Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tunnistanut palstalta ketään?

Vierailija
21.10.2017 |

Minä tunnistin kerran oppilaani äidin. Kirjoitus ei liittynyt minuun eikä kouluun, mutta siinä käsiteltiin sellaisia tapahtumia ja asioita, jotka tunnistin suoraan oman oppilaani kertomaksi. En tunnistamisen takia voi kertoa tässä tarkemmin, mutta 100% varmuus asiasta kuitenkin oli.

Oli aika epätodellinen olo lukea täältä asiaa, jonka olin pari päivää aiemmin kuullut omilta oppilailta.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnistanut sisaruksiani sekä muutamia työkavereita. On hauska huomata, kuinka he aloittavat vaikka kahvipöytäkeskustelun sellaisella hienovaraisella sumutuksella tyyliin "jostain luin" tai "ootteko kuullu tällaisesta". Sitten itse yritän pitää pokkaa ja olla kommentoimatta mitään. No varmaan on minutkin spotattu. :D

Kaverille sanoin just kahvilla ollessa "jostakin luin" tyyppisen lauseen. En muistanut mistä, mutta nyt tuntuu, että se oli täältä. Minulla ei ole vaikeuksia myöntää lukevani palstaa. En kirjoita tänne omia juttuja ja joskus kommentoin jotakin, kuten nyt.

Kerran tuntui, että joku oli kirjoittanyt eräälle palstalle minuna tilanteestani. Osa faktoista oli muutettu. Toivon erehtyneeni, koska koin sen olevan törkeätä.

Vierailija
82/84 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippi-Teemun, joka säälittävyydessään ja katkeruudessaan kiusaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut melko vähän täällä ketään. Olen kumminkin tunnistanut.

Toivon että minun tunnistamisen haku loppuisi mutta ei uteliaat simpanssin kamelinpaskat osaa muta.

Vierailija
84/84 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi vakiokirjoittaja palstalla muistuttaa yhtä tuttua, joka kirjoittaa aina paikallislehteen reseptejä ja muuta...:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi