Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on halpa kasvovoide joka taatusti EI tuki huokosia ja aiheuta mustapäitä?

Vierailija
22.10.2017 |

Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.
Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu.feelunique.com. sieltä Olay Classic Beauty Fluid. Alle kuusi euroa. Vanha hyvä tuttu.

Vierailija
82/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clerasila Mustard auttaa näihin oireisiin, hinta 2,59, 30 ml purkki.

Sinkkumies

Tiesitkö, ettei täällä saa mainostaa?

Muutin siksi nimeä ja purkin koko on 32 ml. Jokainen, joka osaa saa etsiä itse. (sinä et ilmeisesti osannut)

Sinkkumies

Loistava suositus: Ostakaa Mullinpallirasvaa litran purkissa. Tosin sen nimi ei ole Mullinpallirasva, eikä purkkikaan ole litran, mutta kyllä fiksut osaa etsiä. :D

En kai havaitse sarkasmia tästä viestistä?

Sinkkumies

Ehkä vähän. Ja sen lisäksi pientä kiukkua, kun en minä ainakaan verhotusta viestistäsi tiedä, mitä naamaliisteriä vinkkasit. Mutten toisaalta kyllä tarvikaan vinkkejä tässä asiassa. 

Ymmärrän. Anteeksi harmitus.

Rakkaudella, 

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se sininen, Nivean peltipurkkirasva joka maksaa ehkä 2€ ruokakaupassa. Tähän päädyin, kun olin lotrannut läpi Diorista (kyllä, oikeasti) apteekin Decubaliin. Decubal oli noista paras, mutta parin kuukauden käytön jälkeen ihoni alkoi ärsyyntymään siitä. Sitten tulikin kiire etsiä uusi voide, ja kun en muuta keksinyt, ostin tuon Nivean. Ei ole paras mahdollinen eikä imeydy ihan kaikki, mutta ei ainakaan ärsytä ihoa!

Vierailija
84/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se sininen, Nivean peltipurkkirasva joka maksaa ehkä 2€ ruokakaupassa. Tähän päädyin, kun olin lotrannut läpi Diorista (kyllä, oikeasti) apteekin Decubaliin. Decubal oli noista paras, mutta parin kuukauden käytön jälkeen ihoni alkoi ärsyyntymään siitä. Sitten tulikin kiire etsiä uusi voide, ja kun en muuta keksinyt, ostin tuon Nivean. Ei ole paras mahdollinen eikä imeydy ihan kaikki, mutta ei ainakaan ärsytä ihoa!

Oletko kokeillut vain puhasta merisuolaa?

Sinkkumies

Vierailija
85/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies lisää vinkkejä. Oletko jo kokeillut Olayta? T. Rouva

Vierailija
86/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

En ole, koska suola kuorii ihoa kun sitä levittää- mihin perustuu väite että se kosteuttaisi ihoa?

Vierailija
87/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essex Hydrogel, apteekista. 

Vierailija
88/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naamat puhtaana. 

Sinkkumies

Vierailija
89/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tummelia. Käytetään myös lehmien utareisiin, mutta hyvä rasva myös ihmisille.

Vierailija
90/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meine base emäksisellä suolalla pesen kasvot päivittäin. Iho jää ihanan pehmeäksi.

Vierailija
91/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

En ole, koska suola kuorii ihoa kun sitä levittää- mihin perustuu väite että se kosteuttaisi ihoa?

Suolahan poistaa kosteutta, eli myös likaisuutta. Siihen perustuu sen teho, että se imee itseensä epäpuhtauksia. Sen jälkeen taas IHO suosii kosteaa ympäristöä, ja sille voi esim. suihkun jälkeen levittää rasvaa. Kunhan laatu on HYVÄ. Omani maksavat 50 eurosta ylöspäin.

Sinkkumies

Vierailija
92/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaile päivittäin raittiissa ilmassa. Juo vettä. Syö kasviksia ja muuta terveellistä. Pellavansienöljy pitää ihon ja limakalvot kunnossa. D-vitamiinia talvella. Seksiä. Iho kiittää.

Vierailija
93/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis näitä sinkkumiehen kasvonhoitovinkkejähän ei kannata kokeilla missään nimessä ellei halua ihottumaa ja aknea.

Vierailija
94/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jo siemennestettä? Todella edullista, poikaystävsi voi ruiskauttaa lämpimät nesteet naamallesi. Ei sisällä mitään lisäaineita eikä aiheuta mustapäitä ym.

Vierailija
95/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis näitä sinkkumiehen kasvonhoitovinkkejähän ei kannata kokeilla missään nimessä ellei halua ihottumaa ja aknea.

Heh.. yksi mun sisko on alalla ja kaksi muuta kuuntelee mua melko tarkkaan, koska tietävät, että olen 90% oikeassa.

Sinkkumies

Vierailija
96/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat nyt sinkkumiehen pauloissa. Missä on kärttyinen ap?

Vierailija
97/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nieletkö?

Vierailija
98/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Heh.. yksi mun sisko on alalla ja kaksi muuta kuuntelee mua melko tarkkaan, koska tietävät, että olen 90% oikeassa.

Sinkkumies

Suolan jatkuva käyttö kuivattaa ihoa ja tappaa ihon omaa bakteerikantaa. Pintakuivassa ihossa tämä aiheuttaa aknea. Jos suolan pitoisuus ei ole tismalleen oikea, iho ärsyyntyy. Eteeriset öljyt on itsessään liian rajuja iholle, ja akneen taipuvilla iho alkaa kukkia. Meetvurstit ja kurkut? Kurkku ei tee mitään, meetvurstin rasva tukkii ihohuokoset. Älä puhu paskaa kun et tiedä aiheesta mitään.

Vierailija
99/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies haluaa kaikille tytöille ja naisille ruman ihon, niin sitten häntä ei enää harmita niin paljon olla sinkku, koska "kaikki suominaiset ovat niin rumia, eivät ne mulle kelpaa" tms.

(Tai sitten hänellä itsellään on tai on ollut paha akne, josta on tullut arpia, ja haluaa laittaa vahingon kiertämään.)

AP:lle taas huomauttaisin, että näin netin äärellä on todella vaikea sanoa, mikä juuri SINUN ihollesi kävisi. Onko se pintakuiva? Täysin rasvainen? Oletko allerginen hajusteille? Onko sinulla akne? Turha raivota kuin pahin teini-ikäinen - itse pyysit ehdotuksia täällä.

Vierailija
100/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea yövoide

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi