Yöt lukkojen takana, nälkään koiranruokaa, vaipoissa pakkaseen
Yöt lukkojen takana, nälkään koiranruokaa, vaipoissa pakkaseen: Vanhemmat pahoinpitelivät lapsia vuosien ajan Pohjois-Suomessa http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005414955.html?utm_source=copy+to+clip…
Äidille ja isäpuolelle määrättiin vankeutta sekä muutaman tonnin korvaukset tilapäisestä haitasta. Tilapäisestä haitasta?!?!? Pienten lasten elämä ja terveys on pilalla (ks. diagnoosit artikkelissa), ja korvaukset määrättiin tilapäisestä haitasta? Ei mee mun oikeustajuuni tuo...
Kauankohan ne edes istuvat tuosta tuomiosta? Ja miksei lastensuojelussa tajuttu, mitä tuolla tapahtui? Lasten on täytynyt olla traumatisoituneita JA pahasti aliravittuja, vuosien ajan!
Kommentit (5)
Mä ymmärrän jotenkin että elämã on aivan kauheella mallilla, mut EN VOI ymmãrtää, miksi lapsia ei oo annettu pois!
Ap
Niin. Väittäisin että ovat keskittyneet jahtaamaan minun kaltaisiani, ylihuolehtivia. "Lapsella ei ole omaa tilaa, sitä pidetään liikaa sylissä", jne. Kotikäynnillä lattiat ovat liian siistit, se kertoo lasten laiminlyönnistä, tai se ettei lapsi 8-kuisena ryömi tai hänellä on iho-oireita (pestään liikaa, vaikkei se syytetty vanhempi olisi tavannut lasta kuukausiin).
Mutta ihan hirvittävää lukea, joskus sitä ajatteli että ihmiskunta sivistyy mitä pidemmälle kehittyy, sitä paremmin kohtelee lapsia, orjatyö poistuu, älykkyys kehittyy, ja mitä paskaa. Olemme elukoita jotka emme ansaitse mitään muuta kuin pikaisen lopun.
Miksi nämä lapset on edes annettu takaisin äidilleen, eikös tää ollut juuri se tapaus, missä olivat olleet joskus sijoitettinakin?
Kaikki tätä perhettä puoltaneet sossut pitäisi heti erottaa työstään.
Päihdeongelmiin pitää alkaa puuttua herkemmin!!!
Ihan järkyttävä juttu taas. En ymmärrä, miten vanhempi voi olla lapselleen peto ja pahempi peto, kun eläimet poikasilleen.