Oletko koskaan tunnistanut palstalta ketään?
Minä tunnistin kerran oppilaani äidin. Kirjoitus ei liittynyt minuun eikä kouluun, mutta siinä käsiteltiin sellaisia tapahtumia ja asioita, jotka tunnistin suoraan oman oppilaani kertomaksi. En tunnistamisen takia voi kertoa tässä tarkemmin, mutta 100% varmuus asiasta kuitenkin oli.
Oli aika epätodellinen olo lukea täältä asiaa, jonka olin pari päivää aiemmin kuullut omilta oppilailta.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistin yhdellä vähän "miehekkäämmällä" palstalla veljeni kirjoituksia. Ne oli todella ahdistuneita kirjoituksia. Lisäsi vaan harmitusta. Hän seurusteli silloin nykyisen vaimonsa kanssa ja tää nainen on hänen elämänsä suurin risti, jos näin voidaan sanoa. Ei pääse eroon, mutta se ihminen on pian tuhonnut kiltin miehen. Oli purkanut asioita palstalle. Tunnistin tekstin tapahtumista, mutta ne tunteet oli siinä paljon enemmän mukana. Tavallaan olin ihmetellyt, miten ottaa niin kevyesti asiat. Esitti tietysti meille... Voi tietysti arvata, että olen vihannut kälyäni sen jälkeen entistä enemmän. Veli ei tiedä, että olen törmännyt netissä hänen kirjoitusketjuunsa.
Viha ei auta ketään. Sen sijaan yhden ongelman käsitteleminen kerrallaan auttaa kaikkia pääsemään eroon ongelmista. Kai vastasit hänen ketjuihinsa?
Exäni. Oli melkoinen järkytys.
Ja sitten mietin koko loppupäivän, että toivottavasti hän ei ole juuri se palstan karmea uliseva kilttimies.
Kyllä. ”Ystäväni” mainitsi nimeni erään aiheen yhteydessä täällä ja tiedän ettei kukaan muu tiedä tuon aiheen liittyvän minuun. Eli tunnistin tämän ihmisen ja hän kuvaili asiaa todella erikoiseksi ja mainitsi nimeni. Itse en vastaavaa tekisi koskaan vaikka tiedän hänestä paljon kaikkea. Ne asiat on jaettu luottamuksella.
Olen tunnustanut sen kenestä Ap puhuu, en itse Ap:ta. Kertoi ystäväni tilanteesta niin yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti. Ap:sta toki on muutama ”epäilty” koska harva tietää tuosta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnistanut. Yksi tuttava kertoi erostaan ja yksityiskohtia oli sen verran paljon, että ei jäänyt epäselväksi kuka kyseessä :)
Miksi hymiö lopussa? Oletko vahingoniloinen erosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnistin kerran oppilaani äidin. Kirjoitus ei liittynyt minuun eikä kouluun, mutta siinä käsiteltiin sellaisia tapahtumia ja asioita, jotka tunnistin suoraan oman oppilaani kertomaksi. En tunnistamisen takia voi kertoa tässä tarkemmin, mutta 100% varmuus asiasta kuitenkin oli.
Oli aika epätodellinen olo lukea täältä asiaa, jonka olin pari päivää aiemmin kuullut omilta oppilailta.
Ensimmäisessä kappaleessa puhut yhdestä oppilaasta, mutta loppua kohden se vaihtuukin "omiksi oppilaiksi". Jännä.
En ole varma. Mutta luulen, että täällä on puhuttu eksästäni. Täysin varma en voi tietenkään olla, mutta tuntomerkit täsmäsivät.
Olen,muutaman. Tuttavia, jotka haluavat aiheuttaa harmia.
Narsistisesti käyttäytyviä eksiä on oikeasti paljon, ja tapahtumat samankaltaisia. Onko sillä väliä mitä ne k#rvänkantotelineet on nimeltä.
En, en kuvittele että kaikki palstalaiset elävät samassa kylässä tai ovat sukua toisilleen. Suomessa on n. 5,5 miljoonaa elämäntarinaa.
Luulen tietäväni 'terapeuttihullun'
En aina muista edes mitä olen itse kirjoittanut. Eiköhän kaikki kirjoita niin että pienet yksityiskohdat ja nimet on muutettu.
Olen. Kaveri asui ulkomailla, tekstissä oli täkäläisiä kirjaimia ja juttu koski hänen sen hetkistä elämän vaihetta josta oltiin keskusteltu naamakkainkin. Ja myönsi alotuksensa aiheesta kun kysyin.
Mä tunnistin yhdellä vähän "miehekkäämmällä" palstalla veljeni kirjoituksia. Ne oli todella ahdistuneita kirjoituksia. Lisäsi vaan harmitusta. Hän seurusteli silloin nykyisen vaimonsa kanssa ja tää nainen on hänen elämänsä suurin risti, jos näin voidaan sanoa. Ei pääse eroon, mutta se ihminen on pian tuhonnut kiltin miehen. Oli purkanut asioita palstalle. Tunnistin tekstin tapahtumista, mutta ne tunteet oli siinä paljon enemmän mukana. Tavallaan olin ihmetellyt, miten ottaa niin kevyesti asiat. Esitti tietysti meille... Voi tietysti arvata, että olen vihannut kälyäni sen jälkeen entistä enemmän. Veli ei tiedä, että olen törmännyt netissä hänen kirjoitusketjuunsa.