Kannattaako valita sellainen vihkisormus mikä on kokonan sileä vai sellainen missä on kivi??
Ja älkää sanoko, valitse sellainen mistä tykkää, kun en tiedä. En käytä juuri koskan koruja mutta sormuksen kyllä haluaisin Joku edullinen ajateltiin miehen kanssa hankkia, mutta mietin että sen pitäisi tuntua kivalta sormessa.
Kommentit (14)
Sellainen mikä on vähän sielä mieluumin. Kannattaa pyytää sormus kokeiluun jos meinaa hommata kivellisen, näkee sitten toimiiko omassa arjessa.
Nykyisin olisi parasta tyytyä tuohisormuksiin. Ne voi uusia usein eikä maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä jossa on kallis kivi saa panttilainaamossa sitten enemmän.
Ei saa, vain kullan paino ratkaisee.
Itsesi kanssako menossa kihloihin,aviolitton? Etkä edes tiedä minkälaisen sormuksen haluata? Jätä väliin.Kasva ensin aikuiseksi ettet itke pian tällä erostasi.
Hanki sormus, jossa kivi ei ole ulkoneva. Ei jää kiinni mihinkään mutta on ehkä vähän spessumpi kuitenkin.
Jokapäiväisessä käytössä sileä parempi. Meillä on terässormukset, mutta niistä kotimaiset.
Ehdottaisin sormusta, johon kivi (kivet) on upotettu, ts. ei nouse erottuvasti ylös siitä renkaasta. Toki tällöin renkaan pitää olla aika paksu.
Alkuperäinen vihkisormukseni sisältää neljä upotettua pientä kiveä, tuntuu hankalalta käyttää sormuksen paksuuden takia joten hommasin sileän sormuksen tilalle, samanlaisen kuin kihlasormuksen ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen vihkisormukseni sisältää neljä upotettua pientä kiveä, tuntuu hankalalta käyttää sormuksen paksuuden takia joten hommasin sileän sormuksen tilalle, samanlaisen kuin kihlasormuksen ja olen tyytyväinen.
Minulla on yhdeksän upotettua kiveä eikä sormus ole lainkaan paksu eikä hankala käyttää. Sun kivet tais olla isoja?
Itse valitsin sileän. Ne ylöspäin törröttävät, kivelliset sormukset, tarttuvat joka paikkaan ja nukkaavat varsinkin villapuseroita ja rikkovat sukkahousuja.
on teidän omituisen vaikea ymmärtää, että sileän ja ylöspäin törröttävän kivellisen sormuksen välillä on vaihtoehtoja :D
muutenkin kuulostaa siltä, että oman pjaskan sormuksen takia toisellekin ehdotetaan sileää sormusta. kummallista on naisten kateus :P
Siitä jossa on kallis kivi saa panttilainaamossa sitten enemmän.