Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on halpa kasvovoide joka taatusti EI tuki huokosia ja aiheuta mustapäitä?

Vierailija
22.10.2017 |

Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.
Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka marketissa myytävät Aisti Erioil -voiteet on tosi hyviä ja halpoja. Saa sekä hajustettuna että hajustamattomana. Käy käsiin, kasvoille ja koko vartalolle.

Vierailija
22/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Soft hyväksi havaittu. Ja on edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on mustapäitä vaikka tekisi mitä, joillain ei. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Itse se pitää selvittää mikä on hyväksi ja mikä ei. Yleisesti kai ollaan sitä mieltä, että silikoni ja paksut öljyt ei ole hyväksi. Mutta toisaalta kuivuus pahentaa mustapääongelmaa. Mulla ainakaan mitkään nimenomaan tuohon ongelmaan tarkoitetetut tuotteet eivät ole toimineet. Mä olen jo luovuttanut, kaikkea on kokeiltu ja mustapäät on ja pysyy.

Vierailija
24/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se kyllä kumma että ette vastaa!

Suosittelen silti humektania ja aloe veraa.

Mulle puhkes Humektanista kystinen akne :/

niinhään minä just sanoin ett änuo Apteekin perusvoiteet on juri niitä pahimpia akneen aiheuttajia ja ihohuokosten tukkijoita! Täällä on häijyjä naisia kommnentoimassa ja aiheuttamassa pahaa muille. Enpä oisi uskonut. Nainen on naiselle susi. 

VAROKAA NÄITÄ tuotteita joita on suosteltu tässä ketjussa.

Vierailija
25/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon öljyt. Ei yksikään kemianteollisuuden tuote! Väitetään että öljyt tukkivat, mitta ei tod! Apteekin perusvoiteet täynnä vaseliinia ja hirveyksiä. Niissä ei luonnon öljyjä ole!

Vierailija
26/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon öljyt. Ei yksikään kemianteollisuuden tuote! Väitetään että öljyt tukkivat, mitta ei tod! Apteekin perusvoiteet täynnä vaseliinia ja hirveyksiä. Niissä ei luonnon öljyjä ole!

Niin, sun mielestä. Mä olen kokeillut monia luonnon öljyjä ja ne ärsyttävät ihoa, tukkivat ja jopa kuivattavat. Ja toi mineraaliöljyjen demonisointi on naurettavaa. Mutta jokainen käyttäköön mitä haluaa.

Vierailija
27/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Lidlin kasvovoide oli voittanut monet kalliimmat merkit, se oli joku aqua, googlesta löytynee. Tsemppiä!

Vierailija
28/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tartte huutaa. Ei tässä kukaan tee muuta kuin tarjoaa omia ehdotuksiaan kuten pyysit. 

Vierailija
29/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa jonka 25 v. etsinnän jälkeen löysin on lopetettu. Se oli Oil of Olayn halpa voide. Se kehitettiin juuri tuohon ongelmaan. Nyt voide on muuttunut laadultaan, ja aiheuttaa mustapäitä, eikä edes saa helposti mistään.

Joten kertokaa muita merkkejä joissa on OMA KOKEMUKSESI että nimenomaan EI AIHEUTA yhtäkään mustapäätä nenään ym? Ja hinta sa olla alle 15 euroo/50 ml. Elä edes ehdota kalliimpia.

Xyliderm-geeli apteekista.

Vierailija
30/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suositteli Nivea softia. Sen inci sisältää tukkivia ainesosia, joten se on herkälle akneiholle huono. Vartalovoiteena sen sijaan toimii hyvin.

Vierailija
31/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo suosittelikin Xyliderm-geeliä apteekista. Ihotautilääkäri suositteli mulle tätä ja olen tykännyt.

Vierailija
32/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks äipät sitä naamaa tai vartaloo tarvii eestaas voidella ja  rasvata?

Vierailija
33/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tuoteselosteet. Pafafinium liquidium, petrolatum tukkii ihohuokoset.

Vierailija
34/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se kyllä kumma että ette vastaa!

Suosittelen silti humektania ja aloe veraa.

Mulle puhkes Humektanista kystinen akne :/

niinhään minä just sanoin ett änuo Apteekin perusvoiteet on juri niitä pahimpia akneen aiheuttajia ja ihohuokosten tukkijoita! Täällä on häijyjä naisia kommnentoimassa ja aiheuttamassa pahaa muille. Enpä oisi uskonut. Nainen on naiselle susi. 

VAROKAA NÄITÄ tuotteita joita on suosteltu tässä ketjussa.

Akne on ihosairaus, jonka lääkkeet ja voiteet määrää ihotautilääkäri. Mustapäät ovat ihohuokosissa olevaa ihon omaa talia ja kuolleita ihosoluja. Eli nekään eivät synny voiteista mutta kun iho on pintakuiva niin ne jämähtävät huokoisiin eivätkä virtaa luonnollisesti pois. Siksi ihon pintakuivuuden hoitaminen on parasta mustapäiden estoa.

Itselläni parhaiten toimii marketissa myytävä hajusteeton Isännän käsivoide. Se imeytyy vielä kaiken lisäksi todella nopeasti ihoon.

Vierailija
35/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekin perusvoiteet

NO TÄMÄ NYT OLI JO KAIKEN HUIPPU! yritit saada mut pahentamaan ongelmaani. Nuo tuotteet on pahinmpia. Kai minä olen käynyt läpi 25 vuodessa koko voide arsenaalin mitä on missään mukaan lukien apteekit. 

Eikä 25 vuodessa ole tullut mieleen tutkia mitkä ainesosat pahentaa niitä näppyjä? Perusrasvat on kyllä melkein samaa kauraa kaikki, eri nimellä vaan. Ja oletko varma että ne nenän näpyt on mustapäitä? Nenissä kuuluukin olla sellaisia jänniä ihohuokosia, näyttävät mustapäiltä mutta eivät niitä ole.

Vierailija
36/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas Loodus kurkkuvoide normaalille iholle. Osta kun käyt Tallinnassa. Edullinen ja hyvä.

Vierailija
37/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäpuristettu, laadukas kookosöljy

Vierailija
38/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä rakastan Himalaya Herbals kasvovoidetta, joka maksaa alle vitosen, mutta mun iholle kyllä käy kaikki. Mun mielestä kuitenkin rakenteeltaan suht kevyttä ja silti kosteuttaa.

Vierailija
39/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clerasila Mustard auttaa näihin oireisiin, hinta 2,59, 30 ml purkki.

Sinkkumies

Vierailija
40/142 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miks äipät sitä naamaa tai vartaloo tarvii eestaas voidella ja  rasvata?

Kuiva iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän