Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo kärsitäänkin siitä kun vauvan hoitoon kuuluu imettäminen.
Ei se loukkaantuminen ja mielensä pahoittaminen enää riittänyt.
Ennen kuulumatonta, sivistymätöntä ja typerintä mitä olen ikinä lukenut.
Sivistymätöntä on tuoda lapsi aikuisten paikkoihin. Jos lapsi ei syö ravintolan ruokaa niin sillä ei ole asiaa ravintolaan.
Onhan monissa paikoissa lastenlistat edelleen.
Harmi vain kun se korvike niistä puuttuu niin on pakko antaa sitä mitä mukana on joko rinnasta tai pullosta.
Ja onhan niitä vaihtoehtoja sinullekin millaisen ravintolan valitset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet pois vaan lapsiperheiltä niin loppuu lapsien tekeminen ihmisiltä jotka ei kykene omia lapsiaan edes hoitamaan ilman että muut kärsii.
Eläkkeet pois tuollaisilta.
Laitoksiin vaan unohduksiin ja avain hävitettävä.
Minun ja tulevan sukupolven veroilla et syö edes velliä.Minä kyllä maksan omat eläkkeeni ihan vapaaehtoisilla eläkkeillä.
Minusta kaikki julkiset eläkkeet voisi lakkauttaa kokonaan.
Ei ne sinun kultamussukkasi mitään työtä tule tekemään. Niin kuin ei nykyinenkään nuoriso tee. Kunhan valittaa kun on niin vaikeata ja raskasta elämä.
Jahka koulusta tulevat ja läksyt ovat tehneet sekä syöneet niin lähtevät kanssani navetalle tekemään iltatyöt.
Eivät valita mistään. Perivät tilan kun aika on. Se on sitten heidän päätettävissä jatkavatko toimintaa vai eivät. Mutta töitä tulevat tekemään, sen tiedän koska kotikasvatus.Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla nuoret valittavat yhtä paljon kuin sinun sukupolvesikin kaikesta mahdollisesta.
Eli elät yhteiskunnan tuilla.
Harmillisesti monissa vessoissa ei ole tuolia missä imettää mukavasti. Eikä ole lastenhoitohuoneissakaan.
Ja kun juuri saat vauvan rinnalle niin eiköhän jollekin tule tarve päästä sinne vessaan, jopa ihan kiusallaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet pois vaan lapsiperheiltä niin loppuu lapsien tekeminen ihmisiltä jotka ei kykene omia lapsiaan edes hoitamaan ilman että muut kärsii.
Eläkkeet pois tuollaisilta.
Laitoksiin vaan unohduksiin ja avain hävitettävä.
Minun ja tulevan sukupolven veroilla et syö edes velliä.Minä kyllä maksan omat eläkkeeni ihan vapaaehtoisilla eläkkeillä.
Minusta kaikki julkiset eläkkeet voisi lakkauttaa kokonaan.
Ei ne sinun kultamussukkasi mitään työtä tule tekemään. Niin kuin ei nykyinenkään nuoriso tee. Kunhan valittaa kun on niin vaikeata ja raskasta elämä.
Jahka koulusta tulevat ja läksyt ovat tehneet sekä syöneet niin lähtevät kanssani navetalle tekemään iltatyöt.
Eivät valita mistään. Perivät tilan kun aika on. Se on sitten heidän päätettävissä jatkavatko toimintaa vai eivät. Mutta töitä tulevat tekemään, sen tiedän koska kotikasvatus.Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla nuoret valittavat yhtä paljon kuin sinun sukupolvesikin kaikesta mahdollisesta.
Eli elät yhteiskunnan tuilla.
Ilman meitä, jotka ollaan yksi monista, ei sinulla olisi maitoa jääkaapissasi eikä sinun mussukoillasi koulussa tai työpaikoilla.
Ja se tulee lehmän tissistä se maito. Ja samaa maitoa saa vastasyntynyt vasikkakin kasvaakseen tulevan sukupolven lypsylehmäksi.
Tätä ei moni nykylapsi tiedäkään mistä se maito tulee mutta he ovatkin yhtä tyhmiä kuin vanhempansakin ovat maitoasioissa ;)
Välikysymys:
Pahoittuuko mieli sittenkin jos imetän vauvaani kesken oman ravintolareissuni vessassa ja ette pääse ainakaan 30 minuuttiin tarpeillenne?
Onhan muuten teilläkin monia vaihtoehtoja hoitaa tarpeenne, kun vessa on varattu, mutta siten ettei se riko järjestyssääntöjä, ole säädytöntä, sivistymätöntä eikä loukkaa ketään tai vaaranna kenenkään terveyttä. Sekä otatte muut huomioon ja teette sen hyviä tapoja noudattaen.
Ettekä missään nimessä vilauta ruusunnuppua, ryppyreikää tai kikkelin päätä.
Muistakaa kommenttinne vielä silloin kun vessahätä iskee ja se on jo varattu vauvan ruokintahetkelle.
Ei se pidättely vaikeaa ole ja terveydelle haitaksi.
Vessarauhaa kaikille!!
Kyllähän nyt aikuinen ihminen pystyy vessahätäänsä pidättelemään
Pienten vauvojen äitien itsekkyydellä ei ole mitään rajoja. Eikä heillä tunnu olevan käytöstapoja ollenkaan. Utareet paljaina ravintoloissa tai varaavat vessat pitkäksi aikaa. Pysykää poissa!
Vierailija kirjoitti:
Pienten vauvojen äitien itsekkyydellä ei ole mitään rajoja. Eikä heillä tunnu olevan käytöstapoja ollenkaan. Utareet paljaina ravintoloissa tai varaavat vessat pitkäksi aikaa. Pysykää poissa!
Paljaita utareita olen nähnyt ainoastaan navetassa.
Ravintoloissa en ole nähnyt ainuttakaan utareparia.
Te itse haluatte vauvoja imettävän vessoissa joten älä valita siinä vaan pidättele. Kyllä aikuiselta ihmiseltä pidätyskykyä pitää löytyä sen verran.
Vain WT-mammat imettää muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Ensin haluatte teljetä meidät vessoihin ja nyt sitten hoksasitte ettette pääse tarpeillenne jos vessa on varattu.
Voi voi. Ei ne asiat tainneetkaan niin mustavalkoisia ollakaan.
Missäs minä syön kaupunkikierroksella jos ravintoloihin en saa mennä?
Kylläpä olette itsekkäitä kun haluatte omia kaikki julkiset paikat ettekä anna meille muille sijaa ollenkaan.
(Minulla on rinnat, lehmillä utareet)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla pidätysvaikeuksia?
Näetkö useinkin utareita ravintoloissa?
Jos näin on, suosittelen varamaan ajan tohtorille ja spykologille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin haluatte teljetä meidät vessoihin ja nyt sitten hoksasitte ettette pääse tarpeillenne jos vessa on varattu.
Kylläpä olette itsekkäitä kun haluatte omia kaikki julkiset paikat ettekä anna meille muille sijaa ollenkaan.
(Minulla on rinnat, lehmillä utareet)
Kun teit lapsen, rajoitit elämääsi. Sinulla ei ole asiaa vauvan kanssa ravintolaan. Hanki lapsenvahti tai PYSY KOTONA!
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se mahtaa olla itsekäs tässä keskustelussa. Suosittelen katsomaan peiliin. Mä en ole nähnyt koskaan paljaita RINTOJA ravintolassa, kuinka monet sinä olet ihan oikeasti nähnyt?! Valtaosa äideistä hoitaa imetyksen niin huomaamattomasti ettet sinä tajua yhtään mitään vieressäsi tapahtuu. Häpeäisit! Pysy itse kotona jos et voi sietää muita ihmisiä läheisyydessäsi.
Äidit eivät siis osaa muuta kuin varata vessa kauaksi aikaa tai paljastella rintojaan.
Mihinkäs kastiin minä kuulun kun peitän vauvan ja kaiken näkyvyyden harsolla tai suurella huivilla joiden alla piilossa otan rinnan esiin ja mitään ei lävähdä kenenkään silmille?
Luulin että utareet ovat vain lehmillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Minulla on rinnat, lehmillä utareet)Kun teit lapsen, rajoitit elämääsi. Sinulla ei ole asiaa vauvan kanssa ravintolaan. Hanki lapsenvahti tai PYSY KOTONA!
Ei minun elämäni ole millään tapaa rajoittunutta vaikka lapsi minulla onkin. En hanki lapsenvahtia tai pysy kotona.
Eikä minua ole yksikään ravintola ovelta käännyttänyt pois. Aina olen hyvää palvelua saanut kuten ennenkin.
Harmillisesti on mielenterveyspalvelut huonontuneet ettet ole apua saanut itse ongelmiisi muita ihmisiä kohtaan.
Suosittelen hakemaan apua tai PYSY ITSE KOTONA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Minulla on rinnat, lehmillä utareet)Kun teit lapsen, rajoitit elämääsi. Sinulla ei ole asiaa vauvan kanssa ravintolaan. Hanki lapsenvahti tai PYSY KOTONA!
Jotakin hyvin pahaa on täytynyt tälle sattua äidin ja vauvan toimesta kun tuollain menee kuppi nurin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla kaikki aivan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida olla kaikki aivan kunnossa?
Minä maksan ravintolassa viihtyisyydestä ja rauhasta ja ruuasta, en rääkyvistä kakaroista.
Eivät valita mistään. Perivät tilan kun aika on. Se on sitten heidän päätettävissä jatkavatko toimintaa vai eivät. Mutta töitä tulevat tekemään, sen tiedän koska kotikasvatus.
Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla nuoret valittavat yhtä paljon kuin sinun sukupolvesikin kaikesta mahdollisesta.