The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Miksi Carolin ja Darylin roolit on kuristettu niin pieneksi?
Mun mielestä Rickin hahmolla ei ole enää mitään annettavaa. Daryl vois ottaa hänen paikkansa johtajana. Ois myös siistiä jos joku vanha hahmo palaisi.
Muistaako joku, mikä pappi Gabrielia vaivaa? En muistaisi, että sillä ainakaan puremaa olisi.
Siellä se Maggie on ja raskaus ei ole edennyt ollenkaan. Odottaa siis vauvaa kolmatta kautta. Ärsyttää.
Siis ärsyttää ajan kulumisen hitaus sarjassa. Sen huomaa Maggien odotuksesta. Aivan laiha edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, mikä pappi Gabrielia vaivaa? En muistaisi, että sillä ainakaan puremaa olisi.
Peitti itsensä walkerien sisälmyksiin ja sai siitä tulehduksen
Käsittämättömän hitaasti etenee Maggien raskaus. Vatsa ei ole kasvanut ollenkaan vaikka jo kolmatta kautta muija tosiaan on raskaana. Ympärillä olevat lapsetkin ovat kohta kasvaneet aikuisiksi mutta raskaus ei etene.
Harmi että tämänkin jakson katsominen on haastavaa kun ei oikein tahdo muistaa mitä on tapahtunut kenellekin ja millaisia vastoinkäymisiä kukin on aiemmissa jaksoissa kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peitti itsensä walkerien sisälmyksiin ja sai siitä tulehduksen
Kiitos vastauksesta. Niinhän se olikin.
Aloin pitää siitä lääkäristä Gabrielin kanssa ja sekin tapettiin. Sarjassa tapetaan mukavat koko ajan.
Glenn lopetti sarjassa jo monta kautta sitten, mutta hänen ja Maggien yhteinen lapsi ei edes vielä näy Maggiessa mitenkään.
Kuinka tylsän hitaasti sarja voi edetä. Onko tämä kaikkien aikojen ennätys. Kauniit ja rohkeatkin etenee tähän verrattuna erittäin nopeasti. Kyllä: The Walking Dead on kaikkien aikojen hitain sarja.
Niinpä. Glennin kuolemasta on varmaan kulunut jotain 3 kuukautta.
Mikä sille radiolähetinmiehelle oli tullut? Muovipussi päässä ja käsi kahlittu sänkyyn. Miksi joku tekisi itsemurhankaan noin?
Sarjaa tehdään liian pieni määrä osia per kausi . Ja nekin vähät jaetaan kahteen osaan. Heti, kun alkaa taas päästä kärryille, kausi jo loppuukin taas.
Ärsyttää, että ollenkaan olen alkanut seurata näin hitaasti etenevää sarjaa. Puolustan itseäni sillä, että ekat kaudet olivat nopeampia ja kiinnostavia.
No oli ainakin yllättävä käänne, että lääkäri kuoli, ja pappi raahattiin takaisin.
Olen muuten niin satavarma, että kauden viimeisessä jaksossa Maggie synnyttää. Ehkä edellisessä jaksossa hänellä on jo vatsa, jota hän joutuu kannattalemaan kaksin käsin.
Varmaan viimeisessä jaksossa Maggie tosiaankin synnyttää ja lisäksi Negan on lyöty.
Sitten taas odotetaan innokkaasti syksyä, kun ollaan saatu sarjassa vihdoin jotain tapahtumaan. Syksy onkin jälleen sitä tylsää juonta. Monta jaksoa kuluu siihen, kun totutellaan Neganiin ja hänen ajatusmaailmaansa. Rick yrittää häntä ymmärtää koko ensi kauden.
Nm o, tietääkö kukaan, miten se radiolähetinmies kuoli? Ei kai kukaan tee itsemurhaa laittamalla muovipussi pähänsä ja kahlitsemalla itsensä sänkyyn.
Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :)
No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema )
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :)
No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema )
Ajattelen juuri kuten sinäkin . Tuossa juonessa ei ollut mitään järkeä, että Tara yritti sitä Dwightia ampua. Ja en minäkään ymmärrä, miten Neganin joukot sen hyväksyi takaisin noin vain.
Hahmot kättyäytyvät usein itselleen epätavanomaisesti. Darykiakin oli tottunut pitämään sympaattisen ja reiluna, kunnes se syksyllä ampui miehen, jolle Rick oli juuri antanut siitä, että ei joudu ammutuksi "miehen sanan, johon voi luottaa" vastapalveluksi tiedoista ja Daryl oli kuullut tämän.
Koko syksy ja kevät on ollut pelkästään tätä Neganin linnoitukseen hyökkäämistä ja tosiaankin loppuhuipennuksena keväällä sinne sitten vihdoin päästään. Kyllä on tylsää.
Jadis sanoi käyneensä kaatopaikalla keräilemässä aiemmin tuotteita taidettaan varten. Nyt epidemian jälkeen hän tajusi, että koko kaatopaikka on suuri taideteos.
Eli puheensa viittaisi siihen, että kaatis olisi ollut tuossa jo ennen epidemiaa.
Tosin saattoi valehdellakin.