Te miehet jotka sanotte olevanne "vain ystäviä" jonkun naisen kanssa
Oletan nyt että olette rehellisiä ja ette ole ko. naisesta kiinnostuneita seksuaalisesti/romanttisesti
Lyhyt kysymys, MIKSI?
Mitä miehenä saat ystävyydestä naisen kanssa? Mikset hanki miespuolisia ystäviä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi olla ystävinä sekä miehiä että naisia?
Menee palstan ennakkoasenteet ja stereotypiat rikki. Siksi ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan vähän outo kun ystävystyn ensisijaisesti ihmiseen, enkä sukupuoleen?
Tästä syystä osa kavereistani on naisia, vaikka olenkin mies.
Olen nainen, jolla on miehiä kavereina. On toki naisiakin. Olen miesvaltaisella alalla töissä. Kiinnostaa tietotekniikka, laitteet, ohjelmistot, autot, urheilu. Ei kiinnosta shoppailu, ripset, kynnet, meikit, juoruilu ja julkkikset. Suurin osa samanhenkisistä nyt vaan on miehiä. Olen hetero ja naisellinen ulkonäöltäni, ilman meikkiä tosin. Minäkin ystävystyn ihmiseen, en sukupuoleen. Onneksi mieheni ymmärtää tämän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ai jotkut jäi ruokkimaan tätä trollia
Kuten sinä. Olet venäjän trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sellaista nainen voi tuoda ystävyyteen, mitä mies ei voi?
Erinomainen kysymys, johon kukaan täällä ei vastaa koska heidän kupla puhkeaisi=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan vähän outo kun ystävystyn ensisijaisesti ihmiseen, enkä sukupuoleen?
Tästä syystä osa kavereistani on naisia, vaikka olenkin mies.
Olen nainen, jolla on miehiä kavereina. On toki naisiakin. Olen miesvaltaisella alalla töissä. Kiinnostaa tietotekniikka, laitteet, ohjelmistot, autot, urheilu. Ei kiinnosta shoppailu, ripset, kynnet, meikit, juoruilu ja julkkikset. Suurin osa samanhenkisistä nyt vaan on miehiä. Olen hetero ja naisellinen ulkonäöltäni, ilman meikkiä tosin. Minäkin ystävystyn ihmiseen, en sukupuoleen. Onneksi mieheni ymmärtää tämän hyvin.
Tässä syy miksi juuri naisystäväni ovat skeptisiä muita naisia kohtaan. Monesti olnb kysynyt miksi hänellä on vaan mieskavereita niin tulee just noi muiden naisten juoruilu ja meikkailut esiin.
Ja nämä naiset on hyvin kauniita ja naisellisia minun mielestäni.
.terv, mies
Vierailija kirjoitti:
Oletan nyt että olette rehellisiä ja ette ole ko. naisesta kiinnostuneita seksuaalisesti/romanttisesti
Lyhyt kysymys, MIKSI?
Mitä miehenä saat ystävyydestä naisen kanssa? Mikset hanki miespuolisia ystäviä?
Miesten kesken on aina joku kilpailu ja arvojärjestyksen selvittely meneillään. Naisten kanssa ei tarvitse teeskennellä muuta kuin kiinnostuksen puutetta. Tämän seurauksena miesten ja naisten kanssa tulee tehtyä ja puhuttua eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen kysymys, johon kukaan täällä ei vastaa koska heidän kupla puhkeaisi=
Mikä ihmeen kupla? Ja mikä tuon "erinomaisen" kysymyksen pointti on?
Läheisin ystäväni on luotettava, mukavaa seuraa, erinomainen keskustelukumppani ja meillä on yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Hän sattuu olemaan nainen. Yhtähyvin hän voisi olla mies, mutta kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sellaista mies voi tuoda ystävyyteen, mitä nainen ei voi?
Tajuatko nyt, kuinka typerä kysymyksesi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lojaali naisillae. Mies on lpjaali miehillae.
Naisellae nainen on paras ytävä. Miehellae miess on paras ystävä-.
Ymmärrätkö mnytr?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mnytr?
Oletko kännissä?
Ihmettelen samaa. Minä olen saanut usein kaveritarjouksia miehiltä esim yöelämässä tms paikassa missä yleensä haetaan jotain muuta. On minullakin miehiä kavereina, serkkuja ja lapsuudentuttuja ym. Ehkä en ole vaimomatskua mutta nämä kaveritarjokkaat saavat kaveerata ihan keskenään. Haluan miehen en kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen väinen "ystävyy" ei ole koskaan aitoa.
Jaa. No, jatketaan sitten epäaidosti.
Miksei? Mun kaverit on niin rumia ettei niitä huvita painaa, mutta niillä on hemmetin hyvät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mnytr?
Miksi ihmeessä olisin oletusarvoisesti lojaali kenellekään miehelle? Olen lojaali, jos välitän vähänkään. Itse olen jo työni vuoksi merkittävän osan ajasta naisenemmistöisessä seurassa, joten luonnollisesti joitakin oppii vuosien varrella ja eri yhteyksissä tuntemaan paremmin. En ole kuitenkaan koskaan seurustellut oman alani ihmisen kanssa tai harrastanut edes seksiä. Ja tuleva puolisoni on ehdottomasti paras ja luotetuin ystäväni. Sen suhteen ei ole kilpailua.
Jaa a.. Haluan uskoa vilpittömästi siihen että miehet ja naiset voivat olla ystäviä ilman seksuaalista latausta. Mutta miespuolinen ystäväni väittää että naisille tämä on helpompaa (ystävyys) kuin miehille. En ymmärrä näin ahdasta mielipidettä ja ketuttaa että joidenkin miesten kanssa et näköjään voi mennä kaljalle ilman että mies ajattelee että nyt ollaan treffeillä. Haluan samat lähtökohdat kuin mies menisi toisen miehen kanssa kaverina bisselle. Hitto miten ärsyttävää ja alentavaa. Koita siinä sitten luoda kestävää luottosidettä samanhenkiseen ihmiseen, jonka kanssa bondaa, mutta jolla on mielessä jotain ihan muuta.
Mun paras ystävä on mun siskoni. Jo, me ei olla vain ystäviä, koska ollaan myös sisaruksia, mutta mitään muuta siinä ei varmasti ole. :D Mun kaikki läheisimmät ystävät on melkein aina olleet naisia. Miehet on usein jotenkin jäykempiä. Mä olen lisäksi todella epäsosiaalinen. Naiset puhuu mun kanssa helpommin.
Tietysti mä olen aina avoin. Joku mieskaverikin olisi kiva. Naiskaverini ei ole kiinnostuneet muunmuassa eräilystä. Lähtisin mielelläni vaihteeksi jonkun kaverin kanssa vaeltamaan. Voi se vaelluskaveri olla nainenkin, en sitä sano. Eikä ehkä miehetkään ole niin yleisesti kiinnostuneita retkeilystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras ystävä on mun siskoni. Jo, me ei olla vain ystäviä, koska ollaan myös sisaruksia, mutta mitään muuta siinä ei varmasti ole. :D Mun kaikki läheisimmät ystävät on melkein aina olleet naisia. Miehet on usein jotenkin jäykempiä. Mä olen lisäksi todella epäsosiaalinen. Naiset puhuu mun kanssa helpommin.
Tietysti mä olen aina avoin. Joku mieskaverikin olisi kiva. Naiskaverini ei ole kiinnostuneet muunmuassa eräilystä. Lähtisin mielelläni vaihteeksi jonkun kaverin kanssa vaeltamaan. Voi se vaelluskaveri olla nainenkin, en sitä sano. Eikä ehkä miehetkään ole niin yleisesti kiinnostuneita retkeilystä.
Lisään, että en ole kavereistani seksuaalisesti kiinnostunut. En tippaakaan. En koskisi heihin sillä tavalla mistään hinnasta sukupuolesta riippumatta.
Ystävä kirjoitti:
Suurin osa ystävistäni on miespuolisia, mutta minulla on myös muutama naispuolinen ystävä. On ollut lapsesta lähtien, eli melkein 40 vuotta.
He ovat mukavia ihmisiä, meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja pari on ihan nätin näköisiäkin. Heissä vain on suhdetta ajatellen jotain vikaa, joten pitkäaikaista ystävyyttä ei ole koskaan kannattanut seksin vonkaamisella pilata.
Yksi on ikuinen down-shiftaaja, toinen patologinen vieraissakävijä ja kolmannen ulkonäkö ei miellytä.
Tässähän se jo tulikin ja pari on ihan nätin näköisiäkin
Miksi näitä naispuolisia ystäviä pitää sitten kuvailla ulkonäöllisesti? Et maininnut miespuolisten ystäviesi ulkonäöstä mitään, ehkä sillä ei ole kaverisuhteissa merkitystä? Tämä todistaa sen, että naispuolinen "vain kaveri" ei voi olla koskaan vain kaveri. Ei ainakaan samalla tasolla kuin miespuoliset ystävät.
Miespuolisen ystävän löytäminen, jota kiinnostaa muukin kuin urheilu (yleensä penkki, harvemmin joukkuelajit, jotka ei itse' puolestaaan kiinnosta pätkääkään), työ ja juopottelu ei ole niin helppoa. Poikkeuksia löytyy, mutta ei joka kadun kulmasta. Mielenkiintoisempaa on, miksi jollakin on aivan valtava pakkomielle tästä?