Te miehet jotka itkette että olette liian rumia, työttömiä tai mitä vaan, että ette saa naista koskaan.
Oletteko katsoneet ympärillenne minkänäköisillä miehillä on vaimot?
Esim. Toisenlaiset äidit ohjelmassa missä näytetään erilaisia perheitä ei ole erityisen komeita ja menestyneitä ne miehet, eikä vaimotkaan ole isotissisiä pitkähiuksisia blondeja.
Normaalit ihmiset pariutuvat yleensä normaalien ihmisten kanssa. Hyvin harva ihminen on todella ruma tai todella kaunis/komea.
Jos sinä mies et saa itsellesi tyttöystävää/vaimoa, niin kyllä sulla on jossain muussa vika kuin ulkonäössä tai uravalinnassa 99% varmuudella. Jopa paskamaisella luonteella moni mies saa akan itselleen, kuten myös paskamaisella luonteella myös naiset saa miehen, jotenkin ne vaan löytää jotenkin jostain toisensa. Mahtaako se suurin syy olla sitten kuitenkin se asenne? Yleensä ihminen ei saavuta elämässä muutenkaan mitään jos on negatiivinen asenne, että en mä kuitenkaan mitään saa, jos uskoo ettei mitään saa, niin ei varmasti saakaan. Jos huokuu ympärilleen negatiivisuutta ja epätoivoa, ihmiset karttavat vaistomaisesti.
Kommentit (13)
Kyllä pieni kalu nyt vain aika tehokkaasti estää naisystävän saannin.
Ei kukaan nainen tykkää jos miehellä on pieni - vaikka sille ei voi mitään.
Jos sut on 15 vuotta torjuttu, eikä ole kerrottu mitään syytä, niin kyllä se negatiivisyys alkaa väkisin nousemaan pintaan. Olen siisti, työssäkäyvä mies, joka on pärjännyt elämässä ihan kohtuullisesti. Naiskaverit sanoo, että joku saa minusta tosi hyvän miehen. (vaan heille itselleen en ole kelvannut)
Olen yrittänyt kysyä, että missä vika kun en pääse edes treffeille. Olen kuulema liian kiltti.
Itse en halua edes vakituista naista enää. Syy: Kyllästyn nopeasti, en jaksa sitä kuunnella turhaa ininää, vaikka ei ole edes syytä inistä. Sitten alkaa se pihtaaminen ja vika on aina muuualla kun pihtaajassa. Ja sitten kun saa erotiikkaa, niin se tuntuu parisuhteessa palkinnolta. En nyt kehu itteeni, et olisin joku unelmien mies ja kaikki juoksee perässä.. Ei se niin ole todellakaan, mut eipä ole ongelmia ollu et saa naisen. Nyt on kerrankin nainen, joka ei haluu mitään muuta 2 kertaa viikossa pelkkää seksiä. Ovesta sisään ja ovesta ulos. Nainen sano heti, ei ihastumista, ei rakastumista, ei seurustelua, ei ulkona käyntejä. Se on pelkkä tuuppaaminen ja heippa.... Sanoin kiitos. Tätä on nyt jatkunu vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis on pieni?
Poikaystävälläni on korkeintaan kymmenen senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis on pieni?
Poikaystävälläni on korkeintaan kymmenen senttiä.
Tällä palstalla alle 18 senttiset ovat pieniä.
Tuskin poikaystävälläsi on noin pientä. Luultavasti olet mitannut huolimattomasti jase on oikeasti 15-16 senttiä, sellainenhan on naisista yleensä "pieni."
Sehän se nimenomaan jurppiikin. Olen itsekin sitä mieltä että monenlaiset idiootitkin, tai ehkä nimenomaan juuri he, ovat löytäneet rinnalleen näpsäkän vaimon kun katselen muita kulkijoita. Minä olen fiksu, kohtelias, siisti, kohtalaisen hyväpalkkainen, tarvittaessa raitis, ujo, yksinäinen, ikääntyvä kilttimies. Minusta tämä vain ei ole oikein eikä kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se nimenomaan jurppiikin. Olen itsekin sitä mieltä että monenlaiset idiootitkin, tai ehkä nimenomaan juuri he, ovat löytäneet rinnalleen näpsäkän vaimon kun katselen muita kulkijoita. Minä olen fiksu, kohtelias, siisti, kohtalaisen hyväpalkkainen, tarvittaessa raitis, ujo, yksinäinen, ikääntyvä kilttimies. Minusta tämä vain ei ole oikein eikä kohtuullista.
Mikä ei ole kohtuullista? Se ettei sinua automaattisesti palkita joidenkin ominaisuuksien takia?
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua edes vakituista naista enää. Syy: Kyllästyn nopeasti, en jaksa sitä kuunnella turhaa ininää, vaikka ei ole edes syytä inistä. Sitten alkaa se pihtaaminen ja vika on aina muuualla kun pihtaajassa. Ja sitten kun saa erotiikkaa, niin se tuntuu parisuhteessa palkinnolta. En nyt kehu itteeni, et olisin joku unelmien mies ja kaikki juoksee perässä.. Ei se niin ole todellakaan, mut eipä ole ongelmia ollu et saa naisen. Nyt on kerrankin nainen, joka ei haluu mitään muuta 2 kertaa viikossa pelkkää seksiä. Ovesta sisään ja ovesta ulos. Nainen sano heti, ei ihastumista, ei rakastumista, ei seurustelua, ei ulkona käyntejä. Se on pelkkä tuuppaaminen ja heippa.... Sanoin kiitos. Tätä on nyt jatkunu vuoden.
Millaisia suhteesi ovat muuten olleet? Tässä taitaa tulla se perinteinen "ei kiinnosta kuunnella ininää" eli ei kiinnosta puhua ja sitten ihmettelee miksi toista ei kiinnosta seksi sellaisen kanssa johon ei ole mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sut on 15 vuotta torjuttu, eikä ole kerrottu mitään syytä, niin kyllä se negatiivisyys alkaa väkisin nousemaan pintaan. Olen siisti, työssäkäyvä mies, joka on pärjännyt elämässä ihan kohtuullisesti. Naiskaverit sanoo, että joku saa minusta tosi hyvän miehen. (vaan heille itselleen en ole kelvannut)
Olen yrittänyt kysyä, että missä vika kun en pääse edes treffeille. Olen kuulema liian kiltti.
Tässä kohtaa voi ainakin jossain määrin olla kyse ihan puhtaasti (huonosta) tuurista, kuten elämässä usein on. Seuraavaksi haluan kysyä, että kuinka usein asetat itseäsi alttiiksi suhteen muodostumiselle = kuinka usein tapaat uusia ihmisiä? Jos sitä tulee tehtyä harvoin, estää se tietysti kummallakin sukupuolella parisuhteen saamista.
Tätä on vaikea näin netin kautta arvuutella, mutta saattaa toki myös olla, että sun olemuksessa on jotain, mikä ei oikein sytytä monia naisia/osaa naisista (tosin huom. kaikki on aina yksilöitä). Liiasta kiltteydestä ei oikein itsessään voi olla kyse, mutta se kuulostaa vähän siltä, että ehkä olet olemukseltasi jotenkin arka tms., mikä ei välttämättä sytytä monia naisia. (Ei tietenkään pidä/tarvitse käyttäytyä kuin kusipää, mutta sopiva määrä luontevan oloista itsevarmuutta tekee miehestä monien naisten silmissä kiinnostavamman.) Tästä on varsin vaikea saada suoraa palautetta. Voi myös olla, ettet ole lähestynyt niitä naisia, jotka olisivat kiinnostuneita susta. Paha sanoa.
Kun itse en ole ollut kiinnostunut sinänsä ihan hyvistä miehistä, on kyse useimmiten ollut siitä, että ei vaan olla oltu persooniltamme parisuhdetasolla yhteensopivia, vaikka miehissä ei olekaan ollut erityistä vikaa. Joskus myös esim. korostunut sosiaalinen kömpelöys on voinut haitata.
Haluan myös todeta, että tilannehan ei sinänsä koske erityisesti vain miehiä - on myös paljon naisia, joita ei lähestytä tai joilla on vaikeuksia löytää suhdetta.
Siis mä en yleensä ikinä katso niin päin, että minkänäköisillä miehillä on vaimot. Katson aina, että miten tuolla naisella voi olla mies. :D Tää on häiritsevää omasta mielestäni. Joskus esim. näen jonkun ihan normaalinäköisen Piian 38v, ja mulla vain herää ajatus, että herranen aika, jos näyttäisin tuolta, en ikinä suostuisi menemään ovesta ulos. Ja sillä naisella voi olla vaikka mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en yleensä ikinä katso niin päin, että minkänäköisillä miehillä on vaimot. Katson aina, että miten tuolla naisella voi olla mies. :D Tää on häiritsevää omasta mielestäni. Joskus esim. näen jonkun ihan normaalinäköisen Piian 38v, ja mulla vain herää ajatus, että herranen aika, jos näyttäisin tuolta, en ikinä suostuisi menemään ovesta ulos. Ja sillä naisella voi olla vaikka mieskin.
ja olen itse siis nainen, jos jäi viestistä epäselväksi.
Ikä on hyvä este kumppanin saannille. Kuka yli 50v. tavallisen näköistä eukkoa enää huolii?
Ns. masentuneet tietävät, missä se yleinen vaatimustaso nykyään on. Sekin vielä, että mitä enemmän ikää, sitä vaikeampi sitä tasoa on saavuttaa á la 'kauas pilvet karkaavat'. Se asenne on realismia - kenties jopa inhottavuuteen asti - mutta onko se sitten jotenkin väärin tajuta toivottomuus ja siitä sadatella netissä? Ehkäpä se helpottaa hetkellisesti.