Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tunnistanut palstalta ketään?

Vierailija
21.10.2017 |

Minä tunnistin kerran oppilaani äidin. Kirjoitus ei liittynyt minuun eikä kouluun, mutta siinä käsiteltiin sellaisia tapahtumia ja asioita, jotka tunnistin suoraan oman oppilaani kertomaksi. En tunnistamisen takia voi kertoa tässä tarkemmin, mutta 100% varmuus asiasta kuitenkin oli.

Oli aika epätodellinen olo lukea täältä asiaa, jonka olin pari päivää aiemmin kuullut omilta oppilailta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut kaksi ihmistä, mutta minäkään en halua kertoa tarkemmin tapauksista.

Vierailija
2/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani

Vierailija
4/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen, Jennin, Putinin, Äiti Amman, Trumpin, Cheekin ja monet muut oon tunnistanu.

Vierailija
5/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksi tuttava kertoi täällä perhetilanteestaan.

Vierailija
6/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on varmaan tunnistettu, mutta ehkä jopa hyvä niin sillä en tule kuulluksi oikein missään joten tämä on yksi väylä kertoa mitä on oikeasti taphtunut/mitä oikeasti ajattelen.

Vierailija
7/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu.

Tai jos ei ollut Tuksu, niin osasi ainakin erehdyttävästi kirjoittaa kuin Tuksu!

Vierailija
8/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Jännä ajatella, että olen joskus saattanut lukea jonkun tutun juttuja tai jopa keskustellut itse hänen kanssaan täällä. Mutta eipä sitä saa koskaan tietää...

Vierailija
9/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut. Yksi tuttava kertoi erostaan ja yksityiskohtia oli sen verran paljon, että ei jäänyt epäselväksi kuka kyseessä :)

Vierailija
10/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ehkä. On ollut hyvä, mutta vähän huonokin juttu.

Vierailija
11/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Esm yhden Sannan.

Vierailija
12/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useitakin ja mut on tunnistettu varmastikin. Mut eipä siinä mitään, true storeja kaikki.

Vierailija
13/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Käyn myös muutamalla muulla keskustelupalstalla, ja eräs toisen palstan vakiokävijä toi anonyymisti täälläkin esiin erään elämäänsä liittyvän trauman, joka on sen verran erikoinen, ettei siitä voinut erehtyä. En tietenkään yhtään paheksu - on aivan ymmärrettävää, että hän haluaa saada näkökulmia asiaan mahdollisimman laajalti.

Vierailija
14/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pyörimme aikoinamme samassa nettiyhteisössä ja tunnistin hänet kirjoitustyylin ja viestin sisällön perusteella. Kirjoitti vielä sellaiseen ketjuun, jonka aiheesta hänellä on omakohtaista kokemusta useiden vuosien ajalta.

Vierailija
15/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö kyseli kolmannelle lapselle nimiä ja entisten täsmäsi. Sitä kolmatta ei kyllä ole vieläkään tullut. Ei nyt ihan yleiset nimet kuitenkaan ja taisi kadota, kun mainitsin tuntevani jonkun, jolla on samannimiset lapset. 

Vierailija
16/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Juhan nykyisen.

Vierailija
17/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Entinen koulukiusaaja, nykyinen opettaja. Ja palstakiusaaja.

Vierailija
18/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut monta idioottia.

Vierailija
19/84 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Käyn myös muutamalla muulla keskustelupalstalla, ja eräs toisen palstan vakiokävijä toi anonyymisti täälläkin esiin erään elämäänsä liittyvän trauman, joka on sen verran erikoinen, ettei siitä voinut erehtyä. En tietenkään yhtään paheksu - on aivan ymmärrettävää, että hän haluaa saada näkökulmia asiaan mahdollisimman laajalti.

Joo, en ole tuo, mutta olen itse jauhanut 10 vuotta samoja traumoja ulkomaita myöten ja nyt on mennyt paremmin :) Erityisesti auttaa se jos joku viitsii kuunnella ja "hyväksyy" ongelmien olemassa olon, eikä yritä kieltää tai vähätellä niitä. Keräsin ja tulostin alkuun ystävällisiä ja kivoja viestejä jotta jaksan eteen päin. Liimailin noita viestejä seinille. Näitä kivoja viestejä tuli vain ulkomailta, tietäähän suomalaiset, joten postailin alkuun vain ulkomailla. Nyt olen postaillut Suomessakin auttaakseni muita traumojen kanssa painiskelevia ja siksi koska en enää ota paskaa palstoilla raskaasti vaan pystyn ohittamaan sen. Yritän erityisesti auttaa nuoria koulukiusattuja avartamaan näkökulmaa, jotteivät traumatisoituisi yhtä pahasti ja pitkäaikaisesti kuten minä.

Vierailija
20/84 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tunnistanut. Ehkä oon kirjoittanut joskus täällä jollekin tutulleni. Täälläkin saattaa olla joku tuttu, mutta en vaan tiedä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan