Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
Omistaja käy pukilla pari kertaa viikossa.
867e 88neliö,Vaasan keskusta. Asumistuki 438e. Tilava, ja monet kolmiot tässä kalliimpia..
Oulu 45 neliön kaksio, 3 km keskustaan, 560 €, sisältää veden ja autokatospaikan.
Vierailija kirjoitti:
570e miinus asumistuki 275e, 38 neliötä.
Hitto, minä maksoin samankokoisesta euron enemmän, enkä saanut mitään tukia.
550 e/kk, sisältää veden, sähkön, autopaikan ja netin. Etelä-Suomi, keskisuuren kaupungin keskustassa.
Miten täällä ihmiset asuu näin halvalla? Itse kun muutin töiden perässä Helsinkiin ja etsin yksiötä itselleni en löytänyt juuri mitään alle 700e/kk ja niissäkin näytöissä oli useita kymmeniä kilpailevia hakijoita...
Tällä hetkellä 60m2 kolmio, 1390e/kk. Uusi työ paremmalla palkalla ja kaipasin muutenkin korona-aikana enemmän tilaa (erillinen työhuone, makuuhuone ja olohuone) joten muutin isompaan asuntoon
Vierailija kirjoitti:
845e. Asumistukea 315e
Keravalla kaksio 58m2
Miksi tänne on postattu vastikkeita, kun se on eri asia kuin vuokra? Ja vielä päälle, tuloja/ velat/ velaton tms? Vain vuokraa on kysytty aloituksessa ja vain yksinasuvilta.
570 e.
Saunallinen rivarikaksio Jyväskylässä. Vesi käytön mukaan päälle.
48,5 neliötä, Espoo, 625e. 3min matka metrolle, oma takapiha, hiljainen taloyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
570e miinus asumistuki 275e, 38 neliötä.
Hitto, minä maksoin samankokoisesta euron enemmän, enkä saanut mitään tukia.
Sinulla oli isommat tulot
Missäpäin Turkua asut noin halpaan?
Vierailija kirjoitti:
94 neliöö rivari 812€ helsinki.
Millä alueella?
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen vajaa tonni, Espoo
Noin 400 euroa rivitalo Espoossa, oma.
Vierailija kirjoitti:
80 euroa, sisältää veden ja sähkön. Asuntona vanhempieni omistama pieni saunallinen omakotitalo uudellamaalla.
Minä taas asun ihan itse omasta eläkkeestäni maksamassa kolmiossa Oulussa, vastike 194 e. Asunto maksoi v 2002 108000 e ja pienestä eläkkeestä sain sen omaksi maksettua. Kun ostin asunnon oli korko 6% ja myöhemmin korko tippui lähelle nollaa, minkä ansiosta sai maksettua kämpän etuajassa, mutta kyllä sai suolivyötä kiristellä. Ja asumistukeen en ollut oikeutettu, mutta ei se haittaa.
94 neliöö rivari 812€ helsinki.