Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
2501/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyl pöyristyttävää luettavaa. Toivon ettei kellään täällä negatiivisia kommentteja laittaneella ole lapsia tai että he olisivat itse olleet joskus lapsia..surullista jos teitä ei ole rakastettu pienenä. En ymmärrä ketä voi haitata VAUVAN syöminen??? Ja tottakai imettävä äiti on ihminen siinä missä sinäkin, hänkin voi haluta käydä ravintolassa syömässä. Lapset kuuluu elämään siinä missä kaikki muutkin. Tosi omituista sakkia😂🙄

Vierailija
2502/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi maailman luonnollisin asia. Ketä se häiritsee jos vaimoni ottaa suihin ravintolassa. Jos häiritsee pysykööt kotona![/quote]

Ootko huono trolli vai sekopää? Vauvan syöminen ja seksi on kyllä kaukana toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessakin ihan tosi noin paljon naisia, jotka haalivat itselleen huomiota vaikka sitten tahallaan menemällä ravintolaan syömään imeväisikäisen kanssa?

Ihan käsittämätöntä. Sen ajan kestää varmaan olla poissa ravintoloista kun vauva imee ruokansa.

Jotain ihme eksibitionismia tuossa täytyy olla kun väkisin mennään näyttäytymään vaikka tarvetta ei ole.

Äärimmäistä itsekkyyttä että kyllä koko maailman täytyy pyöriä minun ympärilläni?

Vierailija
2504/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön vessaan imettämään. Mä en halua kenenkään kakaran takia menettää ruokahaluani.

Vierailija
2505/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kummallinen ketju. Monet kerrat imettänyt ravintolassa/kahvilassa ihan ilman isompaa numeroa. En oo kokenut ongelmaksi kenellekään. Ja yleensäkki tarviiko sitä niin kyylätä mitä muissa pöydissä tapahtuu? Eikä omat vauvani ainakaan ole pitäneet mitään lussutus/röyhtäilyääniä.

Vierailija
2506/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksei?

No siksei, että kohtelias ihminen ei altista muita ihmisiä ruumiineritteilleen. Varsinkaan jos toiset ovat itse syömässä.

Rintamaito on erite. Ihan samalla tavalla kuin virtsa, uloste, veri, hiki, räkä, tulehduserite, korvavaikku, siemenneste.

Ei minua häiritse ruokaileva lapsi, voi lapioida bonaa purkista aivan vapaasti. Minua häiritsee nähdä, kuulla ja haistaa sinun eritteitäisi.

En pysty syömään tilassa, jossa joku oksentaa, kaivaa nenäänsä tai korvaansa, virtsaa tai ulostaa, vaihtaa tulehtuneen haavan harsotaitosta, haisee pistävästi hielle.

Ja vaikka kuinka yrität katsoa muualle, mielikuvaa ei saa pois päästä ja vatsa kääntyy ympäri. Yök.

Mikä ihme tässä on niin hirveän vaikeaa ymmärtää? Lapsen saamisesta seurannut itsekkyys tekee sokeaksi, kuuroksi ja empatiakyvyttömäksi?

Vierailija
2507/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vieraan vauvan maiskuttelu ääni voi viedä ruokahalut.

Kummaa porukkaa täällä! Vauvan ruokailuhan on osapuilleen maailman hauskin ja positiivisin asia, miten siitä voi ruokahalu mennä?  Itse toivottaisin mielelläni imettäjät saman pöytään mutta ei se oikein miespuoliselta ole mahdollista.

Vierailija
2508/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselläni lasta vielä, mutta en voi käsittää tätä imetysvolinaa. Maailman luonnollisin asia, ja jos se jotakuta ahdistaa, voi itse pysyä kotona. Sitä nänniä ei kukaan heiluttele sinun naaman edessä. Ymmärrän tietenkin sen, että jos lapsi illallisravintolassa karjuu ja mekkaloi, on ihan kohteliasta rauhoittaa lapsi muualla, jotta muut saavat kalliista ruuastaan nauttia rauhassa. Mutta jos vauva hiljaa ruokailee ja se sinua häiritsee, on itselläsi vikaa korvien välissä.

Alapeukkuja odotellessa:D

N22

Seksi maailman luonnollisin asia. Ketä se häiritsee jos vaimoni ottaa suihin ravintolassa. Jos häiritsee pysykööt kotona!

En alkaisi verrata seksuaalista kanssakäymistä nyt tähän. Luonnollisuuteen vetoaminen oli huono argumentti, myönnän.

Voihan tuon termin korjata, pakollinen luonnollinen asia.

Vauvan ollessa kyseessä, on hänen pakko syödä tai muuten lähtee ääntä. Pienen vauvan tapauksessa hänet on usein pakko ottaa ravintolaan mukaan koska ei voi esim. jättää yksin kotiin.

Mielestäni se jää kotiin keneltä menee ruokahalu vauvan ruokailusta, lähinnä sen tiedostamisesta. Kovinkaan moni imettäjä ei vissiin tuo vauvaa lussuttamaan toisten syliin.

Vierailija
2509/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se synnyttäminenkin ravintolassa on muiden asiakkaiden mielestä ihan jees...

Vierailija
2510/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen etteikö sitä ihminen sen lyhyen imetysaikansa viihdy kotona imettämässä. Mikä pakko sinne ravintoloihin on tukkeutua. Voihan sitä ravintola ruokaa kotiinkin tilata. Minua ei edes kiinnostaisi mennä vauvan kanssa ravintolaan, mitä iloa siitäkin olisi. 

Vierailija
2511/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kuvottaa ruokailevan vauvan sijasta ihmiset, jotka eivät osaa syödä suu kiinni, jotka puhuvat puhelimessa kovaan ääneen, jotka haisevat paskalle tai ovat vahvasti hajustettuja ja ne jotka omaavat sen minä minä minä asenteen ja nää edellämainitut harvemmin ovat niitä imettäviä äitejä.

Vierailija
2512/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä kai kielletty ole, kyllä moni imettää. Mutta tässä pitäisi ottaa myös muut huomioon ja vähän miettiä et kaikki ei halua niitä tissejä nähdä, haistaa sitä maidon löyhkää ja kuunnella vauvan lussutusta ja röyhtäilyä. Vaikka jonkun mamman mielestä oma pikku höpönassulivaavi on maailman söpöin ja ihanin ja hänen täytyy syödä, niin kaikkien mielestä ei ole. Sen imetyksen voi tehdä myös hienovaraisesti syrjässä ketään häiritsemättä tai sitten suurieleisesti tissit paljaana kovaan ääneen kailottaen "VOI SINÄ PIENI PYLLERÖ KUN ON NIIIIIN NÄLKÄINEN." Että kumpiko on parempi

Maidon löyhkää? En tiennytkään että maito haisee.

Vierailija
2513/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota ravintolaan omia eväitä.

Vierailija
2514/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat. Kun kasvoin pikku vaahtosammuttimesta isommaksi, oli ihan normaalia sanoa, että ei ole ok 1) esitellä omaa tissiä tai genitaalia tai muutenkaan kehoa julkisesti 2) tehdä kauheaa numeroa omasta elämäntilanteesta ja omasta mokailusta. Nykyään kaikki tämä on ihan normaalia ja siitä tehdään isoja leffoja ja voitetaan oscareita aiheella kuka mokasi pahiten elämässä ja ihmeellisesti nämä mokaajat on jotain sankareita joista täytyy jauhaa kiitospuheesta minuuttitolkulla.

Vierailija
2515/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus. Mulla ei ole lapsia, en silti ymmärrä miksi lapsen pitäisi mennä vessaan syömään. Ihan naurettavaa. Jos mulla joskus on lapsi jota imetän niin tasan saa sitten se valittajakin tulla vessaan syömään minun ja lapsen kanssa.

Vierailija
2516/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se imetys tosiaan osattais hoitaa huomaamattomasti, niin tuskin se ketään haittaisi. Mutta kun kaikki ei vaan osaa ja ei kyllä itseäkään innostaisi olla maksavana asiakkaana, jos naapuripöydässä heilutettaisiin rintoja ja kauhea massutus kävisi. En kyllä tykkäisi jos sitä massutusta pitäisi aikuinenkaan. Kyllä, menee ruokahalu moisesta äänestä ja meinaan oksentaa. Jos taas osataan hoitaa se niin, ettei sitä käytännössä edes naapuripöydässä huomaa, jos ei toiseen pöytään paki parastaan tapita, niin aivan rauhassa voi imettää.

Vierailija
2517/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se synnyttäminenkin ravintolassa on muiden asiakkaiden mielestä ihan jees...

Totta hemmetissä. Jos synnytys alkaa niin se alkaa eikä paikkaa katso. Jos ollaan ravintolassa niin sitten ollaan ravintolassa.

Vai onko joku tosiaan sitä mieltä että synnyttävää äitiä pitäisi  kesken synnytyksen ruveta raahaamaan pois ettei joidenkin ruokahalu pilaannu.

Entä onko sydänkohtauksen saaminen sallittu ravintolassa?  Mitkä  poikkeustilanteet pitäisi ravintoloissa kieltää jottei ruokahalu häiriinny?

Vierailija
2518/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat muuttuvat. Kun kasvoin pikku vaahtosammuttimesta isommaksi, oli ihan normaalia sanoa, että ei ole ok 1) esitellä omaa tissiä tai genitaalia tai muutenkaan kehoa julkisesti 2) tehdä kauheaa numeroa omasta elämäntilanteesta ja omasta mokailusta. Nykyään kaikki tämä on ihan normaalia ja siitä tehdään isoja leffoja ja voitetaan oscareita aiheella kuka mokasi pahiten elämässä ja ihmeellisesti nämä mokaajat on jotain sankareita joista täytyy jauhaa kiitospuheesta minuuttitolkulla.

Niin just! Vaadimme takaisin vanhaa, hyvää mustavalko-tv:tä, kahta kanavaa ja käytöskukkaa vos lähettää molemmilta luuppina! 

Vierailija
2519/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ravintoloissa karjumalla runkatakkaan kuin vessoissa. Siispä mammatkin voivat kaivella tissejään rääkyvien penskojen kanssa korkeintaan vessoissa.

Vierailija
2520/2693 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa sen että velat on mielenterveysongelmaisia luonnonoikkuja. Onneksi nämä hullut geenit eivät leviä, luojan kiitos eivät tee lapsia. Nyt alkaa selviämään se että ketkä ovat ne yli 500 000 mt-lääkkeiden käyttäjää suomessa, veloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi