Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvan tai sarjan kohtaus, jonka aikana itkit silmät päästäsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Marley ja minä 😭 kaikki nähneet tietää kyllä mitä tarkoitan. Hatchikoa en ole edes halunnut katsoa.

Lorin kuolema Walking Deadissa. En erityisemmin pitänyt hahmosta, mutta viimeiset sanat pojalleen olivat niin surulliset.

Mark Greenen kuolema Tehiksessä.

Kommentit (380)

Vierailija
81/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead. Daryl kantaa sairaalasta kuolleen Bethin ruumista ja itkee - ihan takuulla oikeasti. Daryl & Beth ♥ jopa vanha kyyninen täti oli onnessaan heidän tarinastaan. Tosin se loppui liian pian, mutta ehkä se oli osa sen tarinan suloisuuttakin.

Vierailija
82/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Baymax uhrasi itsensä Big Hero 6 elokuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norm on aika ihana kirjoitti:

Walking Dead. Daryl kantaa sairaalasta kuolleen Bethin ruumista ja itkee - ihan takuulla oikeasti. Daryl & Beth ♥ jopa vanha kyyninen täti oli onnessaan heidän tarinastaan. Tosin se loppui liian pian, mutta ehkä se oli osa sen tarinan suloisuuttakin.

Minäkin olisin halunnut heidän tarinan jatkuvan, se oli mielenkiintoisinta mitä siinä sarjassa oli ihmissuhderintamalla tapahtunut koko sarjan aikana. Sitten ne ryssivät koko homman 😩 enää en seuraa koko sarjaa, lopetin kuudenteen tuotantokauteen.

Vierailija
84/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game of Thronesissa Shireenin ja Hodorin kuolemat sekä red wedding.

Outlander, kun Clare menetti vauvansa.

Vihreä maili.

Moulin Rougen loppu.

Vierailija
85/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elokuva, missä Suomi johti 5-1 Ruotsia vastaan ja hävisi lopulta 5-6. Silloin itkin ja meinasin kuolla.

Vierailija
86/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback Mountain lopussa kun Ennis haistelee Jackin paitaa ja La La Landin loppukohtaus.

Vierailija
87/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa aikojen alussa, Pikkutassun äidin kuolema ja se kun Pikkutassu luulee näkevänsä äitinsä varjon :(

Tämä aiheutti ihan aikuisiällä huutoitkun kun viimeksi katsoin.

Vierailija
88/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä useita. Kaikki nämä onnelliset loput ja rakkaustarinat, mutta olen vihainen siinä itkiessäni lähinnä siitä "lopussa rakkaus voittaa ja hyvä palkitaan jne" -kuvasta jota meille iskostetaan päähän. Eikä se mee vaan niin.

t. onneton vanha akka ja sinkku

Ohis: eihän elämässä koskaan ole mitään takeita, että jokainen ihminen saisi sen oman onnellisen loppunsa, mutta jos lähtökohtaisesti aina olettaa, että p*skasti käy, niin se on 100% itseään toteuttava kohtalo. Siksi kannattaa aina toivoa ja uskoa hyvään.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
89/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downdon Abbey-sarjassa Sibylin kuolema synnytykseen. Odotin itse silloin esikoistani, kohtaus tuntui siksi aivan erityisen kamalalta.

Vierailija
90/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vollotan aina sellaisissa kohtauksissa jossa iso joukko ihmisiä menee yhden asian tai aatteen taakse.

Hoist your color laulu pirates of the caribbeanissa hirttäjäisissä ja nälkäpelin se käsimerkki ja vislaus tulee näin esimerkki mieleen.

Vierailija
91/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen itkenyt Hatchiko-elokuvaa katsoessa, eläinten kärsimykset iskee suoraan sydämeen.

Muita mieleentulevia itkettäjiä:

Titanic: Vanhukset käyvät yhdessä viimeiselle levolle, äiti lukee lapsille iltasatua, Jackin vajoaminen veteen

Teho-osasto: Markin kuolema

Greyn anatomia: Georgen kuolema

Moulin rouge: Satinen kuolema

OITNB: Pousseyn kuolema

30 ja risat: Garyn kuolema

Hiljaiset sillat: Autot liikennevaloissa -kohtaus

Vierailija
92/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Hallströmin ohjaamat elokuvat ovat kerronnaltaan ja kuvauksiltaan kauniita ja melko lailla itkettäviä. Ihania elokuvia kaikki.

Up - kohti korkeuksia -> itkettävin piirretty.

Vierailija
93/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon.

Vierailija
94/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gladiaattori...

Vierailija
95/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatchiko, alusta loppuun. Jo pelkkä musiikkiin kuuleminen ja leffan ajatteleminen alkaa itkettämään.

Vierailija
96/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vollotan aina sellaisissa kohtauksissa jossa iso joukko ihmisiä menee yhden asian tai aatteen taakse.

Hoist your color laulu pirates of the caribbeanissa hirttäjäisissä ja nälkäpelin se käsimerkki ja vislaus tulee näin esimerkki mieleen.

Apua mulla on sama, tulee aina pala kurkkuun ja tosi tunteellinen olo :0

Vierailija
97/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mulla on sama, tulee aina pala kurkkuun ja tosi tunteellinen olo :0

OT:

(apua, nyt vasta huomasin kaikki noi kirjoitusvirheet edellisessä viestissä, hiton puhelin!)

Mulla muuten myös kuorolaulu toimii samaan tapaan, tai jopa maamme-laulu lätkäpelissä!

Vierailija
98/380 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat-elokuvan kohtaus, jossa äiti lähtee junalla Saksaan, ja jättää poikansa (Vesa-Matti Loiri) juoksemaan junan perässä.

Täällä Pohjantähden alla -elokuvan kohtaus, jossa Akseli kysyy vaimoltaan Elinalta ."Katsotaanko poikia?" kun kaksi heidän poikaansa on tuotu kaatuneina kotipaikkakunnalle.

Vierailija
99/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

En tiedä leffan nimeä mutta sci-fi jossa Matthew McConaughy pääosassa.

Lähetetään avaruuteen selvittämään että onko ihmiskunnalla elinmahdollisuuksia siellä.

Jokin aikahyppy tai looppi siinä tapahtuu ja hän ei itse vanhene, ja jotenkin joutuu seuraamaan kun tyttärensä kärsii ja vanhenee.

En tiedä, mitä tapahtui mutta mä jotenkin menin ihan sekaisin siitä lapsensa ikävästä ja vanhenemisesta. Jotain naksahti ja vollotin leffan lopun ja toista tuntia sen jälkeenkin.

Mies katteli mua hieman hämmentyneenä.

Todettiin yhdessä, että mulle ei oikein nuo sci-fi-leffat sovi...

Vierailija
100/380 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Aquaman-elokuvassa se loppu kun se majakanvartija oli kolmekymmentä vuotta kävellyt laiturin päähän odottamaan puolisoaan, joka oli luvannut tulla merten valtakunnasta takaisin kun aika on tarpeeksi turvallinen siihen.

Kun mies vihdoin ja viimein näkee naisensa laiturin päässä seisomassa ja he juoksevat toistensa syliin. Se majakanvartijan toivo vuodesta toiseen oli niin raastavaa ja kun odotun vihdoinkin palkittiin. 🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi