Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet jotka sanotte olevanne "vain ystäviä" jonkun naisen kanssa

Vierailija
19.10.2017 |

Oletan nyt että olette rehellisiä ja ette ole ko. naisesta kiinnostuneita seksuaalisesti/romanttisesti

Lyhyt kysymys, MIKSI?

Mitä miehenä saat ystävyydestä naisen kanssa? Mikset hanki miespuolisia ystäviä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme erittäin läheistä naispuolista ystävää kenen kanssa voin jutella lähestulkoon mistä vain. Voin sanoa käsi sydämmellä, että olin aikanaan ihastunut heistä yhteen, mutta päädyimmekin ystävystymään silloin kun aloin seurustella yhden toisen henkilön kanssa niin se purkaus latautui silloin.

En näe enkä katso heitä millään lailla seksuaalisella tavalla eikä minulletulisi mieleenkään lähestyä heitä missään mielessä. Tiedän käytännös kaiken heidän miesasioistaan ja he minun naisasioista. Olen ollut baarissa wingmanina osalle heistä. Nään heidät henkilöinä enkä... enkä... mikä olisi oikea sana tähän tilanteeseen... no näen heidät samalla tapaa kuin miespuoliset ystäväni. He ovat olleet hyvänä tukena omissa naishuolissani ja parisuhdesotkuissa.

Mies 26v

Vierailija
42/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. En minä kaikkia naida halua. Monet naiset eivät siedä toisia naisia, koska monet naiset ovat NAISEN mielestä typeriä kanoja, siksi ovat miesten kavereita. Miehet eivät puukota kaveria selkään eivätkä hauku selän takana. Eivät ainakaan siinä mittakaavassa, mitä naiset keskenään. Surullista, mutta totta.

Vierailija
44/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kirjoitti:

Suurin osa ystävistäni on miespuolisia, mutta minulla on myös muutama naispuolinen ystävä. On ollut lapsesta lähtien, eli melkein 40 vuotta.

He ovat mukavia ihmisiä, meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja pari on ihan nätin näköisiäkin. Heissä vain on suhdetta ajatellen jotain vikaa, joten pitkäaikaista ystävyyttä ei ole koskaan kannattanut seksin vonkaamisella pilata. 

Yksi on ikuinen down-shiftaaja, toinen patologinen vieraissakävijä ja kolmannen ulkonäkö ei miellytä.

Tässähän se jo tulikin ja pari on ihan nätin näköisiäkin

Miksi näitä naispuolisia ystäviä pitää sitten kuvailla ulkonäöllisesti? Et maininnut miespuolisten ystäviesi ulkonäöstä mitään, ehkä sillä ei ole kaverisuhteissa merkitystä? Tämä todistaa sen, että naispuolinen "vain kaveri" ei voi olla koskaan vain kaveri. Ei ainakaan samalla tasolla kuin miespuoliset ystävät.

Niin, no yleensä se tyypillinen vasta-argumentti on että naisen täytyy olla ämpärinruma sotanorsu

Ohis

Vierailija
45/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kirjoitti:

Suurin osa ystävistäni on miespuolisia, mutta minulla on myös muutama naispuolinen ystävä. On ollut lapsesta lähtien, eli melkein 40 vuotta.

He ovat mukavia ihmisiä, meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja pari on ihan nätin näköisiäkin. Heissä vain on suhdetta ajatellen jotain vikaa, joten pitkäaikaista ystävyyttä ei ole koskaan kannattanut seksin vonkaamisella pilata. 

Yksi on ikuinen down-shiftaaja, toinen patologinen vieraissakävijä ja kolmannen ulkonäkö ei miellytä.

Tässähän se jo tulikin ja pari on ihan nätin näköisiäkin

Miksi näitä naispuolisia ystäviä pitää sitten kuvailla ulkonäöllisesti? Et maininnut miespuolisten ystäviesi ulkonäöstä mitään, ehkä sillä ei ole kaverisuhteissa merkitystä? Tämä todistaa sen, että naispuolinen "vain kaveri" ei voi olla koskaan vain kaveri. Ei ainakaan samalla tasolla kuin miespuoliset ystävät.

Niin, no yleensä se tyypillinen vasta-argumentti on että naisen täytyy olla ämpärinruma sotanorsu

Ohis

Minulla on kauniita naispuolisia kavereita. Minulla on komeita miespuolisia kavereita. En käytä sanaa "vain", monet ovat todellisia ystäviä, eivät mitään vain kavereita. Vain-kavereita saa baarissa kun on paalua päällä.

Vierailija
46/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse jäin vähän katkeraksi. Ensin nettituttu (miespuolinen) väenvängällä halusi kaveriksi Facessa. Sitten alkoi hirveä jallitus ja kerrottiin toisillemme lähes kaikki elämistämme vuoden aikana ja kun lopulta sai vähän vastakaikua lopetti stoptykkänään kaiken ja muuttui kylmäksi ja etäiseksi. Sitten vaan aina vastasi viesteihin että 'toki ollaan kavereita' ja väitti mua parhaaksi kaverikseeb mutta sitten etääntyi eikä puhunut enää elämästään. Ymmärsin kyllä että seksiin olisi ollut valmis kanssani. Emme koskaan tavanneet joten seksiä emme harrastaneet. Jäi hyvin epäselväksi millaista ystävyyttä mies oikein sitten haki mutta revin jotenkin itseni hajalle koko jutun osalta ja potkin lopulta miehen pois elämästäni eli somesta. Ainekset oli oikeasti oikeaan ystävyyteen mutta joku meni pahasti persieelleen. Jotenkin ainakaan tälle miehelle ystävyys ei edustanut sitä mitä itselleni, eli jotain kaveri-seksi-sekamelskaa.

Vierailija
47/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

enymmärtänyt kirjoitti:

elämästäni eli somesta.

Oiskohan tuossa jotain aihetta miettiä?

Vierailija
48/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävinä naisia joita haluaisin panna, mutta myös sellaisia joita taas en. Semmosta. :)

Vierailija
49/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kirjoitti:

Joo eli kaveri on potentiaalinen seksikumppani kunhan se ulkonäkö mätsää. Eli pettäminen mahdollista.

Vierailija
50/58 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kujaan ei ole bielä vastannut kusymykseen, mitä sellaista nainen tarjoaa ystävyyteen migä mies ei voi.

Oman persoonansa, jota ei voi kukaan muu tarjota - ei mies eikä nainen.

Vierailija
51/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kujaan ei ole bielä vastannut kusymykseen, mitä sellaista nainen tarjoaa ystävyyteen migä mies ei voi.

Eli naiset ovat persoonallisempia kuin miehet vai mitä yrität tällä sanoa?

Vierailija
52/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ystävyydessä on kyse yksilöistä, ei sukupuolesta.

Vierailija
53/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä ja oon sitä mieltä et mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Tämä ajatusmalli sai pienen kolauksen, kun...

Uudella poikaystävälleni oli hyvä, monivuotinen naispuolinen ystävä. Ovat "vain ystäviä", hän sanoi. Mulle tämä oli ihan ok, olihan itsellänikin miespuolisia ystäviä. He kävivät yhdessä keikoilla, kaljalla, heidän yhteisessä harrastuksessaan... Tämä nainen ei koskaan käynyt meillä, mies kävi joskus hänen luonaan. Viestittelivät, soittelivat...

Nykyään he seurustelevat.

Vierailija
54/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat epärehellisiä. AINA on toive pesästä.

Vierailija
55/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parivuotinen seukkauskumppani ehdotti ystävyyttä kun meni poikki. En tiedä mitä se olisi tarkoittanut.

Joitain kuulumiskyselyjä tuli välillä, mutta en oikein osannut avatua enää niissä muuten kuin "hyvää kuuluu"-tasolla.

Vierailija
56/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nämä on nuoria ihmisiä. 30v jälkeen tuollaiset kaveruudet katoavat. Pikkasen vasemmistolaisia yleensä miehet jotka "bondaa" tyttöjen kanssa.

alfoille naiset on naisia ja niitä nussitaan.

Vierailija
57/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootsä oikeesti noin idiootti vai mitä yrität näillä kysymyksillä sanoa?

Vierailija
58/58 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä nämä on nuoria ihmisiä. 30v jälkeen tuollaiset kaveruudet katoavat. Pikkasen vasemmistolaisia yleensä miehet jotka "bondaa" tyttöjen kanssa.

alfoille naiset on naisia ja niitä nussitaan.

Sä oot hellyyttävä.