Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko lehmänmaitoa?

Maitopeikko
22.10.2017 |

Onko ihanaa juoda eläimen eritettä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo vieraan nisäkäslajin rauhasen eritettä. Oksettavaa ajatellakin.

Vierailija
22/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako viestiä ajattelit kirjoittaa oman avauksesi alle ap? Mitä ajattelet saavasi tällä avauksellasi aikaan? Luuletko, että halveksiva sävy saa kenenkään luopamaan maidon juonnista? Vai onko tämä jonkinlaista hyveviestintää sinulta?

On se kumma, että lehmänmaitofanaatikot eivät voi tajuta, että siinä on juoma, joka tulee jäämään historiaan hyvinkin pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako viestiä ajattelit kirjoittaa oman avauksesi alle ap? Mitä ajattelet saavasi tällä avauksellasi aikaan? Luuletko, että halveksiva sävy saa kenenkään luopamaan maidon juonnista? Vai onko tämä jonkinlaista hyveviestintää sinulta?

On se kumma, että lehmänmaitofanaatikot eivät voi tajuta, että siinä on juoma, joka tulee jäämään historiaan hyvinkin pian.

Et vastannut kysymyksiini. Etkö halua keskustella toisinajattelijoiden kanssa? Vaikuttaa todella, että tarkoituksesi on viestiä omaa hyveellisyyttäsi ja korostaa paremmuuttasi.

Vierailija
24/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo vieraan nisäkäslajin rauhasen eritettä. Oksettavaa ajatellakin.

Ymmärrän. Toisia oksettaa, kun näkevät mustiin kaapuihin verhottuja naisia, vaikka hekin ovat nisäkkäitä. Aina joku asia oksettaa jokaista. Asiat vain vaihtelevat, mutta oksetusmekansimi on sama.

Vierailija
25/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö kananmunia?

Vierailija
26/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo maitoa, lopetin jo joskus 4-5-vuotiaana, kun maidosta tuli paha olo, maha kipeäksi, turvotti ja pieretti kamalasti, joskus meni maha myös kuralle.

Nykyään käytän ruuanlaittoon jonkin verran laktoositonta maitoa sekä syön hapanmaitotuotteita ja kovia juustoja. Koska en juo maitoa, käytän kalkkitabletteja, etteivät luut haperru.

Meillä tuo jonkin asteinen laktoosi-intoleranssi on kulkenut suvussa: isoäiti, äiti ja tytär eli minä olemme kaikki samaa kastia. Isoäiti ja äiti pystyivät juomaan piimää sekä syömään sieniä, mutta minä en pysty kumpaakaan. Sienistä pilkkoutuu ruuansulatuselimistössä laktoosin kaltaista sokeria ja osa laktoosi-intolerantikoista ei pysty sulattamaan sieniä, vaan saavat samanlaisia oireita kuin maidosta. Minä kuulun siihen ryhmään.

Vierailija
27/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo maitoa. Kahviin käytän kauramaitoa.

Vierailija
28/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin juon maitoa. Enemmän tulee käytettyä maitotuotteita rahkaa, jogurttia, viiliä, juustoa, kermaa, maidosta valmistettua levitettä, voita jne.

Vierailija
29/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä minkään muunkaan nisäkkään maitoa, esimerkiksi kirahvin tai sian.

Syötkö kuitenkin kanan munasoluja?

Vierailija
30/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut kysymyksiini. Etkö halua keskustella toisinajattelijoiden kanssa? Vaikuttaa todella, että tarkoituksesi on viestiä omaa hyveellisyyttäsi ja korostaa paremmuuttasi.

Niin siis minä olen ap, ei tuo edellinen kirjoittaja. Miten haluat kanssani keskustella? Minä en juo maitoa. Juotko sinä?

Vierailija
31/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kahvissa, muuten en.

Vierailija
32/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä jos et halua, me muut haluamme.

Vierailija
33/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla laitan kahviin, kotona käytän kauramaitoa. Onhan se ällöä ajatella juovansa lehmän tissistä  tulevaa eritettä. En joisi edes oman lajin maitoa, koska sekin tuntuu aivan kummalliselta, vaikka varmasti olisi astetta luonnollisempaa.

Iik ällööö!!! xDD Aikuinen ihminen itkee että maidon juominen on ällöä. Ihmisen keho tarvitsee lehmän maitoa, muuten tulee luukato, osteoporoosi yms sairaudet.

Vierailija
34/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon n. 2dl joka päivä. Mun mielestä se on hyvää edelleen! Joisin enemmänkin mutta kun siinä on aika reippaasti kaloreita (kevytmaito).

Vierailija
35/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai juon. Aikuinen ihminen rintaruokinnassa olisi varsin erikoinen näky.

Vierailija
36/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttekö kananmunia?

Kyllä, syön kanojen kuukautisia

Vierailija
37/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kahvimaitoa, mutta en juo maitoa. Se pistää yskittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan