Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??

Vierailija
21.10.2017 |

Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..

Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.

Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????

Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?

Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..

Mitä mieltä?

Kommentit (274)

Vierailija
1/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu muija, ei voi käsittää miten joku mies haluu ees olla tollasen kaa

Vierailija
2/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompi sen mies on kun otti sen mukaan, ois jääny mieluummin kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yht hullu järjestää miehelle miesteniltaa

Vierailija
4/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on FOMO

Vierailija
5/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tää mies sentään kysyny luvan ottaa muijansa mukaan eikä mies kehdannut kieltäytyä.

Mietin vaan omalle kohdalle, että en tosiaan menis mihinkään mökille missä vaan miehiä jotka haluaa keskenään viettää aikaa.

Ja sitten vielä postaa faceen kuvia..

Ap

Vierailija
6/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan sulla ongelmat taas. Oisit päästänyt sen miehes edes baariin.

Vierailija
7/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tää mies sentään kysyny luvan ottaa muijansa mukaan eikä mies kehdannut kieltäytyä.

Mietin vaan omalle kohdalle, että en tosiaan menis mihinkään mökille missä vaan miehiä jotka haluaa keskenään viettää aikaa.

Ja sitten vielä postaa faceen kuvia..

Ap

Kuvien postaaminen Facebookiin ryyppyillasta on kuin onkin kaikkein nolointa.

Vierailija
8/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpahan sulla ongelmat taas. Oisit päästänyt sen miehes edes baariin.

Taas ongelma:D ei mulla usein ole:)

Ja en ole kahlinnut miestä kiinni patteriin ni ei tarvi päästää mihinkään:)

Ap

Vierailija
9/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille tuollainen miesporukassa liikkuminen on just parasta. Saa monelta huomiota ja oma mies vähän mustikseksi. Monet kukkotappelut olen kuullut olleen. Mutta ehkä tässä ei siitä kyse.

Vierailija
10/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille tuollainen miesporukassa liikkuminen on just parasta. Saa monelta huomiota ja oma mies vähän mustikseksi. Monet kukkotappelut olen kuullut olleen. Mutta ehkä tässä ei siitä kyse.

Jep. Yleensä nämä samat naiset ovat niitä, jotka tulevat muiden naisten kanssa huonosti toimeen, ja siksi hehkuttavat kuinka tykkäävät enemmän miesseurasta. Itsetunto-ongelmat.

Vierailija
11/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus ap:lta järjestää jotain kivaa miehelle. Käsittämätöntä että joku nainen kehtaa itsensä mukaan tunkea tunnelmaa pilaamaan. Ap:n miehen asemassa olisin kyllä sanonut kaverille joka kysyi saako nainen tulla mukaan että ei käy, bileet on tarkoitettu vain miehille. Siinä ei mun mielestä olisi ollut mitään noloa.

Vierailija
12/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä

Ap

Vierailija
13/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ollut taas tyypillinen lassukka joka pelkää omaa naistaan.Lassukka kun pelkää jätetyksi tulemista ja asuu mielummin tossun alla.

Vierailija
14/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo on jotain niin noloa ja hirvittävää! Kamalaa muulle seurueelle ja varmasti erittäin noloa miehelle selittää miksi hänen ämmänsä änkesi mukaan... Tiedän kanssa yhden tuollaisen naisen, joka on vaan niin mustasukkainen ja omistushaluinen.

Ei tällaista kukaan normiälyinen ymmärrä, mutta itsepähän on muijansa valinnut ja vielä tottelee tämän tahtoa.

Vierailija
15/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä

Ap

Hän sai nyt varmasti paljon tykkäyksiä siellä Fakebookissa, kun ollut niin hyvä emäntä. Tuollainen tyypillinen humble brag. No jokaisella tyylinsä.

Vierailija
16/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita kuvaan kommentti, että "Olipa niissä kova työ, mutta toivottavasti maistuivat. :) "

Vierailija
17/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)

Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D

Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D

Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D  Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.

Vierailija
18/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yht hullu järjestää miehelle miesteniltaa

Miten niin? Minusta ihan hieno ajatus, vaikka meillä kyllä mies ja hänen kaverinsa järjestävät ihan itse :)

Vierailija
19/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)

Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D

Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D

Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D  Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.

Olet väärässä, kyllä siellä aika moni monikin piittasi siitä että nainen on mukana.. Mies joutui esim. Lainaamaan kaikille shortsit kun päättivät pulahtaa järvessä, kaikista jutuista ei voinut keskustella kun tiedossa on että nainen juoruaa asiat kaikille ja lisäksi kun ryhmä koostuu pitkäaikaisista ystävistä ei voi ns. Muistella menneitä niin ettei joudu koko juttua kertomaan tälle naiselle ettei tunne itseään ulkopuoliseksi keskustelussa jne..

Ollaan kuitenkin jo sen verran vanhoja ettei tullut mieleen että miesten mökki-ilta hevonkuusessa vois aiheuttaa joillekkin häikkää kotona. Ehkä joten kuten ymmärtäisin että joku baari-ilta vois aiheuttaa, mutta kun mökki on tosiaan tuppukylässä missä ei ole mitääntoimintaa edes...

Ap

Vierailija
20/274 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nainen on tosi yksinäinen ja mies on ainut kenen kanssa viettää aikaa. En silti tarkoita että olisi ok. Sun miehen olisi pitänyt sanoa sille kaverille että vaan miesten kesken tarkoitus olla. Harmi jos nyt meni sen eukon takia tunnelma pilalle. Mielestäni tässä asiassa kyllä osasyyllinen on sun mies jos ei kehdannut sanoa ettei puolisoita mukaan. Ja osasyyllinen se hölmö pariskunta jos heille on ilmoitettu että vaan miehet ja silti alkaa sanomaan vastaan. Voi tosiaan olla vaikea sanoa korrektisti ei. Kannattaa jatkossa opetella sanomaan ketä se kutsu koskee eikä antaa periksi.