Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
361/1255 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne tavarat on kasattu sinne kun epidemia alkoi, armeijan toimesta. Ehkä Jadis oli armeijan leivissä ennen?

Jadis sanoi käyneensä kaatopaikalla keräilemässä aiemmin tuotteita taidettaan varten. Nyt epidemian jälkeen hän tajusi, että koko kaatopaikka on suuri taideteos.

Eli puheensa viittaisi siihen, että kaatis olisi ollut tuossa jo ennen epidemiaa.

Tosin saattoi valehdellakin.

Vierailija
362/1255 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Carolin ja Darylin roolit on kuristettu niin pieneksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1255 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Rickin hahmolla ei ole enää mitään annettavaa. Daryl vois ottaa hänen paikkansa johtajana. Ois myös siistiä jos joku vanha hahmo palaisi.

Vierailija
364/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku, mikä pappi Gabrielia vaivaa? En muistaisi, että sillä ainakaan puremaa olisi.

Vierailija
365/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se Maggie on ja raskaus ei ole edennyt ollenkaan. Odottaa siis vauvaa kolmatta kautta. Ärsyttää.

Vierailija
366/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ärsyttää ajan kulumisen hitaus sarjassa. Sen huomaa Maggien odotuksesta. Aivan laiha edelleen.

Vierailija
367/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, mikä pappi Gabrielia vaivaa? En muistaisi, että sillä ainakaan puremaa olisi.

Peitti itsensä walkerien sisälmyksiin ja sai siitä tulehduksen

Vierailija
368/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän hitaasti etenee Maggien raskaus. Vatsa ei ole kasvanut ollenkaan vaikka jo kolmatta kautta muija tosiaan on raskaana. Ympärillä olevat lapsetkin ovat kohta kasvaneet aikuisiksi mutta raskaus ei etene.

Harmi että tämänkin jakson katsominen on haastavaa kun ei oikein tahdo muistaa mitä on tapahtunut kenellekin ja millaisia vastoinkäymisiä kukin on aiemmissa jaksoissa kokenut.

Vierailija
369/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peitti itsensä walkerien sisälmyksiin ja sai siitä tulehduksen

Kiitos vastauksesta. Niinhän se olikin.

Vierailija
370/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pitää siitä lääkäristä Gabrielin kanssa ja sekin tapettiin. Sarjassa tapetaan mukavat koko ajan.

Vierailija
371/1255 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooring.

Vierailija
372/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glenn lopetti sarjassa jo monta kautta sitten, mutta hänen ja Maggien yhteinen lapsi ei edes vielä näy Maggiessa mitenkään.

Kuinka tylsän hitaasti sarja voi edetä. Onko tämä kaikkien aikojen ennätys. Kauniit ja rohkeatkin etenee tähän verrattuna erittäin nopeasti. Kyllä: The Walking Dead on kaikkien aikojen hitain sarja.

Vierailija
373/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Glennin kuolemasta on varmaan kulunut jotain 3 kuukautta.

Mikä sille radiolähetinmiehelle oli tullut? Muovipussi päässä ja käsi kahlittu sänkyyn. Miksi joku tekisi itsemurhankaan noin?

Vierailija
374/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa tehdään liian pieni määrä osia per kausi . Ja nekin vähät jaetaan kahteen osaan. Heti, kun alkaa taas päästä kärryille, kausi jo loppuukin taas.

Ärsyttää, että ollenkaan olen alkanut seurata näin hitaasti etenevää sarjaa. Puolustan itseäni sillä, että ekat kaudet olivat nopeampia ja kiinnostavia.

Vierailija
375/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli ainakin yllättävä käänne, että lääkäri kuoli, ja pappi raahattiin takaisin.

Olen muuten niin satavarma, että kauden viimeisessä jaksossa Maggie synnyttää. Ehkä edellisessä jaksossa hänellä on jo vatsa, jota hän joutuu kannattalemaan kaksin käsin.

Vierailija
376/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viimeisessä jaksossa Maggie tosiaankin synnyttää ja lisäksi Negan on lyöty.

Sitten taas odotetaan innokkaasti syksyä, kun ollaan saatu sarjassa vihdoin jotain tapahtumaan. Syksy onkin jälleen sitä tylsää juonta. Monta jaksoa kuluu siihen, kun totutellaan Neganiin ja hänen ajatusmaailmaansa. Rick yrittää häntä ymmärtää koko ensi kauden.

Vierailija
377/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nm o, tietääkö kukaan, miten se radiolähetinmies kuoli? Ei kai kukaan tee itsemurhaa laittamalla muovipussi pähänsä ja kahlitsemalla itsensä sänkyyn.

Vierailija
378/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :) 

No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema ) 

Vierailija
379/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin oli jakso jossa tapahtui jotain.... ärsyttikö ketään muuta Tara kun se lähti Dwightia jahtaamaan ja yritti tappaa? itse pidän Dwightia symppiksenä tyyppinä ja toivon että saa jatkaa... Tosin mulla on nyt vähän mennyt ohi että miten se on tuolla Neganin joukoissa taas kun mielestäni negan piti sitä petturina? Tuntuu että tuo porukka on liian hajalla ja kuviot etenee niin hitaasti ettei enää muista mihin on viimeeksi jääty ( monta jaksoa väliä että ei näytetä kyseisiä juonikuvioita lainkaan ) ! Lisäksi kesätauot ja joulutauot... ehkä olen vaan vanha kun en meinaa enää muistaa :) 

No, nyt kehitellään kliimaksia viimeiseen jaksoon... eipä tässä enää montaa jaksoa tätä tuotantokautta enää olekaan jäljellä ( ja juuri mitään muuta merkittävää ei ole tapahtunut paitsi Carlin kuolema ) 

Ajattelen juuri kuten sinäkin . Tuossa juonessa ei ollut mitään järkeä, että Tara yritti sitä Dwightia ampua. Ja en minäkään ymmärrä, miten Neganin joukot sen hyväksyi takaisin noin vain.

Hahmot kättyäytyvät usein itselleen epätavanomaisesti. Darykiakin oli tottunut pitämään sympaattisen ja reiluna, kunnes se syksyllä ampui miehen, jolle Rick oli juuri antanut siitä, että ei joudu ammutuksi "miehen sanan, johon voi luottaa" vastapalveluksi tiedoista ja Daryl oli kuullut tämän.

Vierailija
380/1255 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko syksy ja kevät on ollut pelkästään tätä Neganin linnoitukseen hyökkäämistä ja tosiaankin loppuhuipennuksena keväällä sinne sitten vihdoin päästään. Kyllä on tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi