Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukeutumisvinkkejä toimistotyöhön n. 30-vuotiaalle

Vierailija
23.10.2017 |

Olen laihduttanut 30 kiloa ja tähän saakka pukeutunut ainoastaan isoihin säkkeihin. Nyt laihdutuksen jälkeen olen ihan pihalla siitä, mitä ikäiseni oikein käyttävät töissä, tai muutenkin? Jotenkin tulee sellainen olo, että valitsen jollain tavalla tanttamaisia vaatteita ja vaatekaupassa meinaan automaattisesti edelleen mennä sille isojen tyttöjen osastolle hakemaan jotain peittävää ja väljää.

Työpaikalla ei ole mitään pukukoodia eikä virallisuusvaatimusta. Alaosana olen käyttänyt mustia tai tummia housuja, joten se on varmaan kunnossa, mutta mitä yläosaan? Trikoopaita? Raidallinen paita? Jakkuja ei käytä kukaan, ellei ole asiakastapaamista, mutta mielelläni hommaisin itselleni jakunkin, mutta niissäkin pelkään näyttäväni tantalta, jolla on liian isot olkatoppaukset.

Tällä hetkellä käytössä on vain nuo tummat housut ja musta neule... Koko nuoruus meni ylipainoisena, enkä sitten ikinä ole opetellut pukeutumaan mitenkään, nyt tuntuu, että on liian myöhäistä opetella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva mekko, siihen voi yhdistää vaikka pitkän neuletakin. Jotkut vähän räyhäkämmät kengät kaveriksi, niin ei tule tanttamaista vaikutelmaa.

Käytä värejä vaatteissa ja asusta koruilla. Trikoopaidat ei oo mun mielestä kovin kivoja, ainakaan jos ovat liian ihonmyötäisiä.

Vierailija
2/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi olemassa paitamallia, joka sopii vartalotyypillesi eli korostaa hyviä puoliasi? Mutta kuitenkin asiallinen töihin. Eli nätti jossa näytät näiltä mutta ei makkarankuori eikä säkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut viereisen firman toimistomiehiä työpaikkaravintolassa. Osta paljon beigejä, vihreitä ja ruskeita vaatteita ja yhdistele niitä. Lisäksi vanhat kulahtaneet puvunkengät käy hyvin. Silmälasitkin sellaiset vanhanmalliset.

Vierailija
4/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect eli *nätti paita jossa näytät nätiltä

Vierailija
5/5 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin business-vaatteet hyviä. Riittäävän laadukkaita, sopivia tyyliltään ja hintakin ihan kohtuullinen.