Mikä on halpa kasvovoide joka taatusti EI tuki huokosia ja aiheuta mustapäitä?
Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.
Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.
Kommentit (142)
Tsekkaa INCI ettei sisällä sellasta kun "myristyl myristate" (super tukkivaa), eikä mitään öljyjä.
Flow-kosmetiikan sheavoi 14€/150ml purkki toimii itsellä
on se kyllä kumma että ette vastaa!
Apteekin bepanthen. Ja Bellavitan päivävpide, mutta se kuivattaa. Loorealin extraordinary oil. Se maksaa ehkä 17 euroa tms, mutta riittää mulla n puoleksi vuodeksi. Eli levitetään hyvin vähän. Ei tuki huokosia kuten öljyt, joissa on parafiinia kuten bio oil, jota ei naamaaan kannata laittaa. Moni normaali rasva tukkii, vältä ainakin silikonia eli tuoteselosteen dimethicone.
Vierailija kirjoitti:
Eipä paljoa huvita auttaa jos alat heti kiukuttelemaan :D
Suosittelen silti humektania ja aloe veraa.
Lv perusrasva. Ei tuki mitään. Hyvin harvoin finnit ja mustapäät johtuu edes itse tuotteesta vaan siitä että sitä levitetään aivan liikaa. Mun naamalle riittää hieman hernettä isompi nokare. Lisäksi kaikilta mustapäiltä jne ei voi välttyä koska ne on osa ihon omaa rasvan jne tuotantoa.
Meillä käytetään Nivean Softia.
Kolmella eurolla saa putkilon, ei ole mustapäitä mulla tai teinitytöillä. Meikin kanssakin toimii hyvin.
Täältäkin ääni lv:n perus kasvovoiteelle. Eikä jätä sellaista rasvaista ällöä tunnetta iholle, kuten monet muut voiteet tekee.
Tuollainen 75ml purkki maksaa n. 5-6e.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään Nivean Softia.
Kolmella eurolla saa putkilon, ei ole mustapäitä mulla tai teinitytöillä. Meikin kanssakin toimii hyvin.
Tuota saa halvemmalla isommassa purkissa. Halvimmillaan saa lidlistä purkissa. Meillä mies vannoo tuon nimeen
Vierailija kirjoitti:
Apteekin perusvoiteet
NO TÄMÄ NYT OLI JO KAIKEN HUIPPU! yritit saada mut pahentamaan ongelmaani. Nuo tuotteet on pahinmpia. Kai minä olen käynyt läpi 25 vuodessa koko voide arsenaalin mitä on missään mukaan lukien apteekit.
Erisan kosteuttava kasvovoide n.7€/100ml
Favora kosteuttava hoitovoide kasvoille 12€/75ml
Ensimmäistä käytän päivävoiteena ja toista yövoiteena.
Ootko ap huomannut, että sulla on aika aggressiivinen tyyli kommunkoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen silti humektania ja aloe veraa.
Mulle puhkes Humektanista kystinen akne :/
Lidlin Cien Aqua moisturising cream. Ei mustapäitä mutta talveksi on ainakin itselleni turhan kevyt. Maksaa noin 3 e.
Ja kiitos hyvistä vinkeistä ketjussa, täytyypä kokeilla tuota LV:tä.
Oliiviöljy pullosta. Ei todellakaan tuki eikä aiheuta allergioita.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kouhottaja tuo ap.
No on totisesti. Tehnyt aloituksen klo 12.53. Raivoaa klo 13.05 kun hänelle ei vastata. Ja suuttuu apteekin rasvoja ehdottaneelle. Mikä hengenhätä noiden voiteiden löytämisellä on?? Sanon nyt Ap:lle, että KVG.
auttakaa nyt!!!!