Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
Miten te ootte saaneet Hekan asuntoja? Olen kai liian ''hyväosainen'' sinkku, jotta pääsisin koskaan jonon perukoilta pois. Joten maksan 800 euron vuokraa loppuelämäni...
660€. Naurattaa kun frendit valittaa kuinka heillä nousi vuokra ja nyt joutuu maksaa JO 400€ per naama miehensä kanssa! :D unohtaa aina täysin sen että moni maksaa yksineläjänä enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Miten te ootte saaneet Hekan asuntoja? Olen kai liian ''hyväosainen'' sinkku, jotta pääsisin koskaan jonon perukoilta pois. Joten maksan 800 euron vuokraa loppuelämäni...
Itse sain parikymppisenä kun asuin vielä äitini kanssa ja valmistuminen lähestyi joten opiskelijakämppää ei ollut enää järkeä hakea. Tuloni olivat pienet. Jonotin muutaman kuukauden.
T: se 250 euron yksiössä asuva ketjun alkupuolelta
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosia kirjoitti:
Helsingin kallio 20 neliötä 280 euroa/kk. En ole muuttamassa pois.
Velattoman asunnon vastike?
Vai hoidatko osan vuokrasta muilla tavoin? Muuten ei ole mahdollista, edes solua ei saa tuohon hintaan.
On niitä halvempiakin soluja ja kaupungilla/säätiöillä on tosiaan yksiöitäkin. Poikaystäväni on asunut alle 200 euron solussa (ihan viime aikoina) ja itse maksan 24 neliöstä alle 300 euroa.
Mieheni kuoleman jälkeen, lasten muutettua omilleen, tuli "pakkomuutto" edullisempaan asuntoon. Nyt yksin, pieni 43neliön vuokrakaksio espoossa 750€ /kk (+tietysti vesi, sähkö, kotivakuutus) eli asumiskulut n.800€/ kk.
Tiukkaa tekee taloudellisesti, mutta haluan, että lapset perheineen voivat myös yöpyä täällä. Alue on ihana, on metsää ja luontoa, lähipalveluihin n. 1-2 km.
Vierailija kirjoitti:
2750€/kk + autotallipaikka 150€/kk. 108 neliötä Helsinki.
Moi Jere, Tapulikaupungin paroni, olet sinkku taas?
700 e kaksio ihan keskustassa (pohjoismaisessa pääkaupungissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
446€ 30-neliöisestä 2011 rakennetusta 11. kerroksen opiskelija-asunnosta Turussa. Opintotuki kattaa vuokran ja rakastan kämppääni :)
Asutko siinä hauskassa pyöreässä tornitalossa? :)
Just siinä! Varsinkin se kattoterassi on ihana, parasta maata kesällä aurinkotuolissa siellä
480€, rivitaloyksiö Rovaniemellä
1040 €, kaksio 39 m2 Etu-Töölössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
446€ 30-neliöisestä 2011 rakennetusta 11. kerroksen opiskelija-asunnosta Turussa. Opintotuki kattaa vuokran ja rakastan kämppääni :)
Asutko siinä hauskassa pyöreässä tornitalossa? :)
Just siinä! Varsinkin se kattoterassi on ihana, parasta maata kesällä aurinkotuolissa siellä <3
Hei jee, olit vastannut kysymykseeni! Kuulostaa ihanalta tuo terassi :) Pakko kysyä vielä oliko asuntosi sisustaminen kovin haastavaa sen talon muodon vuoksi? Olen saanut käsityksen, että asunnot siellä ovat varsin erikoisen muotoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra 595e, Turku, 61 neliötä.
Asumistuen jälkeen jää maksettavaksi jotain 150e.
Miten sä saat muka noin isoa asumistukea yksinasuvana? Asun myös Turussa, vuokra 580 e/kk, kaksio. Vesi ja sähkö ei kuulu vuokraan. Saan asumistukea maksimimäärän, oisko 312 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
480€, rivitaloyksiö Rovaniemellä
Ja on muuten aivan ihana! 37 neliötä, erillinen keittiö, oma sauna, isohko piha, eteisessä kaappitilaa runsaasti (17 eri kaappia)
32m2 yksiö 708€/kk ja asunto ei palvele minua täydellisesti ja hinnastahan sen näkee, pk-seudulla ollaan eli Espoo. Jyväskylässä vuosi sitten asuessani maksoin keskustan tuntumassa(tourulassa sillan vieressä) nelos kerroksen parvekkeellisesta ja saunallisesta 36m2 yksiöstä 542€, niin kyllä se näistä läävistä sylettää maksaa yli 150€ enemmän.
Vierailija kirjoitti:
385e sis vesi (pk-seutu)
stadin vuokra-asunnoissa on ihmisen hyvä asua ainakin rahallisesti...
Vierailija kirjoitti:
1040 €, kaksio 39 m2 Etu-Töölössä.
Hyi hitto mikä hinta ja hyi hitto miten pieni kaksio
Vierailija kirjoitti:
1700e/kk. Köyhät alapeukuttaa.
Idiootti saa olla jos tollasta vuokraa maksaa, eikä osta omaa.
Kyseessä Helsingin kaupungin vuokra-asunto.