Mikä on halpa kasvovoide joka taatusti EI tuki huokosia ja aiheuta mustapäitä?
Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.
Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.
Kommentit (142)
Clinkque moisture surge kosteuttava voide. Kalliimpi purkki, ostan aina Tax freestä.
Jättäkää voiteet kokonaan pois ja juokaa vettä. Se on paras vinkki. Kosteutus tulee sisältäpäin, iho pyrkii puskemaan voiteita pois. Nimim. lääkealan ihminen
Vierailija kirjoitti:
HTH kosteusvoide on rasvaton. Käy kasvoille ja vartalolle.
Tiesitkö, että mainostus on kielletty palstalla?
Sinkkumies
Hormonikorvaus hoito niin ette kuivu pystyyn. T. Gyne
Sinkkumies tässähän kysyttiin tuotemerkkejä 😀
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää voiteet kokonaan pois ja juokaa vettä. Se on paras vinkki. Kosteutus tulee sisältäpäin, iho pyrkii puskemaan voiteita pois. Nimim. lääkealan ihminen
Olet yksinkertaisesti väärässä. Jos laittaa kurkkuja ja meetwurstia naamalle, niin siitä tulee paras lopputulos. (imevät sitä väärää kosteutta itseensä)
Sinkkumies
Kerron teille ämmät salaisuuden. Suolavesi, ja saatte ikinä puhtaimman ja parhaan lopputuloksen. Tavan merisuolakin käy. (suola tappaa pöpöt ja tekee ihosta pehmeän)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Clerasila Mustard auttaa näihin oireisiin, hinta 2,59, 30 ml purkki.
Sinkkumies
Mikä???
Oikean voiteen löytäminen riippuu ihotyypistä. Itselleni esim. juuri nuo apteekin perusvoiteet on olleet parhaat. Tai sanotaanko nyt, että vähiten huonot. :) Minulle tulee mustapäitä, kun ihon pinta on niin kuiva, että tali ei pääse ulos ja huokonen siis tukkeutuu. Ilmeisesti asia on eri, jos on rasvainen iho. Eli tietääkseni tähän kysymykseen ei ole yhtä oikeaa vastausta tai ainakin tarvisi enemmän tietoa.
Oil of Ulayn voiteita myydään ulkomailla. Osta kun matkailet. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille ämmät salaisuuden. Suolavesi, ja saatte ikinä puhtaimman ja parhaan lopputuloksen. Tavan merisuolakin käy. (suola tappaa pöpöt ja tekee ihosta pehmeän)
Sinkkumies
Monta tekohauskaa vitsiä ajattelit vielä lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Tiesitkö, ettei täällä saa mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se kyllä kumma että ette vastaa!
Suosittelen silti humektania ja aloe veraa.
Mulle puhkes Humektanista kystinen akne :/
niinhään minä just sanoin ett änuo Apteekin perusvoiteet on juri niitä pahimpia akneen aiheuttajia ja ihohuokosten tukkijoita! Täällä on häijyjä naisia kommnentoimassa ja aiheuttamassa pahaa muille. Enpä oisi uskonut. Nainen on naiselle susi.
VAROKAA NÄITÄ tuotteita joita on suosteltu tässä ketjussa.
Mikä ihme sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Monta tekohauskaa vitsiä ajattelit vielä lähettää?
Mistä pahantuulisuus? Ymmärtääkseni olen puhunut asiaa, ihmettelen sitä mistä vihaajia aina löytyy silti.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Tiesitkö, ettei täällä saa mainostaa?
Muutin siksi nimeä ja purkin koko on 32 ml. Jokainen, joka osaa saa etsiä itse. (sinä et ilmeisesti osannut)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Oil of Ulayn voiteita myydään ulkomailla. Osta kun matkailet. 😀
Oil of Bilay. Tulee matkaillessa ostettua.. Itämaat ja Baltia ovat eritoten hyviä tähän "matkailuun".
Sinkkumies
Nivea. Olen jo iäkkäämpi ja minulla ei ole sen enempää ryppyjä kuin kalliita ryppyvoiteita käyttävillä.
Oho taisin vastata ohi aiheen.
Toisaalta mustapäiden todellinen syntyhistoria on minulta salassa.
Nuorena oli finnejä kuten monella.
Olisiko ravinnolla enemmän merkitystä?
Mutta voi sanoa Nivea.
En tiedä lopetettiinko sen pyöreän matalan rasian valmistus, harmittavaa.
HTH kosteusvoide on rasvaton. Käy kasvoille ja vartalolle.