The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Ihmisten tappaminen ja uusien mukaan ottaminen on todellakin tylsää, mutta vielä tylsempää minusta olisi erilliset porukat aivan toisissa paikoissa.
Jokaisessa jaksossa käytettäisiin sitten aina vaan sitä yhtä erillistä porukkaa ja juoni katkeilisi koko ajan. Eli jonkun porukan juoni jää kiinnostavaa paikkaan ja jatkoa siihen saataisiin parin kolmen viikon päästä. Siinä jo ehtisi unohtaa tapahtumat.
Mieluummin koko päähenkilöporukka voisi rivakammin siirtyä erilaisiin paikkoihin. Sivuhenkilöt voisi jäädä "kotimiehiksi" viljelemään jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tappaminen ja uusien mukaan ottaminen on todellakin tylsää, mutta vielä tylsempää minusta olisi erilliset porukat aivan toisissa paikoissa.
Jokaisessa jaksossa käytettäisiin sitten aina vaan sitä yhtä erillistä porukkaa ja juoni katkeilisi koko ajan. Eli jonkun porukan juoni jää kiinnostavaa paikkaan ja jatkoa siihen saataisiin parin kolmen viikon päästä. Siinä jo ehtisi unohtaa tapahtumat.
Mieluummin koko päähenkilöporukka voisi rivakammin siirtyä erilaisiin paikkoihin. Sivuhenkilöt voisi jäädä "kotimiehiksi" viljelemään jne.
Siis tarkoitin että olisi mielenkiintoista jos porukkaa vain katoaisi, ei kuvattaisi mitään montaa erillistä porukkaa. Sitten vuosien päästä voisivat sattumalta törmätä jossain kertoa missä ovat seikkailleet.
Olisi kiva nähdä uusia paikkoja ja itse ainakin tykkäsin niistä jaksoista joissa vaellettiin paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nm o, tietääkö kukaan, miten se radiolähetinmies kuoli? Ei kai kukaan tee itsemurhaa laittamalla muovipussi pähänsä ja kahlitsemalla itsensä sänkyyn.
Zombieksi muuttuneen miehen ympärillähän oli avonaisia lääkepurkkeja.
Eli mies on epätoivon hetkellä ottanut kaikenlaisia lääkkeitä mahan täyteen, vetänyt muovipussin päähän ennen kuin lääkkeet on alkaneet vaikuttamaan (varmistaakseen kuolemansa) ja muita suojellakseen kiinnittänyt itsensä sänkyyn ettei sitten zombiena lähde haahuilemaan ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm o, tietääkö kukaan, miten se radiolähetinmies kuoli? Ei kai kukaan tee itsemurhaa laittamalla muovipussi pähänsä ja kahlitsemalla itsensä sänkyyn.
Zombieksi muuttuneen miehen ympärillähän oli avonaisia lääkepurkkeja.
Eli mies on epätoivon hetkellä ottanut kaikenlaisia lääkkeitä mahan täyteen, vetänyt muovipussin päähän ennen kuin lääkkeet on alkaneet vaikuttamaan (varmistaakseen kuolemansa) ja muita suojellakseen kiinnittänyt itsensä sänkyyn ettei sitten zombiena lähde haahuilemaan ympäriinsä.
Ahaa. Voihan se tosiaan olla tarkoitus suojella toisia. Ei tullut mieleeni, kun ajattelin, että yksi zombi sinne tai tänne ei vaikuta. Mutta ehkävhän tosiaan ajatteli, ettei ainakaan hän itse ole kenenkään tappaja.
Ajatuksesi on järkevä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin että olisi mielenkiintoista jos porukkaa vain katoaisi, ei kuvattaisi mitään montaa erillistä porukkaa. Sitten vuosien päästä voisivat sattumalta törmätä jossain kertoa missä ovat seikkailleet.
Olisi kiva nähdä uusia paikkoja ja itse ainakin tykkäsin niistä jaksoista joissa vaellettiin paikasta toiseen.
Juu, no tuollaisena voisi olla kiinnostava kyllä. Vanhoja näyttelijöitä voitaisiin ottaa takaisinkin myöhemmin. Jos vaikka Glenn olisi vain kadonnut ja menettänyt muistinsa jne ja sitten myöhemmin taas löytynyt.
Mutta ei tosiaankaan enää niktä erillisiä porukoita. Se se vasta tylsää onkin.
Oli taas hieman sekava jakso. Edellinen jakso antoi pitkästä aikaa lupauksia paremmasta, nyt meni taas jotenkin junnaamiseksi, vaikka paljon eri henkilöitä näytettiinkin. Toivottavasti tarina selkenee, kun nyt saadaan taas Rickin joukot samaan paikkaan.
Onneksi Dwight säilytti henkensä, mielenkiintoinen hahmo. Tara taas oli todella rasittava pakkomielteessään.
Papin ja lekurin löytämillä radistivehkeillä voi olla käyttöä tulevaisuudessa, tuskin tuo kohtaus ihan summittainen juonen kannalta oli. Pappireppana on kyllä nyt aika tolaltaan, kun on taas takaisin lähtöpisteessä.
Huoh, Maggie ja raskaus, ei tunnu valmista tulevan. Maggiella on kyllä hankala tilanne vankien kanssa. Ainakin sen kusipäisen, pitkähiuksisen pelastajan (en muista nimeä) olisi voinut listiä jo heti kättelyssä. Tuskin noista vangeista mitään sydänystäviä tai vahvistuksia joukkoihin saadaan, vaikka inhimillisesti kohdellaankin.
Kummaa tosiaan, kun eivät tappaneet niitä vankejaan. Olisi luullut, että ainakin väkivaltaisimmat niistä olisi tapettu.
Radistivehkeet ovat vihdoinkin jotain uutta tuohon hommaan. Lukeekohan ne käsikirjoittajat av-palstaa, kun minä täällä ehdotin sellaista juonta, että löytäisivät radistivehkeet ja saisivat yhteyden jonnekin.
Miksei muka tuo radisti ollut saanut. Kai nyt jonnekin muuallekin on jäänyt radistivehkeet ja joku innostuu niitä käyttämään. Onhan tuo aivan oleellinen mahdollisuus apuun. ( Saa esim tietää hyvän seudun asettua asumaan tai voi yrittää kysellä, onko jossain keksitty jotain zombiongelman poistamiseksi (vaikka sitähän ei ole luvassa, mutta nuo henkilöt hän eivät sitä tiedä)
Kuvittelen, että pystyisi helposti käsikirjoittamaan paljon mielenkiintoisemman juonen kuin tuossa nyt on.
Tuo juoni onkin miehen kirjoittama. Hän haluaa kuvata taisteluja. Sinuhessakin on valtavasti taistelujen yksityiskohtaista kuvaamista.
Eikö ne Usalaiset fanit saa mielipiteillään juonenkulkua mielenkiintoisemman?
Dwight tappoi Taran tyttöystävän Denisen vahingossa, siksi tämä vammailu ja kauna miestä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Dwight tappoi Taran tyttöystävän Denisen vahingossa, siksi tämä vammailu ja kauna miestä kohtaan
Ahaa. Tätä en muistanutkaan, että hän oli sen tappanut.
Sarjassa on tylsää, kun jumiutuvat taistelemaan samaa porukkaa vastaan kokonaiseksi kausiksi. Negania vastaan taistellaan nyt kolmatta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se nuoli keskelle silmää vahinko
Mun mielestä Dwight sanoi silloin että oli tarkoitus osua toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :)
No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema )
Ajattelen juuri kuten sinäkin . Tuossa juonessa ei ollut mitään järkeä, että Tara yritti sitä Dwightia ampua. Ja en minäkään ymmärrä, miten Neganin joukot sen hyväksyi takaisin noin vain.
Hahmot kättyäytyvät usein itselleen epätavanomaisesti. Darykiakin oli tottunut pitämään sympaattisen ja reiluna, kunnes se syksyllä ampui miehen, jolle Rick oli juuri antanut siitä, että ei joudu ammutuksi "miehen sanan, johon voi luottaa" vastapalveluksi tiedoista ja Daryl oli kuullut tämän.
Lyhyt on muisti teillä.. Siis Dwighthan tappoi Taran tyttöystävän Denisen, siitä syystä Tara ei hyväksy Dwightia vaikka tämä haluaisikin vaihtaa puolta. Haluaa kostaa. Neganin joukoissa taas ne jotka tietäisivät että Dwight vaihtoi puolta ovat kuolleet, ei Negan itse tai nuo muut tiedä että Dwight kääntyi ns omiaan vastaan Alexandrian taisteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :)
No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema )
Ajattelen juuri kuten sinäkin . Tuossa juonessa ei ollut mitään järkeä, että Tara yritti sitä Dwightia ampua. Ja en minäkään ymmärrä, miten Neganin joukot sen hyväksyi takaisin noin vain.
Hahmot kättyäytyvät usein itselleen epätavanomaisesti. Darykiakin oli tottunut pitämään sympaattisen ja reiluna, kunnes se syksyllä ampui miehen, jolle Rick oli juuri antanut siitä, että ei joudu ammutuksi "miehen sanan, johon voi luottaa" vastapalveluksi tiedoista ja Daryl oli kuullut tämän.
Lyhyt on muisti teillä.. Siis Dwighthan tappoi Taran tyttöystävän Denisen, siitä syystä Tara ei hyväksy Dwightia vaikka tämä haluaisikin vaihtaa puolta. Haluaa kostaa. Neganin joukoissa taas ne jotka tietäisivät että Dwight vaihtoi puolta ovat kuolleet, ei Negan itse tai nuo muut tiedä että Dwight kääntyi ns omiaan vastaan Alexandrian taisteluissa.
Kiitos tiedoista ! Taitaa Mulla kyllä olla vähän huono muisti
Taitaa olla mullakin huono muisti ( kun tuolla aiemmin ihmettelin että miksi Tara lähti jahtaamaan Dwightia ) Toisaalta tapahtuu niin paljon ( ja ei kuitenkaan mitään ), porukka on hajaantunut, välillä menee useita jaksoja että näytetään esim. Maggieta. Kaipaan sitä alkukausien TWD:ta kun oli yksi porukka ja tiivis tunnelma... walkerit olivat oikeasti uhka ja niitä sai pelätä.
Kenen se vauva oli viime jaksossa Maggien työhuoneessa?
Ärsyttää että aina pitää tappaa porukkaa kun halutaan mukaan uusia tyyppejä. Olisi paljon mielenkiintoisempaa jos Carl olisi vaikka lähtenyt omille teilleen ja siten poistunut sarjasta. Muutenkin haluaisin nähdä että heidän porukkansa jakautuu ja erkanee toisistaan. Osa voisi lähteä etsimään parempaa asuinpaikkaa tai ottamaan selvää niistä helikoptereista joita on näkynyt joskus taivaalla. Sarjaan tulisi vähän enemmän jännitystä kun miettisi että tapaavatko nämä toisistaan erilleen ajautuneet ihmiset koskaan. Ihmisten tappaminen ja uusien tilalle ottaminen on mielestäni niin tylsää.