei heitellä eikä paiskota ovia (no ehkä joskus kerran tai pari on niinkin käynyt). Yhdessä 10 vuotta. 

Vierailija
5/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin - käyköhän miehesi riitelemässä jossain muualla?

En usko. Joskus töissä saattanut olla jotain eripuraa mutta mies on yhtä huono suuttumaan kuin minä.

Meillä on sellainen erikoinen tapa, että jos jotain erimielisyyksiä on niin me puhutaan asiasta ja käsitellään asiat kohtuu rauhallisesti.

Vierailija
6/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koko elämän aikana kertaakaan riidellyt noin. Nyt seurustelua 1 vuosi. Aiemmin oon ollut reilu 3 vuoden suhteessa. Mun mielestä ei ole normaalia aikuiselta ihmiseltä heitellä tavaroita. Jos itseä suututtaa joku asia oikein paljon, niin menen juoksulenkille ulos.

Vierailija
7/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran viikossa tai kahdessa nousee volyymi. Tai 1-2x/kk. Tavaroita ei heitellä eikä paiskota ovia (no ehkä joskus kerran tai pari on niinkin käynyt). Yhdessä 10 vuotta. 

Minkälaisista asioista se riita tulee jos on tullakseen? Mihin lapset menee siksi aikaa?

Vierailija
8/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni korottuu kerran kuussa. Ei paiskota ovia tai heitellä mitään. Yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
9/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme olleet 24 vuotta. Volyymi ei nouse enää nykyisin. Olemme oppineet riitelemään hillitymmin kuin nuorempana. Nykyisin tuntuu kuin toisen pahalla mielellä olisi voimakkaampi vaikutus kuin nuorempana, joten kovaa riitaa ei oikein enää kestäisikään. Jo pieni eripura saa olon kurjaksi.

Vierailija
10/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovia ja tavaraa ei paiskota ikinä, ääni saattaa lievästi jommallakummalla nousta jokusen kerran vuodessa, mutta ikinä ei mene huutamiseksi. Erimielisyydet ratkotaan puhumalla. Yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
11/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. Yhdessä, ei olla koskaan heitelty mtn tai paiskottu ovia. Ääni saattaa joskus vähän nousta.. Ollaan aika huonoja tappeleen mutta pientä kinastelua on silloin tällöin

Vierailija
12/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on rauhoittanut. Ennen lensi tavarat ja mökä oli melkoinen. Nyt kyllä sanaillaan, mutta ei huudeta eikä viskellä lautasia (viskelijä olin minä). Yksissä 26 vuotta.

Vierailija
13/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 18 vuotta. Tavaroita tai ovia ei koskaan ole paiskittu. Ääni saattaa joskus kohota, mutta ei niin usein enää nykyisin.

Vierailija
14/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaaa päivä.

Vierailija
15/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kai koskaan. Toisaalta mies aloittaa suuttuessaan heti sen fakin mykkäkoulunsa. Yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
16/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kahdeksan vuotta yhdessä ja muistan kolme kertaa korottaneeni ääntäni (en ole kuitenkaan huutanut), mies ei koskaan. Mitään tavaroiden viskomista ja muita typeryyksiä ei harrasteta ollenkaan.

Vierailija
17/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ja yhdessä on oltu 18 vuotta.

Vierailija
18/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä noin riidelty, 21. vuosi menossa.

Vierailija
19/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan enää. 28 vuotta yhdessä. Enimmät ihtohimmot himmenneet. Kunnon riita johtiasi varmaan eroon.

Vierailija
20/33 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausittain menee. Mutta sanoisin että kerran kuussa tai parissa volat nousee ja saattaa silloin nousta useampana päivänä viikosta.

Tavaroita ei enää lentele, kun oon opetellut hillitsee itseni. On nimittäin sitä rompetta hajotettu mun toimesta ihan tarpeeks :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi