Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä siivousapua?

Vierailija
19.10.2017 |

Onko olemassa luotettavia sivustoja, joiden kautta voisi hakea kotiin siivousapua? Haluaisin palkata henkilön suoraan, en siis siivousfirmaa. Olen katsellut Care.com:ia, maksullisuus sinänsä on ok, mutta ei tuollainen sopimus, joka pitää erikseen irtisanoa. Olen melko huono/kokematon netin käyttäjä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoisin niiden firmojen olevan luotettavimpia.

Onhan noissa monesti ihan mahdollista saada oma vakio siivooja, varsinkin pienemmiltä puljuilta.

Vierailija
2/4 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä suuntaa asut?

Ekalta vastaajalta kysyn, että miten ihmeessä iso firma olisi luotettavampi? Isossa firmassa työntekijät vaihtuvat ja porukka on ties miestä Ugandasta kotoisin hoono soomi tyyppejä, joilla ei ole yhtään mitään kokemusta ja joille ei makseta tekemästään työstä edes kunnon palkkaa. Heillä siis on hyvin vähäinen mielenkiinto tehdä kunnollista työtä ja ei mitään vastuuta mistään päinvastoin kuin yksityisyrittäjällä, joka on vastuussa koko firmastaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluottamukseni ei kohdistukaan siivoojaan henkilönä, ei myöskään siivousfirmoihin, vaan ainoastaan noihin maksullisiin sivustoihin, joiden kautta voi työntekijää hakea. AP

Vierailija
4/4 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Leppävaarassa Espoossa asustamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi