Mies melkein suuttui kun pyysin päästä yöllä kainaloon
Ei asuta (vielä) yhdessä ja harvakseltaan nukutaan yhdessä. Miehelle on oma tila tärkeä ainakin jos ei ole mitään "tarpeita". Viime kerralla nukkui toisella puolen sänkyä, ettei vahingossakaan hipaissut mua.. Kun yritin yöllä mennä lähemmäs ja pyysin päästä kainaloon, hän melkein suuttui ja sanoi töykeästi että olet jo 37 vuotias ja ihan pikkutyttö jonka pitää yöllä päästä kainaloon. Olin ihan järkyttynyt tosta kommentista, aamulla puhuttiin siitä vielä ja hänestä se oli outoa että keskellä yötä pitää päästä lähelle. Enpä tiedä mitä pitäis ajatella, mut jäi kyllä vaivaamaan..
Kommentit (98)
Outo mies. Olen kerran jättänyt noin kylmäkiskoisen miehen.
Mies nukkuu huonosti ja oli silloin ainakin puoliksi hereillä kun yritin päästä lähemmäs viereen tai mainitsin asiasta.
ap
Olipa töykeä kommentti, ja kertoo ehkä jotain miehen tyylistä ristiriitatilanteissa muutenkin. Itselleni on myös oma tila todella tärkeää, enkä pysty nukkumaan jos toinen on vieressä. Ei tulisi silti mieleenkään alkaa haukkumaan viereen pyrkijää mammanpojaksi, vaan kertoisin että kyse on omasta tarpeestani, eikä sillä ole mitään tekemistä toisen kanssa. Erityisen hälyttävää jos suhteenne on vasta alussa, ja mies jo nyt sinua nälvii.
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu huonosti ja oli silloin ainakin puoliksi hereillä kun yritin päästä lähemmäs viereen tai mainitsin asiasta.
ap
Nukkuu huonosti ja tarvitsee oman tilansa että saisi edes sen vähän unensa. Eli haluaisit viedä sen vähänkin unen mieheltä?
Typerä kommentti, mutta tiesitkö että mies on huonouninen? Jos toinen on kertonut huonounisuudesta, niin silloin ei ängetä viereen herättelemään.
Pystyykö muut näkemään tämän miehen?
Itse en olisi suhteessa henkilön kansssa, jolla on täysin eri näkemykset hellyydestä ja läheisyydestä, jotka on koko suhteen perusasioita ainakin mulle. Unitilat ja ajat tietenkin täytyy huomioida, mutta tuo kommentti jos tulisi mulle niin se olisi siinä. Tosin olet jostain syystä jatkanut tuon kanssa olemista, vaikka tyyli on ilmeisesti ollut alusta saakka tiedossa.
He lv et in kuuma nyt ainakin, voi olla siksikin. Eikä mies oikein osaa puhua, niin ei osannut selittää kunnolla.
Haluaa siis olla lähellä vain kun tekee tarpeensa sinuun? Ja jatkat suhdetta syystä että...?
Nukutaan harvoin yöt yhdessä, mulla lapsi kotona joka oli nyt isällään lomalla. Itse ajattelin et olisi kiva olla/nukkua lähekkäin kun se ei ole niin usein mahdollista.
Mut ero on tosiaan hänen käytöksessään jos on jotain muuta mielessä kuin nukkuminen. Sitten on mielellään lähellä..Mut ehkä kaikki miehet on sellasia..
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi suhteessa henkilön kansssa, jolla on täysin eri näkemykset hellyydestä ja läheisyydestä, jotka on koko suhteen perusasioita ainakin mulle. Unitilat ja ajat tietenkin täytyy huomioida, mutta tuo kommentti jos tulisi mulle niin se olisi siinä. Tosin olet jostain syystä jatkanut tuon kanssa olemista, vaikka tyyli on ilmeisesti ollut alusta saakka tiedossa.
No se mieshän on sanonut nätisti aikaisemmin, kun aloittaja kerran tiesi jo valmiiksi hänen unettomuusongelmastaan. Se ei ole auttanut, vaan aloittaja siitä huolimatta tahallaan estää miestä nukkumasta, mikä on väkivaltaa. Hullu mies, jos jatkaa väkivaltaisessa suhteessa, mutta ihan ymmärrettävää on sanoa rumemmin, kun normaali puhe ei ole auttanut.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kai se ny huonosti nukkuu kun herättelet sitä yöllä.
Kaikki miehet ei ole tuollaisia, joten ero tulille. Ja palstan naisvihaajavinkujalle tiedoksi, että kyse ei ole nyt tuosta yksittäisestä kerrasta.
No olipas törppö kommentti mieheltä. Sinällään toki ymmärrän että keskellä yötä heränneenä voi päästää suustaan mitä sattuu, mutta pitäisi nyt edes ymmärtää pahoitella. Ja toisaalta ap:n pitäisi viimeistään nyt ymmärtää että mies ei kertakaikkiaan halua nukkua lähekkäin vaan tarvitsee sen oman tilansa.
Noh, hän ei selkeästi tykkää olla yöllä sun lähellä, tai sit vaan ei tykkää just susta ja ärsyttää.
Tosin sitä vois nätimminkin sanoa, on paruhteessa tarve olla lähelläkin.
Eikös se joku muu asia yleensä tapahdu ennen kuin aletaan nukkumaan? Ellei olla ihan teinejä tai aivan alkuhuumassa. En kyllä tykkäisi jos joku alkaisi keskellä yötä tunkemaan iholle, varsinkin kun on näin kuuma.
Ei ole mun mies tuollainen.
Jätä se kylmäkiskoinen sika.
Niin, yleensä ihmiset haluavat nukkua yöllä, eivätkä tykkää siitä kun heidät herätetään kesken unien ja häiritään nukkumista.
Suuttuisitko sinä, jos sinua tahallaan valvotettaisiin esimerkiksi metelöimällä, ravistelemalla tms?