Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tunnistanut palstalta ketään?

Vierailija
21.10.2017 |

Minä tunnistin kerran oppilaani äidin. Kirjoitus ei liittynyt minuun eikä kouluun, mutta siinä käsiteltiin sellaisia tapahtumia ja asioita, jotka tunnistin suoraan oman oppilaani kertomaksi. En tunnistamisen takia voi kertoa tässä tarkemmin, mutta 100% varmuus asiasta kuitenkin oli.

Oli aika epätodellinen olo lukea täältä asiaa, jonka olin pari päivää aiemmin kuullut omilta oppilailta.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimon tunnistin kerran.

Vierailija
42/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintageväkeä juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisproffan ja naispuolisen lehtorin

Vierailija
44/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurannut huvittuneena sivusta, kun joku on ilmeisesti luullut keskustelevansa mun kanssani. Sitten infernaalinen haukkuryöppy ties minkä takia??? :'D Niin.. Tai sitten vaan jollain kaimalla on menny lujaa.. Ymmärsin että mulla olis tapana valhetella ja mustamaalata ihmisiä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä, vaikka tämä kukalie teki sitä ihan itse..

Vierailija
45/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mulla ole vihamiehiä tai en mä ainakaan vihaa ketään. Kaikkien kanssa en toki halua olla tekemisissä, mutta senverran itsekäs ämmä olen, etten mä jaksa tuhlata energiaani kenenkään vihaamiseen. Vaikka monesti on koitettu vihaani kerjätä. Onko se sitten huomion hakuisuutta vai mitä. En tiedä.. Nro 47

Vierailija
46/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä itse en usko mitään, mitä netissä lukee, ellei se lue virallisilla nettisivuilla. Mielipide kun ei ole fakta, vaan yhden ihmisen mielipide. Eikä näistä kukaan voi tietää, kuka siellä tekstin takana oikeasti on. Nro 48

Vierailija
47/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että yksi entinen kaverini lukee tätä palstaa. Toivon, että hän on tunnistanut itsensä kirjoituksistani ja miettinyt millainen ihminen on, mutta taitaa olla turha toive. Siis että ymmärtäisi miten pahasti muita kohtelee. 

Vierailija
48/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen todistanut sivusta aivan jumalattoman raakaa ja sadistista anonyymiä kiusaamista. Toivottavasti ei ole mennyt kohteeseensa. Sairas pitää olla päästään jos toiselle sellaisia kirjoittelee.

Vierailija
49/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että yksi entinen kaverini lukee tätä palstaa. Toivon, että hän on tunnistanut itsensä kirjoituksistani ja miettinyt millainen ihminen on, mutta taitaa olla turha toive. Siis että ymmärtäisi miten pahasti muita kohtelee. 

Oma paska ei haise.

Vierailija
50/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteli. Menneessä aikamuodossa ja eiköhän sillä syynsä ollut.

Vierailija
51/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sua ei ole olemassa."

Vierailija
52/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaveri kirjoitteli täällä lapsensa sairaudesta. Lapsen sairau (melko harvinainen), ikä ja paikkakunta ja se missä kulkee hoidoissa täsmäsi.

Vierailija
53/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mut mua on syytetty sanoista, jotka ei tullu edes mun suusta alunperin. Ainoastaan täysin kieroutunu ja sairas porukka voi tuollasta keksiä. Väkivallan uhassa olin pakotettu myötäilemään. Väkivaltaa kokeneena otin uhan todesta. Itsekäs pitää olla, jos ei osaa senvertaa asettua toisen asemeen vaan valehtelee itselleen ja kaikille muille, että asia on näin. Että saisi omat pahat tekonsa oikeutetuiksi. Tunnistitko itsesi? Sehän kertoo sitten siitä, että tiedät totuuden itsekin.

Vierailija
54/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tunnistajat eivät ole yleensä niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Kerroin kerran täällä häistä joissa olin ollut hiljattain, ja erityisesti siitä miten sulhanen oli avautunut miehelleni (he ovat keskenään hyvät ystävät), että meni naimisiin ko. naisen kanssa jotta saisi perheen - ei siis suuresta rakkaudesta. Mainitsin vielä jossain sivulauseessa häiden olleen Turun seudulla. Se vain, että todellisuudessa kyseiset häät olivat ihan toisaalla, ja niistä oli kirjoitushetkellä vierähtänyt jo paljon aikaa. Kerroin osapuolista myös tarinan kannalta olennaisia yksityiskohtia luonteeseen ja ammattiin jne. liittyen, mutta iät ja muita juttuja muutin. Olen täysin varma että kukaan ei ole voinut tunnistaa paria, josta kirjoitin. Silti sain parikin mainintaa ihmisiltä, jotka olivat mielestään "100%:n varmasti" tunnistaneet parin. He eivät luovuttaneet, vaikka mainitsin muuttaneeni runsaasti yksityiskohtia jotta tunnistaminen ei olisi mahdollista. 

Vierailija
55/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tunnistajat eivät ole yleensä niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Kerroin kerran täällä häistä joissa olin ollut hiljattain, ja erityisesti siitä miten sulhanen oli avautunut miehelleni (he ovat keskenään hyvät ystävät), että meni naimisiin ko. naisen kanssa jotta saisi perheen - ei siis suuresta rakkaudesta. Mainitsin vielä jossain sivulauseessa häiden olleen Turun seudulla. Se vain, että todellisuudessa kyseiset häät olivat ihan toisaalla, ja niistä oli kirjoitushetkellä vierähtänyt jo paljon aikaa. Kerroin osapuolista myös tarinan kannalta olennaisia yksityiskohtia luonteeseen ja ammattiin jne. liittyen, mutta iät ja muita juttuja muutin. Olen täysin varma että kukaan ei ole voinut tunnistaa paria, josta kirjoitin. Silti sain parikin mainintaa ihmisiltä, jotka olivat mielestään "100%:n varmasti" tunnistaneet parin. He eivät luovuttaneet, vaikka mainitsin muuttaneeni runsaasti yksityiskohtia jotta tunnistaminen ei olisi mahdollista. 

Niin että edes siinä vaiheessa ei uskota kun myönnät trollanneesi. Turhauttavan tyhmiä ihmisiä todella! :'D

Vierailija
56/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vainoat häntä. Onko sun oma elämäs todellakin noin paskaa.

Vierailija
57/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäsi sä vaan vahingoitat tuollaisella katkeruudella. Anna kaverisi jatkaa elämäänsä ja jatka sä omaasi.

Vierailija
58/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna 😁

Vierailija
59/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäsi sä vaan vahingoitat tuollaisella katkeruudella. Anna kaverisi jatkaa elämäänsä ja jatka sä omaasi.

Varsinkin jos itse aiheutti koko jutun.

Vierailija
60/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut sisaruksiani sekä muutamia työkavereita. On hauska huomata, kuinka he aloittavat vaikka kahvipöytäkeskustelun sellaisella hienovaraisella sumutuksella tyyliin "jostain luin" tai "ootteko kuullu tällaisesta". Sitten itse yritän pitää pokkaa ja olla kommentoimatta mitään. No varmaan on minutkin spotattu. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän