Että mulla ärsyttää nämä pariskunnat
Jotka lehtien haastatteluissa kehuvat kuinka ovat olleet yhdessä 30vuotta. Samaan hengenvetoon sanovat ettei se vaihtamalla parane ja, että tylsistymisen vuoksi ei saisi erota.
Kuinkakohan moni eroaa tylsistymisen vuoksi??!!
Useimmiten taustalla on alkoa, pettämistä, väkivaltaa..
Jotenkin nostavat itsensä kaikkien yläpuolelle kun heille on sattunut hyvä tuuri puosälisonvalinnassa. Tuuripeliä se enimmäkseen on!
Kommentit (14)
Olen eronnut 15v kestäneestä avioliitosta, vaikkei siinä ollut päihteitä tai väkivaltaa tai muuta hyväksyttävää syytä erota.
Kun loppui vähitellen aiheet puhua ja aikaa ja halua ei enää ollut yhdessä olemiseen, muutin pois. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta koein olevani elävä ruumis.
Millainen ihminen ei pysty edes kirjoittamaan sanaa alkoholi? Jos alkoholi on ongelma, kirjoitetaan siitä lyhenne. Niin se vain on.
Eivät kaikki ole wt. Ihan normaalit pariskunnatkin eroavat, kun ovat menneet väärän kanssa naimisiin.
Eivät ole wt. Tiedän erään tutkijanaisen, joka oli kihloissa ja häät jo suunnitektu pitkälle. Rakastui kuitenkin toiseen ja piti salasuhdetta. Meni kuitenkin naimisiin ja erosi melkein välittömästi. Meni sitten uuden rakkaansa kanssa naimisiin. Miksiköhän tuo hääpelleily piti järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Jotka lehtien haastatteluissa kehuvat kuinka ovat olleet yhdessä 30vuotta. Samaan hengenvetoon sanovat ettei se vaihtamalla parane ja, että tylsistymisen vuoksi ei saisi erota.
Kuinkakohan moni eroaa tylsistymisen vuoksi??!!
Useimmiten taustalla on alkoa, pettämistä, väkivaltaa..
Jotenkin nostavat itsensä kaikkien yläpuolelle kun heille on sattunut hyvä tuuri puosälisonvalinnassa. Tuuripeliä se enimmäkseen on!
Että mua ärsyttää nämä palstailijat jotka eivät tiedä sitä että kun ärsyttää kirjoitetaan "mua ärsyttää" eikä "mulla ärsyttää".
Miten voi olla äidinkielen perusasiat noin päin prinkkalaa???
Ootko sama tyyppi koka sanoittaa lapsensa tunteita:
"Nyt sulla kiukuttaa"
Kannattaa vähentää sitä sanoittamista jos on äidinkielen asiat todella noin hukassa.
Mitä vikaa eroamisessa on? Minusta on ihmeellistä, että jengi roikkuu suhteissa, joista eivät saa mitään irti ja jotka vaan paskentavat heidän elämäänsä. Ei se yhdessäolo ole mikään, millä pitäisi leijua ja saada ylistystä. Yhdessä ollaan siksi, että se tuntuu kummastakin osapuolesta hyvältä. Ei siihen tarvita mitään ulkopuolisten hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sulla kiukuttaa"
Kannattaa vähentää sitä sanoittamista jos on äidinkielen asiat todella noin hukassa.
Ihmiset ovat nykyisin aivan suunnattoman tyhmiä. Pitäisi saada kielto nettiin, jos ei pysty kirjoittamaan oikein. Tässä tapauksessa edes peruskieltä...
Nyt mulla ärsyttää niin paljon että taidan ottaa alkoa.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sulla kiukuttaa"
Ihan näin off topicina, kyseessä on murre-ero, joten ihan normaali muoto on tämäkin jossain päin Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sulla kiukuttaa"
Ihan näin off topicina, kyseessä on murre-ero, joten ihan normaali muoto on tämäkin jossain päin Suomea.
Oulu
Mulla nälättää
Mulla itkettää
Mulla pierettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt sulla kiukuttaa"
Oulu
Mulla nälättää
Mulla itkettää
Mulla pierettää
Ja jälleen yksi syy lisää välttää Oulua.
Samaa mieltä. Sitten ärsyttävät nämä, jotka sanovat että ihmiset eroavat liian helposti. Mistä v*tusta kukaan tietää kuinka helppo tai vaikea ero on.