Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko työpaikallasi kollega, joka on hauskaa seuraa? Oletko se kenties sinä itse?

Vierailija
29.02.2024 |

Kuvaile tätä henkilöä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole ketään, mutta hauskimmat työkaverit on yleensä olleet homoja. 

Vierailija
2/18 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyväntuulinen, tervehtii ja juttelee kevyttä juttua. Tekee työnsä vähäeleisesti, eikä tee numeroa itsestään. Kun hän on paikalla työt yleensä luistavat ja tulee hyvä mieli. Hänen poissaolonsa huomaa ja tuntuu että jotain puuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen hyväntuulinen, tervehtii ja juttelee kevyttä juttua. Tekee työnsä vähäeleisesti, eikä tee numeroa itsestään. Kun hän on paikalla työt yleensä luistavat ja tulee hyvä mieli. Hänen poissaolonsa huomaa ja tuntuu että jotain puuttuu. 

Tämä kuvasi hyvin meidänkin työpaikan 

Vierailija
4/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon eri tavalla hauskoja ihmisiä töissä. Osan huumori on kuivan lakonista, osa on lämpimiä, hymyileviä ja huomioon ottavia. On myös syvän pään introvertteja, jotka harvoin tuovat esiin itseään, mutta saattavat suunsa avatessaan lohkaista jotain aivan kuolematonta.

Kaikkia yhdistää keskinäinen kunnioitus ja hyvä tahto, minkä vuoksi meillä on mitatusti aivan poikkeuksellisen hyvä meininki ja tulokset sitä myöten. Ehdottomasti paras työpaikka, missä ikinä olen ollut.

Vierailija
5/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron aina välillä omista kommelluksista ym. tai ihan tavallisista työpäivän aikana tapahtuneista asioista pienellä huumori lisukkeella 

Vaikka esim. kun lähdettiin työkaverin kanssa kahvitunnille ja kun sain auton liikkeelle niin sen selkänoja petti ja siinä minä sitten makasin vaakatasossa 

Vierailija
6/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljon eri tavalla hauskoja ihmisiä töissä. Osan huumori on kuivan lakonista, osa on lämpimiä, hymyileviä ja huomioon ottavia. On myös syvän pään introvertteja, jotka harvoin tuovat esiin itseään, mutta saattavat suunsa avatessaan lohkaista jotain aivan kuolematonta.

Kaikkia yhdistää keskinäinen kunnioitus ja hyvä tahto, minkä vuoksi meillä on mitatusti aivan poikkeuksellisen hyvä meininki ja tulokset sitä myöten. Ehdottomasti paras työpaikka, missä ikinä olen ollut.

Haluatko paljastaa alan, jolla työskentelet?

Vierailija
7/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko paljastaa alan, jolla työskentelet?

Minuakin kiinnostaa?

Vierailija
8/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi joka luulee olevansa hauskaa seuraa. Kun tulee vaikka kahvitauolla tai lounaalla pöytään, alkaa huudella omia "vitsejään" riippumatta siitä, mistä muut ovat keskustelleet. Yleensä pyrkii aina katkaisemaan puheenaiheen jollain seksi/sovinismi/rasismivitsillä.

Vierailija
9/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämä tyyppi 😊

Vierailija
10/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki kivoja.  Työkin on kivaa.

Vierailija
11/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on työyhteisö, jossa on tosi mukavia ja hauskoja ihmisiä töissä.

Vierailija
12/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi joka luulee olevansa hauskaa seuraa. Kun tulee vaikka kahvitauolla tai lounaalla pöytään, alkaa huudella omia "vitsejään" riippumatta siitä, mistä muut ovat keskustelleet. Yleensä pyrkii aina katkaisemaan puheenaiheen jollain seksi/sovinismi/rasismivitsillä.

Nyt tuli ensimmäinen vastaus, jota ei kysytty. Ei kysytty ei-hauskoista ihmisistä.

Vierailija
13/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut todella hauska ja kiva työkaveri jonka kanssa oli ilo työskennellä. Oli menetys kun hän jäi eläkkeelle.

Tämä nainen oli sellainen "Iso Iita", ei mitenkään pahalla sanottu. Hän oli sekä pitkä että todella isokokoinen, en sano lihava sillä sitä hän ei varsinaisesti ollut.

Meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Ikäeroa melkein 30 vuotta.

Tätä naista vihasivat monet, en ymmärrä miksi. Yhtään ainoaa kertaa en hänen suustaan pahaa sanaa kuullut kenestäkään, ne olivat ne toiset jotka sitten suutaan pieksivät. Hän ei korviaan loksauttanut, eli vain elämäänsä ja teki työnsä. Todella hyvä  itsetunto. 

Huumoria löytyi, myös itselleen osasi nauraa. Hän kertoi mm. että ennenkuin hänellä oli autoa, hän kulki bussilla ja kun hän astui bussiin niin bussi kallistui sille kyljelle.  Niin monet naurut naurettiin.  Ei ole ollut toista hänen veroistaan. Tämän kaltaisia ihmisiä saisi olla paljon enemmän.

Vierailija
14/18 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/18 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
16/18 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kyseessä sama työpaikka, missä minä olin? Kyseinen tyyppi laukoi aina rasvaisia naisia halventavia vitsejä ja esiintyi itse naissankarina, vaikka oli jo ikääntyvä setämies. Samassa paikassa oli myös eräs räväkkä kukkahattutäti, joka piti yllä tekopirteää imagoa ja nauraa räkätti omille vitseilleen. Tämän lisäksi ko henkilöt olivat suuttuessaan tosi pelottavia ilmapiirin myrkyttäjiä. 

Vierailija
17/18 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisessä työpaikassa oikeastaan kaikki olivat hauskaa seuraa. Mutta siellä olikin rekrytoinnissa myös cultural fit-osio ja HR osasi hommansa, joten meille ei palkattu ihmisiä jotka eivät joukkoon sopineet. Osa porukasta oli introverttejä, osa ekstroverttejä. Sellainen sopiva sekoitus. Sitä työyhteisöä on kyllä ikävä!

Nykyisessä työpaikassa on entiseen verrattuna aika kauheaa. Lounaalla jokainen vaan istuu ja syö eväitään puhelintaan selaten. Entisessä työpaikassa me juteltiin. Mä en tiiä miksi täällä on tämmöistä, mutta en tykkää. Mä en nyt tarkoita että pitäisi olla kauhea älämölö, mutta edellisessä työpaikassa oli ihan luontevaa keskustella esim. siitä että joku oli ostamassa taloa tai että minne joku on menossa lomalle tai onko joku hankkimassa jotain harrastusvälinettä. Porukan introverteinkin saattoi selittää miten se on ostanut 3D-tulostimen ja mitä se sillä aikoo tulostaa. Nykyisessä työssä mä en tiiä mun työkavereista ihmisinä mitään. 

Vierailija
18/18 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli IT-firmassa tämmöstä.