Te miehet jotka sanotte olevanne "vain ystäviä" jonkun naisen kanssa
Oletan nyt että olette rehellisiä ja ette ole ko. naisesta kiinnostuneita seksuaalisesti/romanttisesti
Lyhyt kysymys, MIKSI?
Mitä miehenä saat ystävyydestä naisen kanssa? Mikset hanki miespuolisia ystäviä?
Kommentit (58)
Suurin osa ystävistäni on miespuolisia, mutta minulla on myös muutama naispuolinen ystävä. On ollut lapsesta lähtien, eli melkein 40 vuotta.
He ovat mukavia ihmisiä, meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja pari on ihan nätin näköisiäkin. Heissä vain on suhdetta ajatellen jotain vikaa, joten pitkäaikaista ystävyyttä ei ole koskaan kannattanut seksin vonkaamisella pilata.
Yksi on ikuinen down-shiftaaja, toinen patologinen vieraissakävijä ja kolmannen ulkonäkö ei miellytä.
Kyllä mulle ystävyyssuhde antaa ihan samaa, oli kyseessä mies, nainen, muun sukupuolinen etc.
Joistain asioista on helpompi jutella naisten kanssa ja toisista taas miesten kanssa.
On hyvä naispuolinen kaveri. Kiinnostuu samoista asioista kuin minä ja lähtee kaikkeen mukaan kun pyydän, vaikka moottoripyörän kyytiin tai ulos syömään. Ja pelkkiä kavereita olemme. Toki miespuolisia ystäviä on enemmän. Mutta jotenkin tuntuu homppelilta varata pöytä kahdelle miehelle.
Unohtui vielä kirjoittaa, että naispuoliset ystävät ovat auttaneet minua ymmärtämään naisten sielunelämää ja varmaan olleet hyödyksi myös parisuhtedeni kannalta.
Miesvaltaista alaa opiskelevana naisena nämä ketjut jaksaa hämmentää. En edes usko että kaikki luokan pojat/miehet aina tiedostavat sukupuoltani kun uppoudutaan keskustelemaan jostain kiinnostavasta. Aika yksinäistä tulisi kyllä tuolla, jos se olisi noin luonnotonta miehille kaveerata naisen kanssa ihan muuten vain. Vain olenko minä turvallinen vaihtoehto koska olen naimisissa?
Ei sille mitään syytä ole, joidenkin ihmisten kanssa vaan synkkää. Läheisin ystäväni on nainen, ystävyyttä takana 12 vuotta.
Ap:n miehellä on naispuolinen ystävä. Aapee on mustasukkainen ja katkera :D
On minulla naiskavereita. He tosin tuomitsevat suurimman osan naisista.
Sen takia ehkä tulevatkin kanssani toimeen niin hyvin.
Terv, mies
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen väinen "ystävyy" ei ole koskaan aitoa.
Vaikea kuvitella, että niin moni mies olisi minusta kiinnostunut :D Imarteleva ajattelutapa, ei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei voisi olla ystävinä sekä miehiä että naisia?
Mitähän sellaista nainen voi tuoda ystävyyteen, mitä mies ei voi?
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaista alaa opiskelevana naisena nämä ketjut jaksaa hämmentää. En edes usko että kaikki luokan pojat/miehet aina tiedostavat sukupuoltani kun uppoudutaan keskustelemaan jostain kiinnostavasta. Aika yksinäistä tulisi kyllä tuolla, jos se olisi noin luonnotonta miehille kaveerata naisen kanssa ihan muuten vain. Vain olenko minä turvallinen vaihtoehto koska olen naimisissa?
Näinpä, ei miehet ajattele koko aikaa naisia NAISINA. Aloin seurustelemaan pitkäaikaisen työkaverini kanssa vähän sen jälkeen kun vaihdoin työpaikkaa. Olimme olleet työkavereita neljä vuotta, eikä koskaan mitään peliä. Mies kysyi yksi ilta minulta herjalla, että olinko nainen jo silloin kun olimme työkavereita.
Olenkohan vähän outo kun ystävystyn ensisijaisesti ihmiseen, enkä sukupuoleen?
Tästä syystä osa kavereistani on naisia, vaikka olenkin mies.