Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
1361/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, katso muualle!

Problem solved, seuraava aihe...

Vierailija
1362/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista säälittävintä koko keskustelussa on nämä erite-vertaukset.

En tiedä, miten yksinkertainen ihmisen pitää olla, että vertaa vauvan ruokailua (paikassa, joka on tehty ruokailua varten) vessassa käymiseen ja siihen liittyviin toimintoihin.

Eihän kukaan voi olla niin TYHMÄ, silti tuota vertausta näkee usein. Tässäkin keskustelussa.

Nuo kommentit toki kertovat enemmän kommentoijista, kuin itse aiheesta, mutta silti: miten joku voi olla noin yksinkertainen tajuamatta edes omaa yksinkertaisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus tulette tirkistelemään kun lastani syötän. Veikkaanpa että menee kukkahattu äkkiä vinoon kun mieheni häätää teidät pois häiritsemästä meidän yhteistä ravintolaruokailuamme.

Vierailija
1364/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista säälittävintä koko keskustelussa on nämä erite-vertaukset.

En tiedä, miten yksinkertainen ihmisen pitää olla, että vertaa vauvan ruokailua (paikassa, joka on tehty ruokailua varten) vessassa käymiseen ja siihen liittyviin toimintoihin.

Eihän kukaan voi olla niin TYHMÄ, silti tuota vertausta näkee usein. Tässäkin keskustelussa.

Nuo kommentit toki kertovat enemmän kommentoijista, kuin itse aiheesta, mutta silti: miten joku voi olla noin yksinkertainen tajuamatta edes omaa yksinkertaisuuttaan.

Tätä minäkin olen tässä jo tovin ihmetellyt ja toinen on se että vieläpä puhuvat hyvistä käytöstavoista ja pitävät itseään normaaleina samassa kommentissa 😅

Vierailija
1365/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paikassa, joka on tehty ruokailua varten"

Sulle siis sopii, että tulen teidän makkariin naimaan? Onhan makkari naimista varten, eikö?

Vierailija
1366/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle siis sopii, että tulen teidän makkariin naimaan? Onhan makkari naimista varten, eikö?

Niin. Ruokailua varten oleva paikka = ravintola. Imettäminen on vauvan ruokailua ja rintamaito vauvan ruokaa.

Ymmärrätkö vai oletko vain tyhmä ja yksinkertainen?

Millä tapaa tähän nyt liittyy makkarit ja naimiset?

Vierailija
1367/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee jo ravintolat, makkarit ja vessat sekaisin.

Kuka enää muistaa mistä alunperin edes keskusteltiin?

Käsitin että vauvojen ruokinnasta ravintoloissa alkuun mutta miten siihen liittyy makkarit, vessat, eritteet, ulostaminen, naiminen?

Vierailija
1368/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oikeus syödä julkisella paikalla aivan samalla tavalla kuin kenellä tahansa muullakin ihmisellä. Jos aletaan rajoittaa joidenkin ihmisryhmien perusoikeuksia ja lietsotaan vihaa heitä kohtaan, aletaan puhua jo vakavista asioista. Vihapuhe ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan on rikosoikeudellisesti rangaistavaa. Äideillä ja lapsillakin on perusoikeudet!

Vierailija
1369/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä käytöstapajankuttaja joka pitää hyvänä käytöksenä muiden ihmisten tuijottelua ja kyttäämistä.

Ravintolat EIVÄT ole kieltäneet imettämistä pöydissä.

Ei ole ravintoloiden JÄRJESTYSSÄÄNNÖISSÄ sanottu että imettäminen olisi KIELLETTYÄ.

Jos kusemistakaan ei erikseen kielletä, te moukat varmaan lorotattekin keskellä ravintolaa???

Normaali ihminen ymmärtää miten julkisissa tiloissa käyttäydytään, ilman että kaikki törppöily on erikseen lueteltu kieltotaululla.

Jälkeen yksi joka vertaa vauvan ruokailua kusemiseen.

Kuseminen ja syöminen ovat kaksi täysin eri asiaa keskenään.

Kerrohan miten nämä liittyvät toisiinsa?

Olet kyllä itse todella törppö tuollaisen kommentin perusteella.

Edelleen imettäminen on sallittua ravintolassa ellei ravintola itse sitä kiellä. Et sinä pysty siihen vaikuttamaan salliiko ravintola pöydissä imettämisen vai ei.

Lapsen ruokinta ei tee kenestäkään törppöä. Lapsen ruokkimatta jättäminen sitä vastoin tekee.

Ja osaan mennä vessaan kuselle mutta perheessäni kukaan EI SYÖ vessassa.

Vessa ei ole ruokailua varten. Meillä ei ainakaan ole.

Onko sinun ymmärryksessäsi vikaa! Kukaan ei ole verrannut imettämistä kusemiseen, on vain kerrottu kaksi erillistä toimitusta joita ei tehdä ravintolassa vaikka niitä ei erikseen kieltotauluin ole kielletty!

Vierailija
1370/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa syödään. Ja myös vauva saa syödä ravintolassa. Hänellä on samat perusoikeudet kuin kenellä tahansa muullakin. 

Vierailija
1371/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä käytöstapajankuttaja joka pitää hyvänä käytöksenä muiden ihmisten tuijottelua ja kyttäämistä.

Ravintolat EIVÄT ole kieltäneet imettämistä pöydissä.

Ei ole ravintoloiden JÄRJESTYSSÄÄNNÖISSÄ sanottu että imettäminen olisi KIELLETTYÄ.

Jos kusemistakaan ei erikseen kielletä, te moukat varmaan lorotattekin keskellä ravintolaa???

Normaali ihminen ymmärtää miten julkisissa tiloissa käyttäydytään, ilman että kaikki törppöily on erikseen lueteltu kieltotaululla.

Jälkeen yksi joka vertaa vauvan ruokailua kusemiseen.

Kuseminen ja syöminen ovat kaksi täysin eri asiaa keskenään.

Kerrohan miten nämä liittyvät toisiinsa?

Olet kyllä itse todella törppö tuollaisen kommentin perusteella.

Edelleen imettäminen on sallittua ravintolassa ellei ravintola itse sitä kiellä. Et sinä pysty siihen vaikuttamaan salliiko ravintola pöydissä imettämisen vai ei.

Lapsen ruokinta ei tee kenestäkään törppöä. Lapsen ruokkimatta jättäminen sitä vastoin tekee.

Ja osaan mennä vessaan kuselle mutta perheessäni kukaan EI SYÖ vessassa.

Vessa ei ole ruokailua varten. Meillä ei ainakaan ole.

Onko sinun ymmärryksessäsi vikaa! Kukaan ei ole verrannut imettämistä kusemiseen, on vain kerrottu kaksi erillistä toimitusta joita ei tehdä ravintolassa vaikka niitä ei erikseen kieltotauluin ole kielletty!

Menet ravintolaan syödäksesi vessassa?

Meidän perhe syö pöydässä eikä kukaan mene vessaan syömään.

(Imettäminen on vauvan ruokailua ja rintamaito vauvan ruokaa joka ei vessaan kuulu)

Vierailija
1372/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailu kuuluu ravintolasaliin ja näin ollen vauvankin ruokailu kuuluu ravintolasaliin.

Menen ravintolaan syömään enkä tilaa ruokaani vessaan vaan varaamaani pöytään.

Vessatoiminnot ovat asia erikseen.

Ei meilläkään kukaan vessassa syö erikseen kotonakaan.

Vierailija
1373/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ei vain mene jakokeskukseen millään se ettei kenenkään ruokailu nyt vessaan kuulu.

Sivistymätöntä ja epähygieenista syödä vessassa eritteiden keskellä. Hyi olkoon.

Vierailija
1374/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseasiassa ihan julkinen virtsaaminen ym on kielletty laissa, siitä saa sakot.

Samaan menee kakkiminen ja itsensä paljastelu ja muu toiminta, mitä nyt ihmiset haluaa välttämättä toimittaa jos äiti imettää vauvaansa... Outoa sinänsä...

Mutta imettämistä ei ole kyllä missään kielletty.

Ja jos tulee valtava tarve pissata tai kakata tai esitellä sukuelimiään ravintolassa kun äiti imettää vauvaa, niin kannattaa minusta hakeutua ihan johonkin tutkimuksiin.

Vierailija
1375/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseasiassa ihan julkinen virtsaaminen ym on kielletty laissa, siitä saa sakot.

Samaan menee kakkiminen ja itsensä paljastelu ja muu toiminta, mitä nyt ihmiset haluaa välttämättä toimittaa jos äiti imettää vauvaansa... Outoa sinänsä...

Mutta imettämistä ei ole kyllä missään kielletty.

Ja jos tulee valtava tarve pissata tai kakata tai esitellä sukuelimiään ravintolassa kun äiti imettää vauvaa, niin kannattaa minusta hakeutua ihan johonkin tutkimuksiin.

Katsos kun nämä ihmiset jotka näin tekevät ovat normaaleja ihmisiä kun taas imettävät äidit eivät ole normaaleja ollenkaan

Vierailija
1376/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ruokailua varten oleva paikka = ravintola. Imettäminen on vauvan ruokailua ja rintamaito vauvan ruokaa.

Ei. Sinä olet yksinkertainen ja tyhmä.

Ravintoloitsija maksaa paikan vuokrat, palkat, raaka-aineet ja kaikki kulut.

Vauva ei ole maksava asiakas ja vauvan ruokailu häiritsee muita asiakkaita, joten ravintoloitsijalle saattaa tulle nihkeät paikat, jos sallii julki-imetyksen ja muuta asiakkaat kaikkoavat.

Konkurssi ja sen semmoista.

Samalla logiikalla kuin että ravintola on julkinen vauvan ruokituspaikka minä tulen kotiisi vieraaksi ja pientä korvausta vastaan nusaisen makuuhuoneessa vaikka pitemmänkin kaavan mukaan.

Ymmärrätkö?

Vauva ruokitaan. Sinä ruokitat vauvan, vauva ruokailee.

Minä en siitä tykkää, joten et tule ruokkimaan vauvaasi minun ravintolaan.

Useimmat muut asiakkaat eivät ruoki vauvoja, ja heitä se häiritsee.

Yksityisyritys ei ole siinä mielessä julkinen, että sinä teet niin kuin tykkäät.

Vierailija
1377/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vessassa syöminen ole normaalia millään tapaa

Vierailija
1378/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva ei ole maksava asiakas ja vauvan ruokailu häiritsee muita asiakkaita, joten ravintoloitsijalle saattaa tulle nihkeät paikat, jos sallii julki-imetyksen ja muuta asiakkaat kaikkoavat.

Samalla logiikalla kuin että ravintola on julkinen vauvan ruokituspaikka minä tulen kotiisi vieraaksi ja pientä korvausta vastaan nusaisen makuuhuoneessa vaikka pitemmänkin kaavan mukaan.

Ymmärrätkö?

Yksityisyritys ei ole siinä mielessä julkinen, että sinä teet niin kuin tykkäät.

Herranjumala!!!!

Kerro nyt hyvä ihminen kun otat tämän nyt noin henkilökohtaisesti ja kerrot että minä vauvoineni vien sinulta elannon,

että mikä ravintola on kyseessä, niin luvataan oikein porukalla ettei ikinä ikinä ikinä tulla sun ravintolaan!!!!!

Syön paljon perheen kanssa ravintoloissa ja olen kaikkia neljää imettänyt, enkä ole tälläiseen törmännyt, joten

Antaa tulla.

Vierailija
1379/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö?

Oletko tehnyt gallupin ketä häiritsee ja ketä ei?

Maksava asiakas se äiti tässä on vaikka vauva saakin ruokansa rinnasta.

Käsittääkseni se äiti on tullut asiakkaaksi ja maksaa tilauksestaan.

Vierailija
1380/2693 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö?

"Minä en siitä tykkää joten et tule vauvaasi ruokkimaan minun ravintolaan"

Mikä ihanan lämminhenkinen asiakaspalveluasenne sinulla onkaan.

Olet ehdottomasti oikealla alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi